Fitness Classic 21.4.-22.4.2018

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eikai kukaan täysjärkinen fysiikkalajien harrastaja jaksa olla missää tekemisissä KP:n liittojen ja firmojen kanssa. CBB:ssä 4 osallistujaa joista 2 kisaa kehiksessä kanssa. Ei mitään vihjailuja nyt mihinkään suuntaan, vaan puhdas huomautus siitä, että taisi cbb kuolla. Pitkään henkitoreissaan tuo lajihan on ollut, kun KP on tehnyt älyttömiä päätöksiä lajin kannalta jo vuosikausia.

Eikai kukaan täysjärkinen fysiikkalajien harrastaja jaksa olla missää tekemisissä KP:n liittojen ja firmojen kanssa. CBB:ssä 4 osallistujaa joista 2 kisaa kehiksessä kanssa. Ei mitään vihjailuja nyt mihinkään suuntaan, vaan puhdas huomautus siitä, että taisi cbb kuolla. Pitkään henkitoreissaan tuo lajihan on ollut, kun KP on tehnyt älyttömiä päätöksiä lajin kannalta jo vuosikausia.

Vaikka liitot ja firmat olisikin perseestä, niin ei nyt kuitenkaan aleta kilpailijoita siitä mollaamaan, jooko?

No joo, siinä olet oikeassa. Olisi pitänyt vähän kauemmin muodostaa tuota lausetta päässä, ennen kuin ketutukseni tänne ulostin. Ei mitään pahaa kilpailijoita kohtaan, vaikka siltähän tuo kuulostaa. pahoittelut. Toivottavasti aukeaa sinullekin tuukka joku paremmin kilpailijaa palveleva ja tukeva mahdollisuus jatkossa!

Olmala laittoi tarkentavan kysymyksen, mutta Fitnessliitto päätti piilottaa sen, eikä se näy.

Sen näkee vain OImala ite.

26992268_1927193433975803_5116722068547554380_n.jpg

Kyllä Olmalan 2pv takainen kysymys/avautuminen on edelleen luettavissa siellä heidän FB-päivityksen alla. Mutta ei siihen tosiaan ole vastattu.

Kyllä Olmalan 2pv takainen kysymys/avautuminen on edelleen luettavissa siellä heidän FB-päivityksen alla. Mutta ei siihen tosiaan ole vastattu.
Joo, osalle tutuista ei tosiaan näy se jälkimmäinen kommentti. En tiedä mistä sitten johtuu. Vastausta liitto ei ole edelleenkään antanut ja tuskin tulevat vastaamaankaan. Antaa aika hyvän kuvan liiton toiminnasta kun muita päivityksiä sivuille kuitenkin tehdään joka päivä. :)

Joo, osalle tutuista ei tosiaan näy se jälkimmäinen kommentti. En tiedä mistä sitten johtuu. Vastausta liitto ei ole edelleenkään antanut ja tuskin tulevat vastaamaankaan. Antaa aika hyvän kuvan liiton toiminnasta kun muita päivityksiä sivuille kuitenkin tehdään joka päivä. :)
Paska kyllä haisee nenään vahvasti kun on tollaista käytöstä.

Vaikka liitot ja firmat olisikin perseestä, niin ei nyt kuitenkaan aleta kilpailijoita siitä mollaamaan, jooko?

Kyllähän se kieltämättä kertoo jotain siitä kilpailijasta ihmisenä jos fyväksyy tämän liiton ja "firmojen" toiminnan. Itse en voisi ikinä jatkaa yhteistyötä näiden tahojen kanssa. Tahojen joiden moraalinen kompassi on sekaisin kuin termiitti puujonossa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Johtunee siitä ettei muita järkeviä kilpailullisia liittoja Suomessa ole ollut. Suurin osa vaan ei uskalla näistä nostaa aihetta koska pelkäävät kisamenestyksensä puolesta. Henkilökohtaisesti tuollaista peliä liitolta en siedä ja siksi aiheesta nostankin keskustelua.

Uusi ”mielenkiintoinen” uutinen olikin eilen tullut liitolta. Näkyy että edelleenkään matematiikka ei ole liiton vahvuus.:LOL: Nyt näköjään liiton mielestä 6 on enemmän kuin 8. :)

820D859D-EBE5-4729-B95D-C83186DE0ADD.png

Voi jeesus, siis 8kpl piti saada kisaajia, ja nyt on 6kpl ja hirveä juhlinta siitä?? :ROFLMAO:(y):woot:
E: Ja vielä 3kpl junioreita, eli 3kpl kilpailijoita yleisessä ja 3kpl junnuissa? :LOL::LOL:

Voi jeesus, siis 8kpl piti saada kisaajia, ja nyt on 6kpl ja hirveä juhlinta siitä?? :ROFLMAO:(y):woot:
E: Ja vielä 3kpl junioreita, eli 3kpl kilpailijoita yleisessä ja 3kpl junnuissa? :LOL::LOL:

Yksi yleinen sarja, jossa juniorit mukana. ( käsittääkseni, kun listaa katsoin. )

Bodauksen sarjat näyttää hienolta. Aikaisemmin samat jannut on pyörinyt cbb ja mp, nyt vielä bb.

No just tuota samaa itse katsoin.:ROFLMAO: Kommentini oli nähtävästi liikaa koska nyt mun kommentit on poistettu (myös kultsa lukuja koskien) ja mulle on laitettu kommentointi estot liiton sivulle.:censored: Tämä on se tapa millä liitto asioita hoitaa.

Kyllähän se kieltämättä kertoo jotain siitä kilpailijasta ihmisenä jos fyväksyy tämän liiton ja "firmojen" toiminnan. Itse en voisi ikinä jatkaa yhteistyötä näiden tahojen kanssa. Tahojen joiden moraalinen kompassi on sekaisin kuin termiitti puujonossa.

Onko kilpailuun osallistuminen mielestäsi sama asia kuin joidenkin toisten asioiden hyväksyminen?

Johtunee siitä ettei muita järkeviä kilpailullisia liittoja Suomessa ole ollut. Suurin osa vaan ei uskalla näistä nostaa aihetta koska pelkäävät kisamenestyksensä puolesta. Henkilökohtaisesti tuollaista peliä liitolta en siedä ja siksi aiheesta nostankin keskustelua.

Uusi ”mielenkiintoinen” uutinen olikin eilen tullut liitolta. Näkyy että edelleenkään matematiikka ei ole liiton vahvuus.:LOL: Nyt näköjään liiton mielestä 6 on enemmän kuin 8. :)

katso liitettä 146914
Tuokin on hieno uutinen, koska paras naisten sarja heittämällä. Uutisessakaan ei missään sanota, että 8 on enmmän kuin 6, mutta pitää tahallaan väärin ymmärtää. Vaan, että koska uusia kisaajia (junioreita) on 3 noista kisaajista, niin laji säilyy, vaikka 8 kisaajaa ei täyttynytkään

Oon ihan samaa mieltä, että pelleilyä ollut ainakin viimeaikainen SFU:n touhu, mutta jotain rajaa nyt.

Tuokin on hieno uutinen, koska paras naisten sarja heittämällä. Uutisessakaan ei missään sanota, että 8 on enmmän kuin 6, mutta pitää tahallaan väärin ymmärtää. Vaan, että koska uusia kisaajia (junioreita) on 3 noista kisaajista, niin laji säilyy, vaikka 8 kisaajaa ei täyttynytkään

Oon ihan samaa mieltä, että pelleilyä ollut ainakin viimeaikainen SFU:n touhu, mutta jotain rajaa nyt.
Uutisessahan nimenomaan sanotaan että ”kilpailuun pitäisi ilmoittautua vähintään kahdeksan kilpailijaa”. Eikä alkuperäisessä tiedotteessa ollut mitään mainintaa että x määrä juniorikilpailijoita riittäisi. Nyt kuitenkin kuusi kilpailijaa olikin riittävästi.

Lajin säilymisestä olinkin samaa mieltä kanssasi.

Uutisessahan nimenomaan sanotaan että ”kilpailuun pitäisi ilmoittautua vähintään kahdeksan kilpailijaa”. Eikä alkuperäisessä tiedotteessa ollut mitään mainintaa että x määrä juniorikilpailijoita riittäisi. Nyt kuitenkin kuusi kilpailijaa olikin riittävästi.

Lajin säilymisestä olinkin samaa mieltä kanssasi.
Niin, siis ymmärsin uutisen ainakin niin, että päätös on pyörretty kahdeksasta kilpailijasta, koska uusia kilpailijoita on kolme kappaletta.

Ajankohtaista taas tämä. Vuosikausia vituttanut mennä expoon kun joka kerta tuntee itsensä niin ei-tervetulleeksi sinne. Ja joka vuosi pressipassi ainakin mun osalta menee vain heikommaksi. Toissavuonna expossa mä sain VIP-passin. Sitä ennen 10 vuotta aina mennyt takahuoneessa käymään ja moikkaan tuttuja ja toivottaan onnea kisaajille. No tänä ko. vuonna toimin kuten aikaisemminkin, mutta sitten mut pysäyttiin lavan takana ja sanottiin, että taakse pääsee vain pressipassilla. KP tuli siinä vastaan ja sanoin, että mulle on annettu väärä passi, että en pääse enää kulkemaan. Mutisi jotain ja lähti vittuun.

Menin lipunmyyntiin, jossa en nyt nimeä muista, mutta joka vuosi mulle ystävällinen ollut kaveri antoi sitten mulle pressipassin ja pahoitteli, että oli vippipassi. Menin sitten sillä lavan taakse normaalisti. Seuraavalla tauolla olin menemässä onnittelemaan voittajia, mutta mut pysäytettiin siinä ja sanottiin, että lavan taakse pääsee vain kuvaajat. Heiluttelin kameraa, että kuvaaja tässä ollaan, mutta sitten sinne pääsikin enää vain Bodylehden kuvaajat. Käännyin pois ja mietin vain mikä vitun tarve ja fiksaatio KP:lla on olla tommoinen vittupää mulle. Nyt vuonna 2017 sitten pressipassi oli jo niin voimaton, ettei sillä saa mennä kuin kuvauspaikalle, samalla kiellettiin kaikenlainen median tuottaminen paikanpäältä snäpit mukaanlukien. Eli Expossa on maailman tehottomin pressipassi, yleisölläkin on paremmat oikeudet. Se sääntö ei toki koske ulkomaalaisia, vaan Team Andro nakuttaa suoraan kortilta koneella nettiin kuvia.

Tuon liitteen jälkeen seuraaavana päivänä KP soitti mulle ja kertoi ettei lue Pakkotoistoa tai mun facea (just joo), että oli kuullut tosta. Mä sanoin "Sano mulle KP vain yksi asia, MIKSI?" Se ei puhelun aikana osannut vastata, eikä halunnut myöntää, että se vain haluaa olla vaikea mua kohtaan.

Screen Shot 2018-01-31 at 17.46.39.png

Suositut

Back
Ylös Bottom