Fitness Classic 21.4.-22.4.2018

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kiitos tästä yleistyksestä että kaikki bikinimimmit on tyhmiä.

Yleistämis jutuista ottaa kiinni aina he, jotka tietävät, että eivät kuulu kyseiseen joukkoon. Yleistämistä tai ei... suurinosa bikinimimmeistä on kyllä rehellisesti tyhmiä. Sivusta, kun on tullut seurattua lähes kaikkien lajien edustajia ja kyllä ne bikinin mimmit edustaa sitä yksinkertaista luokkaa.

Eli olis välillä ihan kiva kuulla kuinka paska sitä onkaan niin sais taas kunnon uhon päälle, että kyllä mä teille näytän :D

Oletkin yksi tuhannesta joka tätä haluaa ja sun täytyy se kertoa näille sun kavereille ja erityisesti valmentajalle. Mikä se sellanen valmentaja on joka ei uskalla sanoa valmennettavalleen faktoja, jos kunto on paska ja tuoda sitä realiteettia siihen tekemiseen...? Vaihda valmentajaa:LOL:

Yleistämis jutuista ottaa kiinni aina he, jotka tietävät, että eivät kuulu kyseiseen joukkoon. Yleistämistä tai ei... suurinosa bikinimimmeistä on kyllä rehellisesti tyhmiä. Sivusta, kun on tullut seurattua lähes kaikkien lajien edustajia ja kyllä ne bikinin mimmit edustaa sitä yksinkertaista luokkaa.

Oletkin yksi tuhannesta joka tätä haluaa ja sun täytyy se kertoa näille sun kavereille ja erityisesti valmentajalle. Mikä se sellanen valmentaja on joka ei uskalla sanoa valmennettavalleen faktoja, jos kunto on paska ja tuoda sitä realiteettia siihen tekemiseen...? Vaihda valmentajaa:LOL:

Mulla on ihan hyvä valmentaja joka tietää kyllä ettei mua kiinnosta turhanpäiväiset lässytykset tämä nyt oli sitä surullisen kuuluisaa yleistystä ja sitä kuvaa mitä oon saanu.

Voin kyllä auliisti myöntää että mukaan mahtuu bimbojakin, jotka haluaa vaan sitä some näkyvyyttä ja kutsua itseään urheilijaksi ja ja mitä kaikkea muuta tuolla edellä nyt on mainittu. Mutta mahtuu sinne mukaan niitäkin jotka ajattelee ihan omilla aivoilla.

Viimevuonna Succren käytös bäkkärillä oli kohtuu tökeröä. Pörräs siellä muistaakseni Stabouliksen kanssa vippi passien kanssa ja jos en ihan väärässä ole niin kaveri oli juonut muutakin kun Noccoa. Louskutti leukojaan siellä ja sitä pyydettiin poistumaan bäkkäriltä pariin otteeseen, mut tais mennä kuuroille korville. Ehkä se oli läpänheittoa Espaillatilta, minähän en totuutta tiedä, mut aika moni ei sitä kauheen hyvällä sillon kattonut.

EDIT: HUOMAUTUKSENA VIELÄ, että tämä on vain ja ainoastaan minun näkemykseni asiasta.

Eli olis välillä ihan kiva kuulla kuinka paska sitä onkaan niin sais taas kunnon uhon päälle, että kyllä mä teille näytän :D
Kun ikävä kyllä paljon ei ole tehtävissä, ellei kunto/esiintyminen ole ollut aivan luokatonta. Noissa kisoissa, kun merkkaa lähinnä vartalon(/takapuolen) malli ja kasvojen kauneus. Missikisathan ne lähinnä ovat.

Kun ikävä kyllä paljon ei ole tehtävissä, ellei kunto/esiintyminen ole ollut aivan luokatonta. Noissa kisoissa, kun merkkaa lähinnä vartalon(/takapuolen) malli ja kasvojen kauneus. Missikisathan ne lähinnä ovat.

Joo, tätähän ei voi kieltää ja mielestäni se on väärin kun kuitenkin yhytetään urheilu sais samaa sanaan.

Viimevuonna Succren käytös bäkkärillä oli kohtuu tökeröä. Pörräs siellä muistaakseni Stabouliksen kanssa vippi passien kanssa ja jos en ihan väärässä ole niin kaveri oli juonut muutakin kun Noccoa. Louskutti leukojaan siellä ja sitä pyydettiin poistumaan bäkkäriltä pariin otteeseen, mut tais mennä kuuroille korville. Ehkä se oli läpänheittoa Espaillatilta, minähän en totuutta tiedä, mut aika moni ei sitä kauheen hyvällä sillon kattonut.

EDIT: HUOMAUTUKSENA VIELÄ, että tämä on vain ja ainoastaan minun näkemykseni asiasta.

aika hurjaa..

Kiitos tästä yleistyksestä että kaikki bikinimimmit on tyhmiä.
Itsehän haluaisin tällaista rakentavaa kritiikkiä omasta tekemisestä, mutta tuntuu että suurin osa ei osaa sitä naispuolisille antaa vaan yritetään pitää kaikki tyytyväisinä. Rehellisesti mun mielestä on ihan perseestä kun valmentajat + kaverit kehuu että nyt on hyvä kunto ja nyt tulee finaalipaikka eikä sanota rehellisesti että nyt ei kyllä menny ihan nappiin tämä dietti ja sitten siellä itketään takahuoneessa kun kaikkien muiden kun tuomareiden mielestä sun olis pitänyt olla voittaja. Hyssytellään ja hyysätään kun kuvitellaan että ensimmäisestä pahasta sanasta alat tyyliin itkeä ja se on epäreilua. Eli olis välillä ihan kiva kuulla kuinka paska sitä onkaan niin sais taas kunnon uhon päälle, että kyllä mä teille näytän :D
No näin mielensäpahoittamisen kulta-aikana saa ja kannattaa ottaa itseensä. Mutta itse asiaan. Luulen että näissä tapauksissa ei ole kyse pelkästään valmentajan kiltteydestä, eli ei haluttaisi pahoittaa toisen mieltä, vaan myös siitä että oma elanto saattaa olla kiinni valmennuksista. Sehän on bisnesmielessä järkevintä yrittää pitää asiakas mahdollisimman tyytyväisenä, ja vaikka sinne lavalle menisi missä kunnossa tahansa, niin siitä saa aina sitä kuuluisaa kokemusta. Toisaalta joku valmennettava saattaa myös ajatella että "Minä tein kaiken minkä valmentaja käski, ja silti en ollut kunnossa == valmentaja on paska".

Mutta suuressa kuvassa ongelma on paljon laajempi. Eli se, että käytännössä kuka tahansa voi tituleerata itseään fitness tai kehonrakennusvalmentajaksi.

Varmaan ollut KP, joka valeasussa on käynyt reuhaamassa ja näin halunnut leimata syyttömän kilpailijan moisella tempulla.
Epäilen myös, että KP oli myös sen tsunamin takana, joka vei Aki Sirkesalon, ja takuulla myös junaili jenkkien pressanvaaleja ja Trumpin presidentiksi.

Viimeksi muokattu:

Noniin, kiitos tästä tiedosta.

Jotenkaan en yllättyisi, että näin olisi tosiaan ollut. Sucre on vaikuttanut joidenkin videoiden perusteella erittäin vastenmieliseltä persoonalta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Odotan vaan koska tämä kupla puhkeaa. Väsynyt katselemaan ja näkemään tätä ylihypetettyä fitnesshömpötystä juurikin näiltä parikymppisiltä muovi ja maalikasoilta.

Nykyään on muotia ylipäätään olla vähintään silarit, feikki ripset sekä kynnet ja kasa maalia naamassa. Näin naissukupuolen edustajana tää on surullista katsottavaa ja kertoo paljon ihmisestä...

No näin mielensäpahoittamisen kulta-aikana saa ja kannattaa ottaa itseensä. Mutta itse asiaan. Luulen että näissä tapauksissa ei ole kyse pelkästään valmentajan kiltteydestä, eli ei haluttaisi pahoittaa toisen mieltä, vaan myös siitä että oma elanto saattaa olla kiinni valmennuksista. Sehän on bisnesmielessä järkevintä yrittää pitää asiakas mahdollisimman tyytyväisenä, ja vaikka sinne lavalle menisi missä kunnossa tahansa, niin siitä saa aina sitä kuuluisaa kokemusta. Toisaalta joku valmennettava saattaa myös ajatella että "Minä tein kaiken minkä valmentaja käski, ja silti en ollut kunnossa == valmentaja on paska".

Mutta suuressa kuvassa ongelma on paljon laajempi. Eli se, että käytännössä kuka tahansa voi tituleerata itseään fitness tai kehonrakennusvalmentajaksi.

Eipä tässä itselle mennyt herne nenään, mutta yleistykset yleensäkin ärsyttää.
Ja siis tähän samaan lopputulemaan oon tullut ja järkeväähän tuo bisnesmielessä on noin hoitaa. Itse en tätä arvosta vaan arvostan sitä rehellisyyttä ihan kaikessa ja haluan kuulla myös ne huonot puoletkin enkä pahoita niistä mieltäni sen suuremmin että vaihtaisin valmentajaa :D

Totta, sitä näkee surullisen paljon sitä että joku on kerran käynyt pyörittämässä persettä lavalla ja on tämän jälkeen fitnessvalmentaja vaikka on ehkä juuri ja juuri raapaissut pikkuisen pintaa tästä koko touhusta. Mutta minkäs teet, tämä fitness on edelleenkin hirveässä hypetyksessä ja saa media- / somehuomiota, joten kuka tahansa fiksu rahanahne näkee tässä tilaisuutensa tulleen ja kynii rahat pois niiltä jotka sitä tarjoaa.

Mikä tekee Bikinikisaajista "tyhmiä"? Sekö että heillä ei näy verisuonet, näytä tuplahauiksia, ole revityn kireitä, heitä on enemmistö jonka myötä näkyvyys somessa isompi, kilpaileevat "väärässä" liitossa...???
Joo, pitäisi olla Gaspia ja Gazozia päällä, panssariketju kaulassa, gramma testoa kierrossa ja tribali- ja piikkilankatatuointeja olkavarsissa, koska se jos mikä kertoo fiksuudesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom