Fitness Classic 21.4.-22.4.2018

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu
Lol. Kyllä toi succren keissi tuntuu siltä että hakemalla haettu joku syy. Ku tulee viel tollee kisojen jälkeen. Tuntuu muillakin kuin koopeel ottavan egon päälle jos kaikki ei kumarra. Miesten fysiikas katot maailman huippuja ni ovat isoja bodareita, suomes kisojen isoin ja mallikkain laitetaan neljänneksi äksdee.

Sfu upottaa omaa laivaansa, ku hankkiutuvat parhaista kisaajistaan eroon omalla perseilyllään. Nauraa

Lol. Kyllä toi succren keissi tuntuu siltä että hakemalla haettu joku syy. Ku tulee viel tollee kisojen jälkeen. Tuntuu muillakin kuin koopeel ottavan egon päälle jos kaikki ei kumarra. Miesten fysiikas katot maailman huippuja ni ovat isoja bodareita, suomes kisojen isoin ja mallikkain laitetaan neljänneksi äksdee.

Sfu upottaa omaa laivaansa, ku hankkiutuvat parhaista kisaajistaan eroon omalla perseilyllään. Nauraa

Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja kaikkien kisata missä sarjoissa tykkää. Kaikilla on kivaa ja kukaan ei pahoita mieltä. jne jne jne

Mietin tässä vain, että eikö kisaaja itse tajua sitä kuinka naurettavaa on mennä kisaamaan kolmeen ''lajiin'' missä on kokonaan(tai pitäisi olla) erinlaiset arvotelukriteerit? Ulkopuolisin silmin tuo on jopa surkuhupaisaa.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja kaikkien kisata missä sarjoissa tykkää. Kaikilla on kivaa ja kukaan ei pahoita mieltä. jne jne jne

Oliks tää sarkasmia vai mitä meinaat? Anyway, mun pointti oli että succre oli ainakin kuvista paras tai toisiksi paras, ei ainakaan neljäs. En ottanu mtn kantaa tuohon että onko naurettavaa tai väärin kun kilpaillaan eri lajeissa saman aikaan, ei munkaan mielestä niin pitäis olla. Tajuan näiden lajien erot. Mutta eikös succre alunperin aloittanut MP? Vai muistanko väärin..kehittynyt on joo mutta edelleen mun mielestä parhaimmanäköne , ja 4 sija väärä. Mut en minä ole tuomari. Silti kalliolla on hyvä pointti tuolla ig kommenteis.

Mitä kuvia katsoin, niin ei mikään suuri vääryys ollut tuo neljäs sija. Kolmanneksi olisin ehkä itse laittanut. Ainakin kahdella ensimmäisellä parempi vyötärö-hartiasuhde sekä reilusti parempi keskivartalon erottuvuus, mikä tärkeä tuossa sarjassa.

Multakin kyseltiin useasti viikonloppuna, että miksi et mennyt kehonrakennukseen kisaamaan.

En todellakaan koe, että mulla olisi mitään annettavaa, TAI ETENKÄÄN MITÄÄN SAATAVAA kyseisestä sarjasta. Minä olen CBB mies ja tulen olemaan. Se on ihan riittävästi minulle ja realismia fysiikan osalta.

Itse en kyllä ymmärrä, että _miksi ei_ voisi kisata myös shortsissa, jos on myös siihen sopiva fysiikka?

Niin voihan 100m juoksijakin osallistua pituushyppyyn .....

Mutta miltä näyttäisi Plus (XXL) Malli -kisan voittaja Miss Universum kisassa?

-So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Oliks tää sarkasmia vai mitä meinaat? Anyway, mun pointti oli että succre oli ainakin kuvista paras tai toisiksi paras, ei ainakaan neljäs. En ottanu mtn kantaa tuohon että onko naurettavaa tai väärin kun kilpaillaan eri lajeissa saman aikaan, ei munkaan mielestä niin pitäis olla. Tajuan näiden lajien erot. Mutta eikös succre alunperin aloittanut MP? Vai muistanko väärin..kehittynyt on joo mutta edelleen mun mielestä parhaimmanäköne , ja 4 sija väärä. Mut en minä ole tuomari. Silti kalliolla on hyvä pointti tuolla ig kommenteis.

Sarkasmia, eikä viitannut mitenkään sun sanomaan. Oon ite tässä asiassa myös succren ja Kallion kanssa samoilla linjoilla. Vaikka olen ite täysin sitä vastaan että kilpailijat kilpailee useassa eri sarjassa, niin mun mielestä on hyvä että Espa teki niin. Jos yksi sama naama on kärkikahinoissa kaikissa eri sarjoissa, niin se kertoo mun mielestä jostain.

Täällä tunnutaan nyt olevan autuaan tietämättömiä sellaisista asioista kuin säännöt ja lajikriteerit. Lajia kuin lajia tuijotetaan vain sen kuuluisan KEHONRAKENNUS nimisen pillin läpi.

Jani Lemberg voitti 2016 kevään CBB:n ja oli shortsissa 14. sijalla. Kuuluiku itkua? No ei kuulunut, vaan ymmärsi tilanteen. Jani Pernell oli samoissa CBB-kisoissa toinen ja shortsissa 9. sijalla. Kuuluiku kitinää? No eipä kuulunut, koska sama juttu. Kropan optimimalli CBB/BB nyt ei vaan ole sama kuin Miesten Fysiikkaan.

Ja mitenkä voi Shortsissa sijoittua noin hyvin ja silti myös BB:ssa noin hyvin niin camoon… johtui ihan vaan siitä kun BB line-upin taso oli sanalla sanoen surullinen. Finaalisijoituksen sai sillä, kun löysi paikalle.

Kyllä shortsissakin lihaa saa olla… käykääpä katsomassa vaikka Stabouliksen kuvat 2016 keväältä… mutta lajikriteereissä kehon tietty malli menee tietyssä määrin massan edelle ja varsinkin, jos kyseessä on muutenkin kondiksen kannalta viimeistellympi kilpailija. Siellä ei etsitä eniten bodarin näköistä jätkää shortsit jalassa. Ei amatööritasolla. Minkäänlaista suurta oikeusmurhaa ei Espaillat kokenut, kun hänet 4. sijoitettiin näissä karkeloissa.

Minun mielestäni Espaillat on miehistä yksi tämän maan tämän hetken potentiaalisimpia kv-kisamenestyjiä, mutta lajina CBB/BB… ei Men’s Physique. Ja kun hän on saanut hyvää kehitystä 2016 kisojen jälkeen, niin malli on mennyt enemmän CBB/BB suuntaan. Nyt olisi vain tarvinnut tulla (CBB) kisoihin kilo tai pari kireämpänä, niin olisi vienyt hans down koko paskan. Tämän kerran kondiksessa varsinkin taka-akselilla oli vielä ihan rehellistä läskiä ja pieni nesteutuisuus pinnassa edessäkin.

Tämän maan potentiaalisin bodari, kun vaan pääsisi kerrankin kunnolla kireäksi…

Minun mielestäni Espaillat on miehistä yksi tämän maan tämän hetken potentiaalisimpia kv-kisamenestyjiä, mutta lajina CBB/BB… ei Men’s Physique. Ja kun hän on saanut hyvää kehitystä 2016 kisojen jälkeen, niin malli on mennyt enemmän CBB/BB suuntaan. Nyt olisi vain tarvinnut tulla (CBB) kisoihin kilo tai pari kireämpänä, niin olisi vienyt hans down koko paskan. Tämän kerran kondiksessa varsinkin taka-akselilla oli vielä ihan rehellistä läskiä ja pieni nesteutuisuus pinnassa edessäkin.

Tämän maan potentiaalisin bodari, kun vaan pääsisi kerrankin kunnolla kireäksi…

Toki ilmoitti jo ettei enää koskaan aio SFU Ry:n kisoissa kisata

Yleisurheilun ja keholajien vertaaminen ei ihan mene yksi yhteen. Onhan yleisurheilussa monia, jotka kisaavat pikajuoksussa ja pituushypyssä. Näin siksi, että ne harjoittelun kautta kehitetyt ominaisuudet ovat samankaltaiset molemmissa lajeissa.

Keholajeissa näytettiin ennen hauista. Nyt riittää, että omistaa shortsit.

Niin voihan 100m juoksijakin osallistua pituushyppyyn .....

Mutta miltä näyttäisi Plus (XXL) Malli -kisan voittaja Miss Universum kisassa?

-So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)
Miksi otit edes esille tuon toisen esimerkin? Sucrrehan otti aiemmin mitalinkin shortsista, vaikka lineup oli vitusti kovempi.

Yleisurheilun ja keholajien vertaaminen ei ihan mene yksi yhteen. Onhan yleisurheilussa monia, jotka kisaavat pikajuoksussa ja pituushypyssä. Näin siksi, että ne harjoittelun kautta kehitetyt ominaisuudet ovat samankaltaiset molemmissa lajeissa.

Keholajeissa näytettiin ennen hauista. Nyt riittää, että omistaa shortsit.
Paitsi että tänä vuonna riitti kehonrakennuspokaaliin se, että omisti posehousut.

Miksi noissa bikini sarjoissa pitää olla noin hemmetin monta pituus luokkaa ? Pari sentti ja ollaan taas eri sarjassa:) Eihän cbb äijilläkään kuin kaksi pituus luokkaa.

Back
Ylös Bottom