Juhovich
VIP
En ymmärrä, että mikä idea oli lähteä erottamaan perinteistä bodausta muista lajeista.
Käsittääkseni kansainvälisen IFBB:n päätös!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ymmärrä, että mikä idea oli lähteä erottamaan perinteistä bodausta muista lajeista.
Jotenkin erikoinen tuo päätös siinä mielessä, että kuitenkin luotiin se oma roinasarja eli ElitePro. Toki ymmärrän tuon tarpeellisuuden sillä tavalla, että on naturaali ja ja roina puoli, jotta oltaisiin edes jotenkin olympia kelpoisia. Tosin en ymmärrä miten tuo tilanne tuossa muuttui, kun meillä oli jo se tilanne keho vs CBB?Käsittääkseni kansainvälisen IFBB:n päätös!
En ollut katsomossa koko viikonloppuna enkä ostanut edes lippua kummalekaan päivälle. Lauantaina olin kotona. Oliko vielä jotain hampaankolossa? Laita kerralla kaikki, kun nyt kiukuttaa SFU noin paljon.Kuten edellisessä kommentissa sulle sanoin niin kumma että tänä vuonna miehissä kuitenkin kehonrakentaja sijoittui fysiikassa kakkoseksi vaikka ei pitäisi sopia myöskään "millään mittarilla men's physique sarjan kriteereihin". Ainiin mutta sähän et tiedä kenestä puhutaan vaikka molemmat sarjat seurasit. Tämä kyseinen herra ajoi jopa valmennettavasi "son of thorin" edelle.
Jotenkin erikoinen tuo päätös siinä mielessä, että kuitenkin luotiin se oma roinasarja eli ElitePro. Toki ymmärrän tuon tarpeellisuuden sillä tavalla, että on naturaali ja ja roina puoli, jotta oltaisiin edes jotenkin olympia kelpoisia. Tosin en ymmärrä miten tuo tilanne tuossa muuttui, kun meillä oli jo se tilanne keho vs CBB?
Tuo nyt on järjetön tilanne pitää kahta sarjaa tuollain. Parempi päätös olisi, että poistavat toisen ja todella toivon, että se on CBB joka jää. Olisi sekin edullista tuolle heidän imago kampanjalle erottua sitten täysin kehoilusta ja pysyä siinä CBB:n kelkassa.
Absurdeinta tässä koko hommassa on miten henkilökohtaisesti moni tuntuu tämän asian ottavan, nyt kun esim sinä @Cbb_Jarno et tuolla kisaa niin mikset vaan etene elämässäsi ja keskity SKL:n kisoihin sen sijaan että etsit epäkohtia jatkuvasti tuosta SFU:n toiminnasta?
Miksi pitää olla hater, antaa kaikkien kukkien kukkia jne
Absurdeinta tässä koko hommassa on miten henkilökohtaisesti moni tuntuu tämän asian ottavan, nyt kun esim sinä @Cbb_Jarno et tuolla kisaa niin mikset vaan etene elämässäsi ja keskity SKL:n kisoihin sen sijaan että etsit epäkohtia jatkuvasti tuosta SFU:n toiminnasta?
Miksi pitää olla hater, antaa kaikkien kukkien kukkia jne
Eli mielestäsi selvistä epäkohdista ei saa mainita yhdistyksen toiminnasta jos ei siellä kisaa? Olisiko mitenkään mahdollista että olen silti kiinnostunut asioista mitä tuossa liitossa tapahtuu koska olen kiinnostunut lajista ja siellä kisaa edelleen minun omia tuttujani/ystäviäni? EI...tämä ei ole mahdollista.Absurdeinta tässä koko hommassa on miten henkilökohtaisesti moni tuntuu tämän asian ottavan, nyt kun esim sinä @Cbb_Jarno et tuolla kisaa niin mikset vaan etene elämässäsi ja keskity SKL:n kisoihin sen sijaan että etsit epäkohtia jatkuvasti tuosta SFU:n toiminnasta? Miksi pitää olla hater, antaa kaikkien kukkien kukkia jne
Et ollut katsomossa mutta osasit kuitenkin kertoa esimerkiksi Sucrren ketjuun hänen kunnon pehmeydestä ja vaikutuksesta sijoitukseen... Aika hyvin tuomaroitu somekuvilla.En ollut katsomossa koko viikonloppuna enkä ostanut edes lippua kummalekaan päivälle. Lauantaina olin kotona. Oliko vielä jotain hampaankolossa? Laita kerralla kaikki, kun nyt kiukuttaa SFU noin paljon.
edit: ja ota nyt vielä kerran silmä käteen ja vertaa tuon idän ihmeen kokoa noihin muihin naiskisaajiin. Sama kuin Ovaskainen olisi ollut tuossa men's physiquen pitkässä
Ikävä kyllä erityisesti alakerta ei ollut lähelläkään sitä kireys/kuivuustasoa kuin viime kisoissa, josta tuo yllä olevan videon kansikuvakin on.
Huokaus. Järkkärillä otetut kuvat isolta ruudulta on "somekuvia"? Samoissa "somekuvissa" Succre näytti viime vuonna ilmiömäiseltä, mutta tänä vuonna ei vain ollut niin hyvä.Et ollut katsomossa mutta osasit kuitenkin kertoa esimerkiksi Sucrren ketjuun hänen kunnon pehmeydestä ja vaikutuksesta sijoitukseen... Aika hyvin tuomaroitu somekuvilla.
Tämän jälkeen voitkin antaa sen vastauksen että pitäisikö olla mahdollista menestyä molemmissa lajeissa samana kisaviikonloppuna.
Tomi on taitava ignooraamaan selvän kysymyksen kolme kertaa. Liiton pomojenkin puolelta aivan normaali käytäntö että epämiellyttäviin kysymyksiin jätetään vastaamatta.Ei sulle haluta vastata nyt ;)
Viesti #149. Minkä takia toi olis mulle "epämiellyttävä kysymys"? Sanoinhan samassa viestissä, että ihmetyttää enemmän, miten bikini fitness -junnuvoittaja voi vielä wellness fitness -mestaruuden.Tomi on taitava ignooraamaan selvän kysymyksen kolme kertaa. Liiton pomojenkin puolelta aivan normaali käytäntö että epämiellyttäviin kysymyksiin jätetään vastaamatta.
...Käy huvikseen lukemassa SFU:n sivuilta lajikriteerit kehonrakennuksesta ja fysiikasta. Tämän jälkeen voitkin antaa sen vastauksen että pitäisikö olla mahdollista menestyä molemmissa lajeissa samana kisaviikonloppuna.
Tämäkö on Tomi sun mielestä oiva vastaus esittämääni kysymykseen? Tämän ristiriidan havaitakseen ei tarvitse edes nähdä kisakuvia saati mainita mitään kilpailun tasosta, vaan edes jonkinlaista lukutaitoa että osaa lukea lajikriteerit liiton omista säännöistä.Keskityin omiin kisaajiin, enkä edes tiedä kenestä tuossa puhutaan. Sijoitukset on tuomareiden käsissä.
Et sitten viitsinyt lainata koko viestiä? Mä olin ollut jotain 20 minuuttia koneella, kun vastasin tuohon viestiin. En ollut nähnyt vielä yhtään kunnon kuvaa, enkä edelleenkään ollut katsomossa missään vaiheessa. Eikä tule sellaista päivää, että sanon somessa "vittu mitä paskaa" tuomaripäätöksistä niissä sarjoissa, joissa omat kisaajat kisasi.Tämäkö on Tomi sun mielestä oiva vastaus esittämääni kysymykseen? Tämän ristiriidan havaitakseen ei tarvitse edes nähdä kisakuvia saati mainita mitään kilpailun tasosta, vaan edes jonkinlaista lukutaitoa että osaa lukea lajikriteerit liiton omista säännöistä.
Tuskin edes @Bisley olis käyny kattoo kisoja ellei olisi Fitnesstukun remmissä
Tuskin edes @Bisley olis käyny kattoo kisoja ellei olisi Fitnesstukun remmissä
Ps.Edelleen kun et näköjään ymmärtänyt pointtia tuosta vertailusta tässä keho/shortsi vs toi venäläisnainen, niin käy huvikseen lukemassa SFU:n sivuilta lajikriteerit kehonrakennuksesta ja fysiikasta. Tämän jälkeen voitkin antaa sen vastauksen että pitäisikö olla mahdollista menestyä molemmissa lajeissa samana kisaviikonloppuna.
Kyllähän oikea kehonrakennus tästä tulee selviämään voittajana. Selkeästi. Mutta minua ja aika montaa muutakin vituttaa suunnattomasti se tapa jolla K.P. tämän asian hoisi. Voiko ylimielisempää ja kusipäisempää tapaa enää olla. Aika moni tuntuu antavan hilaijaisen hyväksynnän tämän kaltaiselle toiminnalle. Minusta on ihan oikein että edestään löytävät. Ja löysivät jo nyt kun katsomossa oli ainoastaan murto-osa siitä mitä edellisinä vuosina. Puhumattakaan tästä tuomari pelleilystä.
Jos tukisin tuollaista toimintaa niin en pystyisi enää katsomaan itseäni peiliin
Saathan sinä mainita mistä huvittaa, ihmetyttää vaan miten jaksat panostaa negaamiseen niin paljon.Eli mielestäsi selvistä epäkohdista ei saa mainita yhdistyksen toiminnasta jos ei siellä kisaa? Olisiko mitenkään mahdollista että olen silti kiinnostunut asioista mitä tuossa liitossa tapahtuu koska olen kiinnostunut lajista ja siellä kisaa edelleen minun omia tuttujani/ystäviäni? EI...tämä ei ole mahdollista.
Näin entisenä maksavana asiakkaana olen kiinnostunut siitä mistä mahdollisesti maksan kun menen kisoja katsomaan. Lajit vaihtuu mutta samat naamat tulee kerta toisensa jälkeen esittelemään "erilaista fysiikkaa". Se olisi sama kuin menisit festastareille ja sieltä tulee sama cover bändi kerta toisensa jälkeen vetämään muiden biisejä. Mikäli osallistujia ei ole tarpeeksi tiettyihin sarjoihin, niin ne sarjat tulisi tiputtaa pois, mutta näin ei haluta tehdä, koska siinä tapauksessa jäisi niidenkin kilpailijoiden rahat saamatta.