Fitfarm vai Markku Tikka?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Fitfarmista ei tietoa itsellä henkilökohtaisesti, mutta Tikasta on.

Eka kisadieetti vedettiin Tikan remmissä, ja ei kyllä moitteensijaa ole missään kohtaa ainakaan minulla. Itseasiassa vedettiin kyllä yksi plussakausikin muistaakseni ja yksi ikäänkuin välidieetti. Kaikki toimii hienosti ja kysymyksiin saa vastaukset hienosti! Mullakin oli matkaa se 250km, mutta kuten sanottu, kyllä se kannattikin, ja lopputulos palkitsi

Tosiaan liukuhihna ruokavalioita yms. osaa kaikki tehdä, mutta kesäkunto ja kisakunto on kaksi aivan eri asiaa. Siinä ihan oikeasti jo pitää tietää mitä tekee.

Varauksetta voin suositella MT:n palveluita jos moisia suunnitelmia kerran on.

Ei kannata unohtaa Joonas Haapasaartakaan pois kuvioista (@hanskajone). Kokemusta myös kisavalmennuksista ja kilpailjat ovat myös menestyneet.

Onko jto:lla näyttöä keholajeista. Jos on niin mitä?

Uskoisin että on ihan tarvittavat näytöt lajista kun lajista. Jos on aikaa niin lukase hänen jutut tuolta hänen ketjusta :) siellä on jo niin paljon ilmaista tietoa, että voisin veikata että se henkilökohtainen valmennus on vielä astetta parempaa. Luonnollisesti kun se tulee sitten yksilölle, eikä ole mitään liukuhihna työtä. Se ettei hän postaile kuvia omista asiakkaistaan kotisivuilleen tai kerro millä sijalla kukakin oli missäkin kisassa, ei tarkoita että hän ei osaisi esim. kehonrakentajaa valmentaa :)

Monesti oon kyllä miettinyt että miten valtavaa tuo jton valmennus olisi jos hän alkaisi päivitellä blogiinsa asiakkaiden kehitystä, pitäisi itsestään enempi metiliä jne. Nykyisin tuo hänen mainonta on aika minimaalista ja silti tuntuu aika iso asiakaskunta olevan ja lajikirjo on ihailtavan suuri.

Ps. Itsensä mainostamisessa ei siis tietenkään ole mitään pahaa. Jos sillä leipänsä pöytään saa. Jto:lla tuo taitaa olla lähinnä harrastus tai kakkos työ, joten siksi lähestyminen valmentamisen mainontaan on maltillisempaa.

mä en mainosta lainkaan. en myöskään julkistele urheilijoitani monen selkeestä pyynnöstä olla koutsailuistani hyshys. mulle aika sama oli syy mikä vaan. en tavoittele henkilökohtaista glooriaa.

mulla on isoja podailijoita ollu ringissä kyllä, vaikka ns. ulkonäköurheilijoita mulla suht vähän on suhtees muihin. kourallinen tai pari tms.

tietenkään en väheksy mitään lajeja, mutta en käytännössä tee body- tai fitnesskisaan valmistavaa valmennusta. en haluis tehdä sitä etänä liikaa omien laatukriteerien ja oman ajankäytön takia. johonkin pitää vetää raja. enempi bodarit hakeutuu mulle ku ne haluu voimaa tai erilaisia näkökulmia treeneihin.

Tikka on tehnyt treeniohjelmia muutaman, toimivaa kamaa. Fitfarmin ja nimenomaan Bullin nettivalmennuksessa reilu vuosi, tulosta on myös tällä tullut. Henkilökohtaisesta valmennuksesta en osaa sanoa mitään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom