Fitfarm Bikini Challenge 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sanuzki
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Kaupunki
Jyväskylä
Hox hox! Pistetääs uusi ketju tämän vuoden aloittajille.

Itse olen ilmoittautunut 14.4. alkavaa BC ohjelmaan. Tarkoituksena vähän saada boostia junnaavaan treeniin ja tiristellä rasvoja. Siihen mennessä olen kuukauden verran saanut palautua treeniin ylipäätään takaisin, koska olen ollut ihan toivottomissa keuhkoputken- ja poskaritulehduksissa ja kärsinyt kipeästä polvesta... Mutta rauhakseen tässä kun palautellaan treeniä niin en ole sitten ihan paskana kun ohjelma alkaa.

Kävin viime syksynä Super Dietin (6vko) jonka aikana paino tippui 5,1 kg. Sen jälkeen olen sairastellut aika paljon ja kärsinyt siitä polvesta, joten liikunta on jäänyt vähemmälle kuin normaalisti ja painoa on tullut takaisin sen jälkeen 2,5 kg.

Tarkoitus on käydä ennen aloitusta ja aloituksen jälkeen inbodyssa, ihan mielenkiinnosta kun viimeksi olen käynyt noin vuosi sitten.

Odottelen jo ensikesän bikinimasua :pano:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Mie mietin lähdenkö mukaan bikini challengeen. Olen siis nyt superdieetillä.. pari kiloa on lähtenyt, mutta senttejä enemmän vyötäröltä! Tykkään treenata kovaa, mutta vähillä hiilareilla oleminen ei sovellu mulle.. jänskättää että millainen ruokavalio bc:ssä on.

Onko jollakin perstuntumaa siitä, et kummassa syödään enempi superdieetissä vai BC:ssä? Superdieetti on itselleni liian niukka, joten pohdin kuitenkin vielä sitä jos antaisin BC:lle mahdollisuuden :)

Hei!
Täällä superdieettaillaan parhaillaan ja tarkoitus lähteä mukaan 14.4 alkavaan BC =) SD aikana lähteny kiloja n. 3,5kg mutta senttejä paljon enemmän ja sopivasti juuri kriittisistä paikoista. Nyt SD aikana mieli aika maassa kun kitkuttelee noin matalil kaloreilla ja ei sovi oikein mulle, oon kokoajan kiukkunen ja väsynyt. Toivon BClta enemmän.

Mulla kanssa SD:llä senttejä lähti varsinkin vatsasta paljon verrattuna painoon (perse ei pienentynyt juuri yhtään :jahas: ), nyt en tosin ulkoa muista että mikä mahtoi olla lopputulos mutta en varmaan kovin paljoa valehtele jos sanon että siinä -8 cm.

Oon myös saanut sellaisen käsityksen että kovemman kulutuksen ja treenin takia BC:llä saa syödä enemmän ja vapaammin. Mulle toi vhh sopii kroppaan ihan hyvin, koska pullahdan saman tien kun näenkin hiilarin :D Mielelle se ei sitten ole ihan niin hyvä juttu, mäkin olen jatkuvasti pahalla päällä yms.

Minä myös osallistumassa Bikiniin!! En malta odottaa, että alkaa! Itsellä eka kerta, kun liityn Fitfarmin valmennukseen :) Huolestuttaa vaan, kun viime vuoden blogeista oon lukenut, että hirveen vähän saivat syödä (väsymys, päänsärky, kärttyisyys) niin miten mahtaa sopia niin vähä hiilarinen ruokavalio.. :S MUTTA isolla tsempillä silti mukana! :)

Minä myös osallistumassa ensi maanantaina alkavaan Bikini Challengeen! Eka kerta Fitfarmin nettivalmennuksessa tai ylipäätään missään valmennuksessa :) Kahden vuoden tauon jälkeen olen treenaillut nyt vasta kymmenen viikkoa, joten hiukka mietityttää riittääkö kunto ja miten vähähiilarinen dieetti sopii migreenin kannalta. Mutta innolla kuitenkin tässä vaiheessa odotan tulevaa! Omalla treenillä ja ruokavaliolla on näiden viime kymmenen viikon aikana lähtenyt yli neljä kiloa ja senttejä reilu kolmetoista joten melkein tavoitepainossa olen, mutta lihasta haluaisin kuitenkin saada lisää ja siksi lähdinkin tähän mukaan :) Jee, en malttaisi odottaa!

Minäkin olen mukana ensimmäistä kertaa Fitfarmin valmennuksessa :) Ohjelmat ja ruokavaliot näytti ihan hyviltä, kun olivat tänään ilmestyneet. Lisäravinteita en ole pahemmin käyttänyt tähän asti, ainoastaan heraa rasvattomaan maitoon sekoitettuna. Millaista palkkaria olisi hyvä hommata? Tuota Fitfarmin suositeltua kun ei vielä ole myynnissä ja fitfarmilta voi kysyä vasta maanantaina korvaavia.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Helou! Mukana myös, piti oikein aktivoitua palstalla sen takia. Oon tykännyt tosi paljon, kroppa on vaan yksijakoisesta treenistä aika jumissa. Äsken kävin tekemässä viikkotreenin ulkona. Vähän on nälkä kalvanut varsinkin pitkinä päivinä mutta toisaalta nesteet ovat lähteneet liikkeelle. Mutta kesäkunto, täältä tullaan. Kiertoharjoittelu oli aika hikinen treeni, huh :D

Jännityksellä odotetaan mitä tulee. Tää aloitusruokavalio on ollut ihan ok mulle, mut päivityksiä odotellessa. Mistä tulikin mieleeni - asun ulkomailla vaihdon takia ja jostain syystä toi fitfarmin sivu ei toimi mulla kunnolla! Ärsyttävää, koska en näe esim. Foorumia kunnolla ja ruokavaliopäivitykset takkuaa. Jos joku viitsisi heittää tulevat päivitykset mulle esim yksityisviestinä olisin todella kiitollinen! <3 Facebookia ei mulla ole, niin en ole mukana siinä tsemppiryhmässä. Ohjeet sain onneksi tulostettua, mutta siihenkin meni tooooosi kauan, kun sivut latasivat.

Vähän oon joutunut ruokavaliota soveltaa mut ajattelin muutenkin ottaa sellaisen järjen äänen mukaan - en välttämättä jaksa punnita kaikkea ja mun dieetti ei kaadu porkkanaan. :D

- - - Updated - - -

Minäkin olen mukana ensimmäistä kertaa Fitfarmin valmennuksessa :) Ohjelmat ja ruokavaliot näytti ihan hyviltä, kun olivat tänään ilmestyneet. Lisäravinteita en ole pahemmin käyttänyt tähän asti, ainoastaan heraa rasvattomaan maitoon sekoitettuna. Millaista palkkaria olisi hyvä hommata? Tuota Fitfarmin suositeltua kun ei vielä ole myynnissä ja fitfarmilta voi kysyä vasta maanantaina korvaavia.

Oikeastaan mikä tahansa vastaava tuote käy. Fast on fitfarmin sponsori, joten sen takia he mainostavat kyseisiä tuotteita. Varmaan ihan fitnesstukun tai massin protskut on täysin käypiä! Itse tykkään isolaattiherasta, mut ehdottomasti parhaat maut on Massin MyWheyssä. Muita lisäravinteita en alkanut käyttää, pärjään hyvin tällä.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
olin mukana viimeisimmässä BC:ssä joka alkoi tammikuussa ja tällä hetkellä on BC extra menossa. kovasti olen tykännyt ja viikottaiset sykkeennosto treenit on ollut ihan huippuja. :) suosittelen! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom