Fit4you- kehonrakennusleiri

Originally posted by Deat
Ei muuten ollu mun mielestä Kokkoselta viisasta sanoa bodausta suositellessaan, ettei siinä tulokset näy ku vasta vuosien päästä. Ku moni alottelija saattaa ruveta luulemaan et täs rehkitään salilla jokapäivä peräsuoli ulkona ja vasta vuosien päästä on isommat lihakset ja enemmän rautaa tangossa. Näkyyhän se treenin tulos ainaki nousevina treenipainoina, hyvinki nopeesti.

Minun mielestäni se oli taas erittäin viisasta ja realistista. Ei kukaan kasva hetkessä isoksi, joten minusta on erittäin tärkeää painottaa sitä että bodaus vaatii vuosien työn ja omistautumisen - kukaties tämä pienentää lopettamisprosenttia niiden osalta jotka ajattelevat että kolme penkki&haukka -treeniä viikossa parin kuukauden ajan tuo tuloksenaan ison-Arskan kropan. Ja tottahan tuo on, että vasta vuosien päästä ne tulokset näkyvät jos homma sujuu.

Ja treenipainojen nousu ei ainakaan mun mielestä ole bodauksessa mikään tulosmittari. Tulokset näkyvät peilistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by AKV
Minun mielestäni se oli taas erittäin viisasta ja realistista. Ei kukaan kasva hetkessä isoksi, joten minusta on erittäin tärkeää painottaa sitä että bodaus vaatii vuosien työn ja omistautumisen - kukaties tämä pienentää lopettamisprosenttia niiden osalta jotka ajattelevat että kolme penkki&haukka -treeniä viikossa parin kuukauden ajan tuo tuloksenaan ison-Arskan kropan. Ja tottahan tuo on, että vasta vuosien päästä ne tulokset näkyvät jos homma sujuu.

Ja treenipainojen nousu ei ainakaan mun mielestä ole bodauksessa mikään tulosmittari. Tulokset näkyvät peilistä.
Riippuu siitä mitä harrastukseltaan hakee. Kukaan ei varmaan kasva huippu bodariksi muutamassa kuukaudessa eikä vielä vuodessakaan, mutta kovin moni ei varmaan edes halua. Ei kuitenkaan tarvitse olla mikään kovin kummoinen punttaaja, kun jo näkee että salilla on tullut käytyä.

Nojoo, jos Kokkonen olisikin sanonut, että "Kehonrakennus on hieno harrastus, siinä aloittelija näkee selvää kehitystä jo pari kk aloittamisen jälkeen" , niin sitten olisi menetetty viimeisetkin punttimimmit saleilta pois, kun ne pelästyisi, että reidenlähentäjät tekee sulle Ruhlin reidet.

sitten olisi menetetty viimeisetkin punttimimmit saleilta pois, kun ne pelästyisi, että reidenlähentäjät tekee sulle Ruhlin reidet. [/B][/QUOTE]

ja sitähän me ei haluta ;)

Originally posted by Don vito
Riippuu siitä mitä harrastukseltaan hakee. Kukaan ei varmaan kasva huippu bodariksi muutamassa kuukaudessa eikä vielä vuodessakaan, mutta kovin moni ei varmaan edes halua. Ei kuitenkaan tarvitse olla mikään kovin kummoinen punttaaja, kun jo näkee että salilla on tullut käytyä.

No huippu bodariksi ja natuna niin on tod. vaikea tie enkä usko olevan mahdollista... No onhan niitä geneettisiä friikkejä:).
No siinä mielessä Kokkonen on oikeassa, että jos kehonrakennus mielessä ajattellaan niin siinä n. 5 v. aikana on kohtuullista odottaa, että näyttää ees vähän bodarilta, jos kaikki menee ravinnon, treenin ja levon kanssa yhteen... eikä kaikki sittenkään näytä vielä bodareilta, yksilöllistä.
Mutta suunta on vain ylöspäin, kannattaa muistaa mistä on aloittanut, ite oli 63 kg pari vuotta sitten nyt joku 78-79 kg eli jonkinlaista kehitystä on tapahtunut.

No huippu bodariksi ja natuna niin on tod. vaikea tie enkä usko olevan mahdollista... No onhan niitä geneettisiä friikkejä:).
No siinä mielessä Kokkonen on oikeassa, että jos kehonrakennus mielessä ajettallaan niin siinä n. 5 v. aikana on kohtuullista odottaa, että näyttää ees vähän bodarilta, jos kaikki menee ravinnon, treenin ja levon kanssa yhteen... eikä kaikki välttämättä sittenkään. Mutta suunta on vain ylöspäin, kannattaa muistaa mistä on aloittanut, ite oli 63 kg... pari vuotta sitten nyt joku 78-79 kg eli jonkinlaista kehitystä on tapahtunut.

Joo, yhtä tyhjän kanssahan toi seportaassi oli! Mut hei, ohjelma joka käsittelee saman puoltuntisen aikana sekä kehonrakennusta että golfvarusteiden/-vaatteiden ostoa urheiluna ei voi olla hirveän vakavasti otettava!

Kuka se malli oli joka joskus alkuaikana jäykisteli tossa samassa ohjelmassa? Willman? Se nyt vasta olikin hauskaa katseltavaa! :lol2:

Ei kuitenkaan kannata olla liian kriittinen fit4youta kohtaan. Niidenhän pitää ajatella katsojalukuja! Senhän tietää että suurin osa suomen kansasta on kiinnostunut vain sellaisesta "urheilusta" mitä TV-shopissa myydään. "Minuutti päivässä kolmen päivän ajan, ja minulta hävisi vyötäröltä 28cm ja paino tippui puoleen entisestään". ...ja sit ne kuntosaliosuudet!! Voi herranjestas! Oon ehkä kourallisen jaksoja kyseistä ohjelmaa nähnyt ja muistaakseni tähän mennessä kuntosalilla ollaan vain verrytelty, venytelty ja alkulämmitelty!

Niin joo! Dahlman se oli. Kyllä oli luonnollista menoa sillä muijalla! ...miksköhän potkittiin pihalle?? :eek:

Jotenkin tulee kuitenkin mieleen että esiintymistaidon perusteella Jenni ja Kimi sopivat yhteen kuin tanko ja levy. Molemmat hiukan :kuola:

.

Kaikki kunnia koko ohjelmalle ja KP lle, sillä eipä tota bodihommaa turhan tiheesti tv stä tule !! Jo pelkässä siinä alkuhäslinkissä näkyy vilaus jonkun typykän vapaaohjelmasta ja muutenkin sain sen käsityksen että ohjelma tulee näyttämään myös fitness exposta ja muutenkin body ja fitness hommelia tulee näkyyn jatkossakin. Että turha valittaa.musta se on hienoo ku kerrankin laji näkyy edes jostain edes jossain muodossa, eikä tuo mun mielestä ny mikään huonoin mahdollinen ollu.

:offtopic: Eiks muuten Ouramalla oo muuta paitaa ku se harmaa huppari? Jokases kuvas, mitä mä oon siitä nähny, sil on aina se sama. Näytti muuten aika massiiviselta siinä ohjelmassa se:piis:

Originally posted by Deat
:offtopic: Eiks muuten Ouramalla oo muuta paitaa ku se harmaa huppari? Jokases kuvas, mitä mä oon siitä nähny, sil on aina se sama. Näytti muuten aika massiiviselta siinä ohjelmassa se:piis:

Jep, nyt näin vanhoilla päivillä taitavat olla molemmat, Ourama ja Halme, vähän löysemmässä kunnossa. Eli rasvat vähän reilussa kympissä. ;)

Ei kuitenkaan tarvitse olla mikään kovin kummoinen punttaaja, kun jo näkee että salilla on tullut käytyä.

Nimenomaan, mun isoveljelle tuli puolessa vuodessa lievä ylipaino sixpackin kans ja penkki nousi varmaankin jostain 50kg:stä sataan.

Fit4you.tv:n webbisivun mukaan ohjelmaan on syyskaudella tulossa Matti "Guru" Halosen ja Pauliina Taluksen ravintojuttuja. Joten lisää bodyaiheista proggista luvassa. :)

Originally posted by Hulkki
Widdu kun jäi näkemättä. Ei nimittäin ainakaan mun kotikoneelta noi BK:n sivut ole vielä kertaakaan toimineet kunnolla :curs:

Mullakin oli pitkään silleen, että kuvat näkyi miten sattuu esim. että latautuivat _puoliksi_(wtf!?). Nyt on viikon sisään alkanut jostain syystä toimia... ei tajua... No, pääasia että nyt toimii kunnolla - ainakin itellä :lol2:

Originally posted by Romanzo
Outi Nylund alias Romanzo ilmoittautuu punastellen... :D

Aiotko olla lavalla 5.10 fitness expossa?
en vielä tiedä kumman käyn kattoon, keho kisan vai fitnessin?
Kummassakaan en oo kertakaan käynnyt eli uus kokemus joka tapauksessa.

Ai niin tervetuloa foorumille:)

K.P oli kuntoa katsottaessa sitä mieltä, että keräillään massaa tämä vuosi ja sitten ens vuonna entistä kovempana lavalle... Eli en sittenkään vielä :(

Vähän kyllä harmittaa kun oli jo dieetti alkanut hyvin jne, mut se on sellasta :)

Kiitosta vaan!

Originally posted by Romanzo
K.P oli kuntoa katsottaessa sitä mieltä, että keräillään massaa tämä vuosi ja sitten ens vuonna entistä kovempana lavalle... Eli en sittenkään vielä :(

Vähän kyllä harmittaa kun oli jo dieetti alkanut hyvin jne, mut se on sellasta :)

Kiitosta vaan!

Mutta eikun vaan helvetin kovaa tsemppiä treeneihin! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom