Fit4you- kehonrakennusleiri

En huomannut, että tästä olisi ollut vielä infoa:

www.bk-sportsmag.fi

"Kehonrakennusleiri telkkarissa!

Kesäkuun 28. päivä Lahdessa pidetty Kehonrakennusleiri tullaan näkemään koosteena Nelosen Fit4You.tv:stä ensi lauantaina eli 9. elokuuta kello 12.30.

Fit4You.tv vieraili leirillä ja kuvasi Vellu Niskasen, Godzilla Kokkosen, Tuomas Alhosen ja Jari Sihvosen vetämän leirin. Materiaalia löytyy salilta ja luennoista. Lisäksi Godzilla ja Testokirppu antoivat haastattelun Aflechtin Henkalle.

Fit4You.tv alkaa syksyllä näyttämään enemmän fitness- ja kehonrakennusmateriaalia, joten kannattaa katsoa joka lauantai kello 12.30! "

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai saatana hyvä, että kerroit.
Täytyypä kattoa, oma thread tälläsille telkkari ohjelmille, jotka koskee kehoilua, voimamies, voimanosto asiaan ja miksei painonnostokin:).

tuonhan voisi jopa melkein ehkä katsoa.

Eikös Hulkkikin ollut tuolla leirillä?

Hyvä ettei täällä porukoiden luona näy Nelonen, joutuisin muuten katsomaan tuon. :rolleyes:
Eli jos joku laittais sitten "tiivistelmän" ja kommenttia.

Aika turha pätkä.. Kokkonen kertoili vaan mistä saa tietoa jne.

Niin ja Kp anto Poserille posetusvinkkejä!

miten tossa voi onnistua? näyttää videokuvaa paikasta ja olla kertomatta asiasta mitään? ei helvetti.

Widdu kun jäi näkemättä. Ei nimittäin ainakaan mun kotikoneelta noi BK:n sivut ole vielä kertaakaan toimineet kunnolla :curs:

Kaveri sanoi että mua oli näytetty siinä luennolla istumassa tai jotain... Istuin muistaakseni Kalle Aaltosen ja Poserin välissä sellainen ruskeahko paita päällä.

No joo. Turhahan tuolla oli edes käydä, tämä mies tarvitsisi ainakin 10-20 kg lihasta että kilpaileminen olisi vakavasti harkittava juttu.

Originally posted by Hulkki
No joo. Turhahan tuolla oli edes käydä, tämä mies tarvitsisi ainakin 10-20 kg lihasta että kilpaileminen olisi vakavasti harkittava juttu.

Siellä oli TODELLA MONTA sellasta joilla sama juttu..

Originally posted by Hulkki
Widdu kun jäi näkemättä. Ei nimittäin ainakaan mun kotikoneelta noi BK:n sivut ole vielä kertaakaan toimineet kunnolla :curs:

Kaveri sanoi että mua oli näytetty siinä luennolla istumassa tai jotain... Istuin muistaakseni Kalle Aaltosen ja Poserin välissä sellainen ruskeahko paita päällä.

teikäläinen oli joo siellä, treenausta näytettiin pirun vähän vaan, aika turha tiivistelmä mutta eipä noita keho hommia telkasta ihan joka päivä tuu... en muista koska viimeksi:curs:. Anssi liukkonen oli pienessä haastattelussa ja Outi Nylund? kans ihan jees muija:rolleyes:, missäs treenit BTW oli? Gym1:llä vissiin, eipä oo tullu ikinä käytyä siellä.

Ne jotka unohtivat, aasista löytyy cappi:
<a href="ed2k://|file|Fit4You.-.Lahden.bodyleiri.avi|45492224|72CCFD79F2D90F827B84020B5C0C4D02|/">Fit4You - Lahden bodyleiri.avi</a>

Originally posted by RiQ
<a href="ed2k://|file|Fit4You.-.Lahden.bodyleiri.avi|45492224|72CCFD79F2D90F827B84020B5C0C4D02|/">Fit4You - Lahden bodyleiri.avi</a>

Linkki ei futaa.

Originally posted by RiQ

Laittakaahan joku tämä pätkä ihan intarwebin puolelle niitä varten jotka esim. töissä käyttävät veppiä..

Ei muuten ollu mun mielestä Kokkoselta viisasta sanoa bodausta suositellessaan, ettei siinä tulokset näy ku vasta vuosien päästä. Ku moni alottelija saattaa ruveta luulemaan et täs rehkitään salilla jokapäivä peräsuoli ulkona ja vasta vuosien päästä on isommat lihakset ja enemmän rautaa tangossa. Näkyyhän se treenin tulos ainaki nousevina treenipainoina, hyvinki nopeesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom