Tuo nyt ei pelkästään soittanut suutaan täällä, vaan käyttää mua astimena näkyvyyteen, eli snäpissä ja laudalla tekee mun nimen kautta itselleen näkyvyyttä. Mulle vittuilu on takuuvarma hitti ja askel näkyvyyteen. Sikäli älytöntä, että edelleen olen ottanut yli 30kg kevyempänä enemmän penkistä. Nostanut kisoissa tuomareiden alla 17,5kg enemmän 25kg kevyempänä. Eli Mathiaksella on todellisuus vääristynyt tai on asteen yksinkertainen.Tähän on pakko kommentoida sen verran, että Mathias kyllä omalla käytöksellään ajoi myös itsensä miinaan. Harva bodari tuolla vastaavaa julistusta itsestään tulevana starana on tehnyt ja vittuillut koviakin tuloksia tehneille (esim. Mike), jotka ovat vaan yrittäneet neuvoa. Normaalisti käyttäytyvä ihminen vastais eri mieltä ollessaan tyyliin "Olen eri mieltä koska X" tai "Kiitos mietin asiaa", eikä "haista vittu penkkaan enemmän kun sää vitun spede älä neuvo mua". Mun on vaikee kuvitella, että täällä olis samaan tapaan negattu, jos Mathias olis jättäny egoilun pienemmälle ja käyttäytyny asiallisesti. Kyllähän fiksusti käyttäytyneiden voimanostajien ketjuissa on mun mielestä ihan positiivinen fiilis ollut.
Olis eriasia jos kyseessä olis teinipoika, mutta kyllä vaan aikuinen ihminen joka käyttäytyy tohon tapaan aiheuttaa ihan oikeutetusti vastareaktion ihmisissä. Ei täällä nähty aika rajukin lynkkaus siltikään varmaan perusteltua ole, mutta on tässä ollut kyse muustakin kun pelkästään jengin suhtautumisesta skeneen.
Kummalta ottaisitte penkkiin valmennuksen :D
Sekä aina jokunen tulee ihan muilla avuilla...