Finmaxin after training vs. Fastin muscle+?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cras
  • Aloitettu Aloitettu
Olen 16-vuotias ja olen punttia jauhanut säännöllisen epäsäännöllisesti 3v. eli välillä tauolla, välillä aktiivistapunttia. Kumpaa suosittelisitte palautusjuomaksi Fastin muscle+ vai Finmaxin after training?
Auttakaas että saa rahoilleen vastinetta ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Molemmat ajaa kyllä asiansa, mutta toi Finmaxin oma on paljon halvempi ja suunnilleen samat ravintoarvot kuin Muskeli+. Jos on rahaa riittämiin niin sitten Muscle+.

Aika yksi ja sama kumpaa vetää, Finnmaxin tuotteet on halvempia joten itse ainakin ostaisin sitä ennemmin jos noista kahdesta pitäisi valita. Yksi hyvä vaihtoehto on myös ostaa heraa, maltoa ja kreatiinia erikseen jos haluaa edullisen peruspalkkarin. Siihen voi sitten ostaa kaiken maailman glutamiinit sun muut hifiravinteet kanssa erikseen jos niitä tuntee tarvitsevansa.

Kumpikin käy, itellä on käytössä atm Finmaxin after training (metsämarjan) makuinen ja ihan jees on toiminnuu palautusjuomana kreatiinin, glutamiinin ja argiinin kanssa.

Ei niissä mitään suuria eroja ole. Muscle+:han on tosin uudistunut. Siis ei pelkkä pussin ulkonäkö vaan sisältö myös. Kreatiinia ja glutamiinia on kumpaakin 7g/100g. After Trainingissä glutamiinia on 1g/100g ja kreatiinia 5,5g/100g.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom