- FiNessi FuTuuri - Tzekaaa!! plz?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by FiNessi
Ja kyl suomesta saa kaikkee samaa kun mistään muultakaan...

No, jos se noin on, niin kysytääs, et saaks Suomest semmottist räppimuusikaa, et viitsis tiärätsää kuunnella vaik sit ihan oikeestikin punastelemat. Saa olla vaikka rauma giälel.

Rauma giäline räppi ois muuten veikeää ja muutkin murteet. :)

Musiikillisesti latteaa, kuuntele vaikka Ice-t:tä.

"en saa arvostustaa
antakaa se niin anna panostusta", tämä taitaa mennä toisin päin.

Onko sulla mitään kosketuspintaa "käsittelemiisi" asioihin, vai haluatko vaan muuten luuserisynkistellä? Räppää vaikka siitä, miten haluaisit olla kova räppäri, mutta ku muut ei ymmärrä.

:idols:

Originally posted by kekexx

"en saa arvostustaa
antakaa se niin anna panostusta", tämä taitaa mennä toisin päin.

Onko sulla mitään kosketuspintaa "käsittelemiisi" asioihin, vai haluatko vaan muuten luuserisynkistellä? Räppää vaikka siitä, miten haluaisit olla kova räppäri, mutta ku muut ei ymmärrä.

:idols:

"en saa arvostustaa
antakaa ase niin anna panostusta"
Itseasiassa toi on se mikä must meni biisis eniten pieleen... ja must mun ei kuulu tarkentaa mitä oon mun riimeistä kokenut ja kuin paljon mulla on kosketus pintaa niihin kun teidän ennakkoluulot kuitenkin sanoo että "se valehtelee"

Ja ihan tiedox se laini menee "EN SAA ARVOSTUSTAA;ANTAKAA "ASE" NIIN ANNAN PANOSTUSTA!"

Kamaa taskuun ja rahaa maskuun

Aika ryönää...
kammostuttaa noi sun hengenvedot kun meinaa happi loppu välillä kesken. Kokeile lenkkeilyä...
Biisi on tylsä (onko muunlaisia rappibiisejä?).
Ehkä siitä joskus vielä tulee. Hio kaikkea. Isolla kädellä.

Nyt toivon vain, että pystyn unohtamaan kertosäkeen ennen nukkumaan menoa, etten näe painajaisia.

:1:

En nyt tiedä onko tää sitä kaivattua rakentavaa kritiikkiä. Enkä ole mikään genren asiantuntija, mutta... tässä tulee tosta "tavaraa taskuun" pläjäyksestä jotain mietteitä.

:thumbs:
+ räpäytys ääni, saundaa hyvältä!
+ taustat, kuulostaa oikeesti hyvältä.

:down:
- biitti, ihan yhdentekevä
- lyriikat, hirveetä kuraa, varsinki toi "tavaraa taskuun ja maksamaan laskuja"

Loppupeleissä aika yhdentekevää muzaa - mut jos tehdessä on ollu hauskaa, niin mikäs siinä. Ja kyllähän tolla suomirapillakin näyttää olevan markkinoita, et ei muuta kuin uuttaa biittii huuleen... eiku siis... noh... siis uusii biisei vaan väsäämään!!! Tsemppiä! :piis:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja kun on tehty jotain, niin sitä ei aleta pakkosyöttämään jengille väkisin! Eikä varsinkaan selittämään miten meidän kuulijoiden pitäis tajuta tuotosta ja arvostaa jotain omasta mielestään hienoa pätkää tai ominaisuutta siinä teoksessa ja löytää siitä se idea ja se hienous. jos ei nappaa niin ei nappaa. Taiteellinen tuotos on annettu vapaasti arvosteltavaksi, eikä sitä pidä puolustella arvostelijoille. Pistää vituttaan tyypit jotka tunkee ja tunkee, hypettää ja hypettää itteensä ihan vitusti ja keksii vielä omia alteregoja, joilla kehuu itseään ja tuotostaan toisena jossain palstoilla. Ja mikä mä olen sanomaan... en mikään. Huono päivä! :david:

En viitsi tuhlata aikaani minkään säälittävän hasajointtigansgstamummonryöstäjäposse musiikin lataamiseen.

Originally posted by stranger
En nyt tiedä onko tää sitä kaivattua rakentavaa kritiikkiä. Enkä ole mikään genren asiantuntija, mutta... tässä tulee tosta "tavaraa taskuun" pläjäyksestä jotain mietteitä.

:thumbs:
+ räpäytys ääni, saundaa hyvältä!
+ taustat, kuulostaa oikeesti hyvältä.

:down:
- biitti, ihan yhdentekevä
- lyriikat, hirveetä kuraa, varsinki toi "tavaraa taskuun ja maksamaan laskuja"

Loppupeleissä aika yhdentekevää muzaa - mut jos tehdessä on ollu hauskaa, niin mikäs siinä. Ja kyllähän tolla suomirapillakin näyttää olevan markkinoita, et ei muuta kuin uuttaa biittii huuleen... eiku siis... noh... siis uusii biisei vaan väsäämään!!! Tsemppiä! :piis:

Tämä oli just sitä kaivattua rakentavaa kritiikkiä... kiitos siitä.
oon jo saanut täältä paljon,ei asian tuntevaa,vaan tärkeämpää.. "kuuntelioiden" kritiikkiä,ja siinä on aina rima korkeammalla... koska arvostelette pelkästään tätä biisiä ettekä taitoja jne jne... kiitos paljon kaikille.

Jos joku vielä haluis antaa jotain palautetta niin TÄNNE! ja siltä biisi "FiNessi FuTuuri"
se on tehty jo sitten läpällä,vitsillä sellanen biisi missä kehutaan itseä.. mutta nekin on läppiä siitä miten kehutaan itseään,siis...

==Tavaraa taskuun ja maksamaan laskuja==

+ Suht. hyvä räppiääni ja yllättävän hyvin sopi yhteen taustan ja biitin kanssa yleisesti ottaen.
+ Rytmillisesti yleisesti hyviä juttuja. Rytmitaju kunnossa mc:llä.

- Kertosäe = :david:. Kertosäe on ihan älytön, ei mitään järkeä. Äänikin muuttuu ihan oudoksi siinä. Ei sovi kappaleeseen.
- Suht. mitäänsanomaton (sekä lyyrisesti että melodisesti), ei jäänyt oikein mitään mieleen muutakuin tuo kertosäe (ja sekin valitettavasti negatiivisena).

Tosi hyvä räppi "ääni" mutta sanat on niin syvältä paikasta jonne valo ei ole koskaan päässytkään että haisee kun ne kuulee.

Elikkä hyvä ääni. sanat Persiistä

Originally posted by Juha1
Tosi hyvä räppi "ääni" mutta sanat on niin syvältä paikasta jonne valo ei ole koskaan päässytkään että haisee kun ne kuulee.

Elikkä hyvä ääni. sanat Persiistä

Oon yllättynyt kuinka monet on tykännyt mun äänestä.. eli ei mitää hävittävää :D

Originally posted by VahvaJussi
:offtopic: Finessi, oletko myös bodari? :D Kun kerran kehonrakennusfoorumilla hengaat.. ;)

:confused:

Kuinkahan moni tällä foorumilla kävijöistä on oikeasti "bodari"? Veikkaisin, että porukka koostuu enimmäkseen voimaharhoittelusta kiinnostuneista.. :)

Originally posted by VahvaJussi
:offtopic: Finessi, oletko myös bodari? :D Kun kerran kehonrakennusfoorumilla hengaat.. ;)

Oon ns.Wannabe bodari... eli aloitan aina salilla käymisen noin. kerran vuodessa ja käyn joku 4-6kuukautta,ja sitten se aina ihmeellisesti loppuu vaan :) Sit kun en käy noin.3-4kertaa viikossa,käyn aina kerran pari paris viikos että tulis parempi olo "huh-huh... tuli sitä taas urheiltua ja nyt on NIIN hyvä olo" :D

Back
Ylös Bottom