- FiNessi FuTuuri - Tzekaaa!! plz?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Re: Re: Re: Re: Re: Re: - FiNessi FuTuuri - Tzekaaa!! plz?

Originally posted by Raven
Onneksi on vaihtoehtoja ja ei tartte.

ja sulle sen verran etten pidä itseäni vielä suomen parhaimmistona... koska nauhotan omat biusat himas softilla,ja huiput studiossa! ja jos olisin sä kyl itsekkin mielummin varmaan kuuntelis avainta/jotain muuta kurkoo... MUT TULIN PYYTÄMÄÄN RAKENTAVAA KOMMENTTIA! joten kiitos sulle siitä... haluun nähdä sen vielä kerran... "Onneksi on vaihtoehtoja ja ei tartte." ok.

ku pointti on just se ettei tarkotus ole olla huipulla vielä... vaan vuosien sisällä,joten repertuaariin ei sovi luovutus... ps

Rakentavaa kommettia?

Originally posted by FiNessi
Genre on tietysti hip-hop! Arvostelut mielellään imuttamalla... kiitos :)

Minä kuuntelin tuon Tavaraa taskuun - jotain. Olet kaiketi aika alussa uraasi, mutta tuo biisi oli kyllä täysin yhdentekevä. Se ei missään vaiheessa herättänyt mitään kiinnostusta eikä siinä muutenkaan ollut mitään koukkua. En tietysti ole mikään hip-hop-genren suurkuluttaja ja/tai asiantuntija, mutta jotain muuta voisi keksiä noihin biiseihin rakenteellisesti kuin tuon iänikuisen heti alusta jumppa käyntiin ja sitten väliin pikkuoravanaiset laulaa kertosäkeen tynkää. Nyt tietenkin kaikki neekeriräpin kuluttajat nauraa, mutta esim. Eminemin Lose yourselfissa on sellainen rakenne ja poljento, että oksat pois. Moni hevibiisikin jää aggressiivisuudessa jälkeen IMO.

FiNessin räppäys oli kuitenkin jopa hyvää. Sanoja en kuitenkaan jaksanut ihan täysillä kuunnella. Sit niinku vois snadisti himmata tota kielenkäyttöö niinku, että saisi jotain selvää tuolla itse sitella, kun esitellään itseään ja musiikkiaan. Ihmeellistä se on, jos sattuu oikeasti saavuttamaan jotain järkevää tuolla "no, joo, heitin tuossa smegmat nahan alta tai jotain siis ihan kieli poskessa shittii, ottakaa mut vakavasti vaik teenkin jutut lonkalta ja puolitosissaan huitaisten. Mut se on vaan mun tyyli tehdä juttuu."

:)

^^^Kiitti "kunnon arvostelusta.. ja oon aika samaa mieltä,rakenne on vielä liian sekava.. mutta sitä olisikin seuraavaksi näköjään tarkoitus kehittää,kun monet tykkää jo räbä tyylistä ja äänestä ;)

kiitos sulle.

jos joku vielä haluaan tuoda näkemystään kuitenkin niin...
Täältä voit hakea mp3:sen sen "Tavaraa taskuun ja, Maksamaan laskuja"

ja muuten...
Originally posted by Baarikello
Ihmeellistä se on, jos sattuu oikeasti saavuttamaan jotain järkevää tuolla "no, joo, heitin tuossa smegmat nahan alta tai jotain siis ihan kieli poskessa shittii, ottakaa mut vakavasti vaik teenkin jutut lonkalta ja puolitosissaan huitaisten. Mut se on vaan mun tyyli tehdä juttuu."

Nyt siellä lukee vähän tarkemmin...
"Jotenkin niinku katkera mutta ilonen tyyli tässä.. keskittyy muhun ja mun mielenterveys ongelmiin,huukki omistettu kaikille "Välikäsille" Biitti:Valkoinen paroni. Sanat/nauhotus/miksaus:FiNessi"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by VahvaJussi
Se oli sentään edes hintsusti parempi.

Oliko tässä kaikki päin...? tai riimit,asenne,tai jotai?

ku yks kaveri diggas tän biisin vanhemmasta versiosta ihan vitusti.. ja must ei siitä ole paljoo muuttunu,paitsi tämä on miksattu.

Ja porukka on digannut sitä "Tavaraa taskuun ja,Maksamaan laskuja" kyl aika paljon..

Jahas, täytyy nyt avata munkin suutani tässä, vaikka en tiedä musiikista mitään tai jopa vähemmän. Kerron vain omia mielipiteitä, niitähän tässä ollaan tultu hakemaan. Ei tarvitse vetää hernerokkaa sieraimiin, eikä muuta vastaavaa. Kuten sanoin, ainoa asia mitä musiikista osaan, on kuunnella sitä, eli ehkä sä saatatkin jonain päivänä olla iha niinq oikee räppäri, ajaa gansta-autolla jossa on sataviissataa tuumaset vanteet ym asiaan kuuluvaa. Alkupuheiden jälkeen jaetaan paska. Pari kertaa kuuntelin nuo biisit läpi ja voe hyvvee päivvee. Riimit ei oikein rimmaa ja kauheita sanojen venytystä, että saadaan olevinaan jotain riimiä vedettyä tohon. Sitten ne paskat ja vitut siellä. Jos tässä yritetään ottaa mallia Nygårdin petristä ja Laveerresta, niin melkein samalla tasollakin menee.

Ensin tulee "Tavaraa taskuun ja, maksamaan laskuja". Mikä riimi tuo nyt sitten on olevinaan? "Tavaraa taskuunjaaa maksamaan laskujaaaa"..Miten tuo nyt ees liittyy tuohon biisiin? Taustalla pimputtaa lähes muuttumaton täkätys. Sitten alkaakin winamp soittamaan "Verbaalii Turpaan Vetoo". Taas venytetään sanoja. Verbaalii Turpaan Vetoooooo, mä oon sängyssä vitun petooo, ainoo oikee dietti on ketooooo! Ei oo varaa ottaa lepoooo, lyödään perseeseen epoooo, tökkää vaan sääääää, kun en uskalla määäää (ei siis alkuperäistä tekstiä, jos joku luulee).

Sitten kun nää ois kuunneltu, niin tulee lähelle omallakin kohdalla "Tapaus-itsemurha".

Ja tänne loppuun kuuluu sitten se pakollinen hymiö jolla vältytään saamasta otsaan "kusipää" -leimaa ja kauhealta verbaaliselta turpaan vedolta. Tässä:

oon ite tyytyväinen tohon Tavaraa taskuun jaaaaaaaaa,maksa... what eva.

mut musta se on jo ihan jees...

ja huukki on omistettu kaikille väli käsille "tavaraa taskuun ja,maksamaan laskuja" jos et tiedä mitä se tarkottaa,en sitä selitä...

mutta " jpm " ymmärrän kyllä sun näkökulmas nyt pienen ajattelun jälkeen,sä meinaat jos tämä olis kaupan hyllyllä?
se on periaatteessa reilu näkökulma :)

kiitti palautteesta.

nii ja riimit kyl pitäis olla ihan kunnos...

eka verse.
Eri päivä samat aatteet ja vaatteet,poissa molemmat ei koskaan noista asioista
tarviin sinfonioita joita ei voida soittaa,taas vaan paskaa taustaa,parhaallansa maustaa
ketä tippui pienenä pää edellä katuun,mielentila tarvittu,mielenvika harkittu
vittuun poliitikka ja media,ruumiinsa huoraamisen uusin idea
raha puhuu ja päät nyökkää,voin hyvällä itsetunnolla myöntää että haluaisin työtä
mutta ilman kuolutusta sut alas lyödään,plus rekisteri ja työttömyyden oravan pyörä
mutta sä tiedät miten sen siedät,yksinäisyys vielä ja tiedät minne sut viedään
työntää auton jyrkänteeltä- lebee toyota tercel,poliitikoilla ilmanen benz benz beibeee!!

toka verse.
spiikkereihin tulee lyyrinen taide,piikeihin tunkee sen syyllisen maine
mystisesti kuolee mystinen nainen, yliannostus suopee fyysinen vaihe
joka kaupungissa liikkuu huhu samanlainen,canjaa joka suuntaan,kanssa montaa muuta
ajatukset pyörii kaikes mitä voitais muuttaa,mistä koittais suuntaa,sitä pitää piilos multa
en saa arvostustaa,antakaa ase niin annan panostustaa
vittuun massit ei siitä räpis kysymys,vaan muista aina pitää pääsi pystys
toivo yllä lopettamaan cräkkis pystyt,ja jos et pysty hautaus vai sytytys
tuhkat mereen,rest in peace frendi,elämäsi pelkkä satotanner rauhassa parempi
jos menet helvettiin siellä nähdään,ihmettelen jos ne ketään meistä taivaaseen päästää
jopa maan päällä tyydytykseltä säästää,kysymys tästä ei ole raukkoja täällä
joten aukokaa päitä,hauottaa meitä,tippuu tauotta katseita,vittu laukokaa aseita
blaka blaka kävelen sua vastaan,rintaan ja vatsaan..turhaa filmata taivasta
omaan kuuluu satsaa olen kuullut paskasta,pojat puhuu paskaa joten kuuluu vastata,
lähtee pyrkimys suopee,sä et mystinen huomen,pääset mystiseen puoleen,mc mystinen kuolee
ei enää puhuttavaa,ei ainoa narkomaani suvusta ja biisi tutuista
silti kaikki jutuista globaalii,synnit saaviin tarviin vaan pari narkomaanii

toivo yllä lopettamaan cräkkis pystyt
Aaaah, crack - se suomalaisten teinien uusi muotihuume. :jahas: Miltä tuntuu olla MC Hammer vangittuna suomalaisen miehen ruumiseen?

Ja kyl suomesta saa kaikkee samaa kun mistään muultakaan...

No, jos se noin on, niin kysytääs, et saaks Suomest semmottist räppimuusikaa, et viitsis tiärätsää kuunnella vaik sit ihan oikeestikin punastelemat. Saa olla vaikka rauma giälel.

Back
Ylös Bottom