FIN ja EURO lavat?

Osaako joku sanoa mihin voisi viedä käytetyt FIN- ja EUROlavat? Näistä tietääkseni maksetaan jokin pantti takaisin?

Lähinnä kiinnostaa pääkaupunkiseudulla olevat paikat. Jos joku tietää vielä jotain hintaarviota, paljonko noista maksetaan?

Varasto rupeaa täyttymään noista ja ei viitsi polttopuiksikaan laittaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nopealla googlauksella tollasta -> http://www.encoreoy.fi/kuormalavat niinkin yllättävällä hakusanalla kun fin lavat, hintoja ei näkynyt, mutta vantaalla näkyisi olevan toimipiste, lasketaanko vantaa pääkaupunkiseuduksi?;)

Haha, pari päivää sitten etsiskelin tietoa Eurolavoista ja ajattelin kysellä pakkikselta moisen mittoja, googletin kuitenkin ja sain tiedon. Näköjään muitakin kiinnostaa eurolavat :D

Haha, pari päivää sitten etsiskelin tietoa Eurolavoista ja ajattelin kysellä pakkikselta moisen mittoja, googletin kuitenkin ja sain tiedon. Näköjään muitakin kiinnostaa eurolavat :D
Tottakai kiinnostaa, onhan ne todella mielenkiintoisia ja monikäyttöisiä. Usein menee päivässä monta tuntia niiden kanssa, niin innostava harrastus nuo lavat ovat.;)

Oma kiinnostukseni heräsi saatuani ensimmäiset eurolavani isältäni. Kuinkas muut täällä on tutustunu eurolavoihin? Ootteko lukenu alan lehistä vai tutut suositellu ? :rolleyes:

Ymmärtääkseni noista saattaa ihan tienata jos on ehtymätön lähde.

Onkohan noin enää nykyää? Muistelen muutaman vuoden takaa, että tuo käytäntö muuttui, koska tuolla tienasi aika mukavat tienestit liksan päälle. Taisi se korvaus juttu muuttua. Tämä siis hirveätä MUTU pohdiskelua. Muistelin vaa, koska kaveri ajoi aikoinaan kuorkkia ja jo silloin toi käytäntö oli muuttunut, eikä se kerääminen ollut enää niin kannattavaa. Korjatkaa ihmeessä, jos parempaa tietoa.

nopealla googlauksella tollasta -> http://www.encoreoy.fi/kuormalavat niinkin yllättävällä hakusanalla kun fin lavat, hintoja ei näkynyt, mutta vantaalla näkyisi olevan toimipiste, lasketaanko vantaa pääkaupunkiseuduksi?;)

Kiitos.

Nopeasta Googlauksesta en tiedä, koska etsin googlesta noin 30 min.

Ehkä olen vain niin paska googlaamaan.

Edit. Olenkin vain huono lukemaan:) Kävin tuolla sivulla, mutta katsoin paikan sijaitsevan Turussa.

Onkohan noista hinnoista kellään mitään tietoa?

Muistaakseni FIN-lavoilla ei ollut enään juurikaan mitään arvoa. Eurolavasta puhuttiin, että siinä olisi 10 vai 20€ pantti.

Käytetty FIN-EUR-lava myyntihinta n. 6,5e-12e alv. 0%.
Se millä lavafirmat noita ostelee, ei tietoa.

Kannattaa kysäistä myös rautakaupoista ottavatko vastaan. Ainakin yhdessä olen työskennellyt joka otti FIN ja EUR lavoja vastaan. (rautia Karkkila) Hyvityshinta taisi olla jotain 5-10€ välillä, siten että FIN oli hieman kalliimpi. En noita tarkaan muista. Hinta ei välttämättä paras, mutta se selvinnee kyselemällä.

Messujärjestäjät muuten saavat aikahyvin noita varastoon. Tai ainakin yksi sellainen kiikutti niitä noin kerran kuussa peräkärryllisen. Ihan hyvä lisätienesti.

Työmailta (PKS-alueelta) trokattu FIN- ja EUR-lavoja joskus "lava-otolle" pilkkahintaan, muistaakseni 1-2€/kpl. En ole varma ostaako enään, voin toki selvittää, jos tarvitset.

http://www.nikkarilavat.fi/ tuonne voi varmaan ottaa yhteyttä, jos on suurempi erä kyseessä.

Työharjoittelussani varastolla meille kerty EUR ja FIN lavoja aivan hirveät määrät. Jouduttiin asiakkaille tarjoamaan että pääsis eroon. Yksi asiakas niitä sitten alkoi hakemaan säännöllisesti pois, kuulemma polttopuiksi.

Kiitos kaikille.

Pyöritän varastoa stadin keskustassa. Noita lavoja on kerääntynyt nurkkiin riittävästi. Suurin osa on kuitenkin ns. kertakäyttölavoja.
Olen polttanut lavoja mökillä ja muutama asikas on noita mukanaan kantanut. Nyt en ole vähään aikaan päässyt noista eroon. Täytyy soitella edellä mainittuhin paikkoihin ja kysellä mitä noista maksetaan.

Laitan tänne tietoa mihin vein ja mitä maksettiin. Oon vaan niin laiska, että voi mennä muutama hetki:)

Minkä takia noita muuten on kahta erilajia. Oliko ennen eu aikaa eurolavoja?

Olen ollut leipomossa pakkaamossa töissä ja välillä samaa tuotetta saattoi mennä fin- tai euro-lavalla vastaanottajasta riippuen. Liiankin usein huomasi kun oli pakannut euro-lavan täyteen että olisikin pitänyt pakata fin-lavalle, tai toistepäin :D. Siinä sitten purkamaan ja homma alusta

Joo, onhan ne erikokoisia, mutta kuitenkin niin että itse olen saanut aina samat tavarat pakattua molempiin, kun koko eroa ei kuitenkaan ole paljoa, KYllä tuon ymmärtäisi jos koko ero olisi selvä esim. toinen 60x80 ja toinen 100x120 (onhan niitä sitten pikkulavoja tietysti erikseen vielä)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom