Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jännä ku tuola epsajankielises huutokaupas on samat viimeksi menneet tuotteet, samat ostaja ja sama hinta. Ei kai pedrot huutele samoja kuin suomipojat?
Ketä nää enää kiinnostaa
Mun mielestä tuo on ihan sama kuin jos ostaisi arvan josta näkee heti onko voittanut. Sellaisiakin arpoja nimittäin on, esim. raaputettavat raha-arvat. Tuosssa vain menee noin minuutti että näkee onko voittanut.No joo, lähempänä tuo mun makuun huutokauppaa kuin arpajaisia. Arpajaisissa ostat arvan ja myöhemmin tarkistat voititko vaiko etkö. Tuossa sen sijaan voi siihen tuotteen saamisen vaikuttaa koko ajan.
No, jos katsovat tuon oikeudessa arpajaisiksi, niin maksakoot luvat kuntoon sitten arpajaisista ja homma jatkukoon. Kuiten homman nimi on koko ajan ollut kaikille osallistujille selvillä, niin ihme vauhkoamista siitä, onko tuo ny arpajaisia vaiko huutokauppa sitten loppupeleissä. Eihän se homman toimintaa muuta mitenkään, kutsutaan sitä sitten millä nimellä tahansa.
Miten tohon voi saada menemään paljon rahaa niin, ettei tiedä miten homma toimii? Jos joku oikeasti luulee, että se on normaali huutokauppa, niin eikös sen huomaa heti ekaa huutoa laittaessa, ettei näin ole. Kun ei voi kerran nostaa hintaa kuin yhden sentin kerrallaan. Kyllähän tohon moni rahansa häviää, mutta niin häviää moneen muuhunkin "peliin". Mutta ei se mun mielestä omaa tyhmyyttä tai noiden huijausta ole.Jep arpajaisethan noi ovat ja vieläpä tehokaampi formaatti kuin perus arpajaiset koska puljua mainostetaan toteutuneilla kauppojen "hinnoilla" jolloinka teinit ja muut älyllisesti rajoittuneet kokevat jonkinlaisen mahdollisuutensa koittaneen ja pistävät satasella huutoja menemään ennen kuin ymmärtävät mitenkä homma toimii.
Miten tohon voi saada menemään paljon rahaa niin, ettei tiedä miten homma toimii? Jos joku oikeasti luulee, että se on normaali huutokauppa, niin eikös sen huomaa heti ekaa huutoa laittaessa, ettei näin ole. Kun ei voi kerran nostaa hintaa kuin yhden sentin kerrallaan. Kyllähän tohon moni rahansa häviää, mutta niin häviää moneen muuhunkin "peliin". Mutta ei se mun mielestä omaa tyhmyyttä tai noiden huijausta ole.
Vittu sata euroa lafkaan työnsin - mitään saanu.:jahas:
teinit ja muut älyllisesti rajoittuneet kokevat jonkinlaisen mahdollisuutensa koittaneen ja pistävät satasella huutoja menemään ennen kuin ymmärtävät mitenkä homma toimii.
Pohjalainen sanoi:Keskisen Miljoonapilkki-tuomio pysyi korkeimmassa oikeudessa
Kyläkauppias Vesa Keskinen saa sakot Töysässä järjestetystä Miljoonapilkki-tapahtumasta. Korkeimman oikeuden mukaan Keskinen syyllistyi tapahtumassa arpajaisrikokseen.
Oikeuden mukaan tapahtuma täytti laissa tarkoitetun arpajaisten määritelmän, sillä palkinnon saaminen kilvassa perustui osittain tai kokonaan sattumaan. Lain mukaan liikeyritys tai yksityishenkilö eivät voi järjestää arpajaisia.
Aiemmin hovioikeus tuomitsi Keskisen 50 päiväsakkoon. Käräjäoikeus olisi hylännyt syytteen.
Olen noita jonkun päivän seuraillut ja koittanut keksiä, mikä siinä on se juju. Monissa voittaneissa huudoissa on sama voittaja. Joku systeemihän siinä on oltava, että voittaa noin usein? Vai onko se aina niin, että siihen täytyy sijoittaa kymmeniä ja satoja euroja ennen kuin voiton todennäköisyys kasvaa?
Kuka matikkatyyppi osaisi ajatella asian selkeästi..?