Fiksuhuuto.fi, haastattelu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jännä ku tuola epsajankielises huutokaupas on samat viimeksi menneet tuotteet, samat ostaja ja sama hinta. Ei kai pedrot huutele samoja kuin suomipojat?

:eek: Kun Fiksuhuuto nousi suosioonsa, niin määhän menin aivan sekaisin kyseisestä ilmiöstä. "Uutta tavaraa melkein ilmaiseksi!" Vittu sata euroa lafkaan työnsin - mitään saanu.:jahas: Piti sitten kantapään kautta oppia tämäkin. Sympatiat peliriippuvaisille, koukkuunhan siinä jää.

Jos oisin ehtinyt kuulla huhut kansainvälisestä kaupasta, niin olisin varmaan sen sata euroa rikkaampi, koskaan olisi osallistunutkaan.

Mää liityin viimeviikolla ja piti saada 10 ilmasta huutoo, sain 8. Huusin kaks kertaa ja totesin että perseestä on koko homma. Ei saa mun rahojani ainakaan :)

Sain Filmtownilta 10 ilmaista huutoa joululahjaksi, empä oo vielä huudellu ja voi olla että en jaksa vaivautua myöhemminkään.

No joo, lähempänä tuo mun makuun huutokauppaa kuin arpajaisia. Arpajaisissa ostat arvan ja myöhemmin tarkistat voititko vaiko etkö. Tuossa sen sijaan voi siihen tuotteen saamisen vaikuttaa koko ajan.

No, jos katsovat tuon oikeudessa arpajaisiksi, niin maksakoot luvat kuntoon sitten arpajaisista ja homma jatkukoon. Kuiten homman nimi on koko ajan ollut kaikille osallistujille selvillä, niin ihme vauhkoamista siitä, onko tuo ny arpajaisia vaiko huutokauppa sitten loppupeleissä. Eihän se homman toimintaa muuta mitenkään, kutsutaan sitä sitten millä nimellä tahansa.
Mun mielestä tuo on ihan sama kuin jos ostaisi arvan josta näkee heti onko voittanut. Sellaisiakin arpoja nimittäin on, esim. raaputettavat raha-arvat. Tuosssa vain menee noin minuutti että näkee onko voittanut.

Mitään tekemistä todellisen huutokaupan kanssa tuolla ei ole, koska kukaan ei huuda tuotteeseen hintaa vaan tarkoituksena on vain saada viimeinen huuto sisään, riippumatta siitä mikä on korkein huutosumma (näin siis lähes kaikissa tapauksissa). Samaten kun joku huutaa "0,01 eurolla" jonkun tuotteen, niin mun mielestä olisi reilua kertoa paljonko henkilö käytti huutoihin rahaa ennen kuin lykästi.

Mutta joo, maisteri Frangenkin sanoi, että on epäeettistä antaa tyhmien pitää rahansa.

Jep arpajaisethan noi ovat ja vieläpä tehokaampi formaatti kuin perus arpajaiset koska puljua mainostetaan toteutuneilla kauppojen "hinnoilla" jolloinka teinit ja muut älyllisesti rajoittuneet kokevat jonkinlaisen mahdollisuutensa koittaneen ja pistävät satasella huutoja menemään ennen kuin ymmärtävät mitenkä homma toimii.

Jep arpajaisethan noi ovat ja vieläpä tehokaampi formaatti kuin perus arpajaiset koska puljua mainostetaan toteutuneilla kauppojen "hinnoilla" jolloinka teinit ja muut älyllisesti rajoittuneet kokevat jonkinlaisen mahdollisuutensa koittaneen ja pistävät satasella huutoja menemään ennen kuin ymmärtävät mitenkä homma toimii.
Miten tohon voi saada menemään paljon rahaa niin, ettei tiedä miten homma toimii? Jos joku oikeasti luulee, että se on normaali huutokauppa, niin eikös sen huomaa heti ekaa huutoa laittaessa, ettei näin ole. Kun ei voi kerran nostaa hintaa kuin yhden sentin kerrallaan. Kyllähän tohon moni rahansa häviää, mutta niin häviää moneen muuhunkin "peliin". Mutta ei se mun mielestä omaa tyhmyyttä tai noiden huijausta ole.

Miten tohon voi saada menemään paljon rahaa niin, ettei tiedä miten homma toimii? Jos joku oikeasti luulee, että se on normaali huutokauppa, niin eikös sen huomaa heti ekaa huutoa laittaessa, ettei näin ole. Kun ei voi kerran nostaa hintaa kuin yhden sentin kerrallaan. Kyllähän tohon moni rahansa häviää, mutta niin häviää moneen muuhunkin "peliin". Mutta ei se mun mielestä omaa tyhmyyttä tai noiden huijausta ole.

Kyllä ainakin itselle on muuta tuttu hehkuttanut kun on ostanut 68 sentin kameran tai jotain vastaavaa, vaikka on oikeasti työntänyt 4kk aikana vähintään 100€ tuonne ennen kuin sattui tärppäämään mutta eihän niitä lasketa vaan kamera maksoi kuulema hänelle 68snt :D Kyseessä ei toki ole ollut todellakaan se penaalin terävin kynä mutta onhan noita kuusi tusinassa nykyään tuollaisia.

Arpajaisrikoksesta tulee melko varmasti tuomio pojille, kun pilkkimisestäkin sellaisen saa.

Pohjalainen sanoi:
Keskisen Miljoonapilkki-tuomio pysyi korkeimmassa oikeudessa

Kyläkauppias Vesa Keskinen saa sakot Töysässä järjestetystä Miljoonapilkki-tapahtumasta. Korkeimman oikeuden mukaan Keskinen syyllistyi tapahtumassa arpajaisrikokseen.

Oikeuden mukaan tapahtuma täytti laissa tarkoitetun arpajaisten määritelmän, sillä palkinnon saaminen kilvassa perustui osittain tai kokonaan sattumaan. Lain mukaan liikeyritys tai yksityishenkilö eivät voi järjestää arpajaisia.

Aiemmin hovioikeus tuomitsi Keskisen 50 päiväsakkoon. Käräjäoikeus olisi hylännyt syytteen.

http://www.pohjalainen.fi/Article.jsp?article=385533&Title=Keskisen+Miljoonapilkki-tuomio+pysyi+korkeimmassa+oikeudessa

Olen noita jonkun päivän seuraillut ja koittanut keksiä, mikä siinä on se juju. Monissa voittaneissa huudoissa on sama voittaja. Joku systeemihän siinä on oltava, että voittaa noin usein? Vai onko se aina niin, että siihen täytyy sijoittaa kymmeniä ja satoja euroja ennen kuin voiton todennäköisyys kasvaa?

Kuka matikkatyyppi osaisi ajatella asian selkeästi..?

Olen noita jonkun päivän seuraillut ja koittanut keksiä, mikä siinä on se juju. Monissa voittaneissa huudoissa on sama voittaja. Joku systeemihän siinä on oltava, että voittaa noin usein? Vai onko se aina niin, että siihen täytyy sijoittaa kymmeniä ja satoja euroja ennen kuin voiton todennäköisyys kasvaa?

Kuka matikkatyyppi osaisi ajatella asian selkeästi..?

Eikös noi oo ihan sen arpajaisfirman (vai millä nimellä nyt haluaakaan niitä puljuja kutsua) omia botteja jotka noita tekee. Muropaketissa oli iso topicci tosta.

Kuitenkin joukossa on väkeä, jotka sanoo voittaneensa. Eli on se jotenkin mahdollista?

Kuulemma pakkislaisiakin on voittaneet.

Mitä väliä sillä on luopuuko halvalla?

Jos esimerkiksi 300 euron kännykkä menee 5 eurolla. Sitäkin on huudettu sitten se 500 huutoa, jotka on 1e/kpl. Lafka jää 200e voitolle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom