Fiksuhuuto.fi, haastattelu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Joskus kauan sitten harkitsin pakkikselle semmoista kännykkäjuttua, taisi hetken aikaa ollakin. Mutta voi helvetin kuustoista miten paljon siitä napsahtaa operaattoreille. Eli jos joku on idiootti kun huutaa tuolla, niin vielä suurempia idiootteja ovat nämä kateelliset apinat, jotka luulevat, että nuo oikeasti nettoavat 1,9 euroa joka vitun huudosta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hieno liikeidea, mutta ISOT miinukset siitä, että annetaan alle 18v lapsien tuhlata viikkorahoja tohon, kun ollaan niin ahneita että piti laittaa tuo tekstiviesti huuto mahdollisuus.

Palvelu on kuitenkin kielletty alle 18 vuotiailta, joten minusta on turha nillittää että pekka 15v kuluttaa kaikki rahat tänne. Se on vanhempien vastuulla millaisia palveluita alaikäisten kännyköillä voi käyttää.

Paljonkohan joutuu tosta 1600€:n aurinkomatkojen lahjakortista maksamaan? Tulee varmaan rikkomaan ton telkkarin huutoennätyksen reippaasti.

Tuolla tapahtuu kusetusta jonkin verran äsken kun katselin noita ja mietin missä vaiheessa ruveta yrittään näyttöö huutaan niin Timo oli voittamassa sitä itselleen 30 sekunttia niin olis voittanu sen niin eiköhän Timo huuda uudestaan sitä niin aika lähti meneen alusta ja sama juttu tapahtu kolmannen kerran ja neljännen. Meni kyl äsken täysin usko tohon mestaan pitänee kattella parin tunnin päästä uudestaan ja huudella noi loput pois mitä menin ostaan.

Tuolla tapahtuu kusetusta jonkin verran äsken kun katselin noita ja mietin missä vaiheessa ruveta yrittään näyttöö huutaan niin Timo oli voittamassa sitä itselleen 30 sekunttia niin olis voittanu sen niin eiköhän Timo huuda uudestaan sitä niin aika lähti meneen alusta ja sama juttu tapahtu kolmannen kerran ja neljännen. Meni kyl äsken täysin usko tohon mestaan pitänee kattella parin tunnin päästä uudestaan ja huudella noi loput pois mitä menin ostaan.
Timo napsuttaa monta kertaa putkeen korkeimman huudon...
Ei näyttö kelpaa 12€:llä? :rolleyes:

Testailin kahdella eri selaimella, IE7 ja Mozilla Firefoxilla Fiksuhuudon kellon aikoja.

http://img139.imageshack.us/img139/3332/fiksuhuutorr8.jpg
Topfieldin digiboxin ajat??

Vaikkakin sivulla sanotaan pienellä tekstillä:
"Selaimessasi näkyvä kello on vain viitteellinen ja todelliset huutoajat lasketaan huutopalvelimen kellon mukaan."

Aikojen päivityksessä on eroja.
kaiken lisäksi eri selaimella näyttäisi olevan eri hinta :jahas:

kaiken lisäksi eri selaimella näyttäisi olevan eri hinta :jahas:

Nää kyllä syö uskottavuutta ikävästi, että ei olla panostettu tarpeeksi sivuston toimivuuteen. Mun mielestä tollaisilla sivustoilla joissa raha liikkuu pitäisi olla AINA sama info kaikille selaimesta/muusta huolimatta.

Olen silti sitä mieltä, että näppärä keksintö tuo sivu jos ovat onnistuneet vielä lain puitteissa kyhäämään tuon.

Nää kyllä syö uskottavuutta ikävästi, että ei olla panostettu tarpeeksi sivuston toimivuuteen. Mun mielestä tollaisilla sivustoilla joissa raha liikkuu pitäisi olla AINA sama info kaikille selaimesta/muusta huolimatta.

Olen silti sitä mieltä, että näppärä keksintö tuo sivu jos ovat onnistuneet vielä lain puitteissa kyhäämään tuon.

Saisi ehdottomasti olla loki sivu, jossa tulostetaan huutaja, tuote ja tarkka aika millisekunnilleen.

Loistava rahastusidea? kyllä
Loistava liiketoimintaidea? tuskin

Jos oletetaan toiminta lailliseksi, niin markkinoille puskee varmasti kilpailevia viritelmiä pilvin pimein. Kilpailluilla markkinoilla yrityksen pitäisi omat jonkinlaista kilpailuetua pärjätäkseen. Ensimmäisen toimijan saama etumatka kestää varmasti jonkin aikaa, mutta houkuttelevampia viritelmiä on helppo kehittää kilpailemaan. Koska nykyiset katteet ovat huimat, on hintakilpailu yksi todennäköisimmistä uhkista.

Liiketoimintaideaa ei voi patentoida, eli kauppatavan suojaaminen on erittäin vaikeaa.

Tällä hetkellä yrityksen toiminnassa on mahdollisen arpajaisrikoksen lisäksi myös muita epäselvyyksiä. Sopimusehdot eivät kaikilta osin nimittäin täytä kuluttajakaupan edellytyksiä. Ne voivat toki olla aloittavan yrityksen puutteita, joten en nyt lähde suoraan tuomitsemaan. Mutta eipä ainakaan minun euroja tule sen paremmin nämä yrittäjät kuin operaattoritkaan saamaan.

Ihan ok "idea", mutta korotushinta on posketon ja mahdollistaa kilpailun. Lisäksi tekninen toteutus ei (todennäköisesti) mahdollista mitenkään esim. kiistattomia lokitietoja, joten voin vain onnitella fiksuhuuto.fi:n omistajia jokaisesta onnettomasta korotusviestistä. :D

Veikkaan viiden kuukauden toiminta-aikaa tälle fiksuhuuto.fi -sivustolle.

Ja toivon olevani väärässä. Enkä edes aloita toisen taustahenkilön taustoihin liittyvistä foorumikeskusteluista.

Mitenkäs toi, kun kelloaika menee umpeen, teksti kertoo että sulkeutunut ja sitten yht'äkkiä siihen tuleekin taas 3 min uutta aikaa ja äsken Pleikkari 3:ssa oli 8sek aikaa ja sitten sama tyyppi korotti joka oli jo muutenkin johdossa... jaa nyt se teki saman taas (nimimerkki 8210) on jo kolmesti korottanut vaikka on muutenkin ollut koko ajan johdossa. Miksi kukaan korottaa omaa huutoa?
Mutta eihän nuo minun rahoja ole joten ei se mua haittaa, ainut joka kyrsi on se etten ole itse keksinyt tuota ideaa.

äsken Pleikkari 3:ssa oli 8sek aikaa ja sitten sama tyyppi korotti joka oli jo muutenkin johdossa... jaa nyt se teki saman taas (nimimerkki 8210) on jo kolmesti korottanut vaikka on muutenkin ollut koko ajan johdossa. Miksi kukaan korottaa omaa huutoa?
Mutta eihän nuo minun rahoja ole joten ei se mua haittaa, ainut joka kyrsi on se etten ole itse keksinyt tuota ideaa.

Ilmeisesti sillon huono omatunto, ku meinaa viedä vehkeen liian halvalla...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom