Fiksuhuuto.fi, haastattelu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös tuolla Siurualla tästä vähintään yhden käräjäoikeuden päätöksen verran ole jo kokemusta Move, s2e ym. kuvioista?
Ei mitään tietoa. Totesin vain että kusetuksen mahdollisuus ei vielä todista mitään.
Ja kiinnijäämisen mahdollisuus tuossa on aina, vai meinaatko ossipena että tuo olisi ns. täydellinen rikos?

Ei kai sitä pitäisi etukäteen mitään yritystä tuomita, mutta... jos firman perustajien taustat on tuolta verkostokusetuksista ja idea on tälläinen niin kyllä ainakin itsellä epäilykset herää aika vahvasti.

Ja samaa mieltä olen monen muun kirjoittajan kanssa, ei tuolla kyllä ole juurikaan mitään tekemistä huutokaupan kanssa, arvonnalta tms. tuo enemmän haiskahtaa.

Itse mitä tuosta katsoin niin yksi viesti maksaa 1.95 e tai jotain sellaista ja kerralla voi huutaa sentin joten 10 euroahan on 1000 x 1.95... eli siis fiksuhuuto saa siitä itse 1950 euroa. sanokaa jos oon väärässä.

edit. se olikin 1.90 euroa

Mihis fiksuhuudon banneri on hävinny? Ei ainakaan mulla näy enää..

Mä laskin vasta et 25 kertaa. Ei se mitään, eiköhän tuon tule vielä joku laittamaan. :D
Itse mitä tuosta katsoin niin yksi viesti maksaa 1.95 e tai jotain sellaista ja kerralla voi huutaa sentin joten 10 euroahan on 1000 x 1.95... eli siis fiksuhuuto saa siitä itse 1950 euroa. sanokaa jos oon väärässä.

Oliko tää sit 26.? :jahas:

Mihis fiksuhuudon banneri on hävinny? Ei ainakaan mulla näy enää..

Mulla ainakin näkyy.

Edit. Firefoxilla

Mulla selaimena IE eikä näy??

Hei please.... Toi on mainittu jo kymmeniä kertoja. Ja oot väärässä. Palvelunumeroihin lähetettyjen tekstiviestien hinnasta _valtaosa_ jää operaattorille.

Kivasti nuo silti tienaa.

Ja mitä te täällä vikisette. Jos pätäkkää ja osaamista vastaavan firman/palvelun pystyttämiseen ja osaajien palkkaamiseen löytyy, niin firmaa/palvelua pystyyn vaan. Kyllä idiootteja suomalaisia riittää vielä useille ja taas useille vastaavanlaisille kusetuksille. Ei kuitenkaan riitä että "keksii" bisnesidean, se täytyy pystyä myös toteuttamaan. Tollasen pystyttämiseen vaaditaan kuitenkin palvelimet, sivustojen koodaukset, sms-palvelun koodaamiset etc etc..

Ja MTM: Mitkä epäilykset sitä nyt sit herää.. Johan se on todettu moneen kertaan mikä on homman nimi. Hölmöiltä rahat pois. Ei siinä sen kummempaa tarvita. Ei kai kukaan tosissaan luule että perimmäinen tarkoitus tuolla on huutokaupata tavaraa niin että tulot tulevat korkeimmasta huudosta. Kamoon.. Kaikki tietää että kyseessä on huutokaupaksi naamioidusta arvonnasta mut mitä sitten. Meilläkin töissä pari heppua oli ihan kiihkoissaan kun voivat saada kalliin tuotteen muutaman tekstarin hinnalla. Tiesivät kyllä että arvonnaksi menee ja todennäköisyys on häviävän pieni mut se ei menoa haittaa. Muutamat parin euron tekstarit nyt ei maksa ku kaks vartin juomat baarissa.

EDIT: Mulla olis tossa vaatehuoneessa toimeton palvelin ja jonkun verran rahaakin laittaa firmaan. Pikkasen kokemusta sms-palveluistakin on. Jos joku kokee et osaa koodata vastaavan sivuston ja siihen liittyvät kilkkeet niin ottakoon yhteyttä. Ei tartte kateellisena päivitellä muiden menoa vaan voi kokeilla omia siipiään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vaihdoin vain palvelinta tuon bannerin kanssa yöllä, siksi ei näkynyt välttämättä ie:llä. Pieni muutos vain, niin hyvä että toimii.

Ja forumin kuluja peitetään bannereilla, olin itse niistä sitten mitä mieltä tahansa. Ilmaista mainosta täältä ei saa. Jos tästä on jollakin ongelma, niin sitten vain mailia tännepäin, tässä ketjussa tai muualla siitä ei narista.

Sama koskee tätä viestiä, ei tästäkään itketä forumilla.

Ite sain huudettua imacin ~21e:lla. Viesstejäkään en hurjemmin laittanut,et niidenkin kanssa hinta jää naurettavan alas :D .. Viikon päästä pitäis tulla kone.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom