Fiiliksiä pakkiksen kaupasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kenen idea tämä pakkispalsta ja kauppa on ollut?Isolla kädellä rispektii tän touhun takana olijoille, hienoja ideoita samaan malliin vaan jatkakaa.Onks täällä jo threadii mikä vois olla esim aloite laatikko kun pakkislaisilla tuntuu ideoita olevan niin parhaasta ideasta esim.protskuu tai jotain.Vittu ny rupee menee jo imeläks kirjoittelu mutta hyvä meininki.!

Tänään tuli käytyä tossa heti aamusta kaupassa ja täytyy sanoo että todella hieno mesta oli. Sisustus hieno. Toistekki tuun kyllä käymään kun siellä päin pyörin!!! :rock:

Tänään kävin kaupassa kun olin sopivasti pari tuntia hesassa. Iso äijä siellä tiskin takana oli, kuvista näkee että Mike on iso, mutta livenä vielä isompi! Paljon oli tavaraa saatu mahtumaan noinkin pieneen paikkaan.

Eilen tuli käytyä ohimennen. Hienolta paikalta vaikutti, ja ihan mukavalta Mikekin tuntui, vaikka en jäänytkään juttelemaan :) Pussi Protein XL:ää tarttui myös mukaan.

Kävin eilen kaupassa ja positiivinen yllätys. Mike ei luuloista huolimatta hyppää hyllyn päältä kimppuun ja tuikkaa testoa olkapäähän, vaikka aluksi odotin jotain tuollaista :D

Kauppa on tyylikäs, avara ja ainakin rehellistä kommenttia tuotteista tulee. Kyselin evästä junamatkalle Joensuuhun ja ostin Kong-patukan ja Valmisjuoman. Mike kommentoi: "Joo ihan hirveeltä toi maistuu mutta taatusti pysyy nälkä poissa" niin se tekikin. :)

Vieraskirjaakin kannattaa käydä selailemassa. Sieltä löytyy monen aktiivisen kirjoittajan nimmari.

Hyvä kauppa :thumbs:

Dragon sanoi:
Mike kommentoi: "Joo ihan hirveeltä toi maistuu mutta taatusti pysyy nälkä poissa" niin se tekikin. :)

Oon ihan superhuono valehtelemaan, sanon kyllä aina asiakkaille miten itse ajattelen tuotteista. IMO ei ole kovin pitkänäköistä valehdella että joku on hyvää ja sitärataa. Voin vakuuttaa, että jos sanon jotain, se on myös totta, siis etten valehtele vain myydäkseni tuotteita. Eri asia on sitten pitääkö joku muu jotain tuotetta hyvänä. Esim naksu otti testiin Cell techiä ja haukkui sen maun helvettiin, itse taas olen täysin koukussa siihen, paska vain että se on kovin hintavaa. Pitää koittaa Fastin Powerloadia jossain vaiheessa vastaavaan 2-vaiheiseen sydeemiin. Olen aika hyvin palautunut tällä uudella systeemillä missä otan eka hiilari/krea kombon ja vasta puolen tunnin päästä laadukasta proteiinia.

Eilen kävin kaupassa hakemassa pipon ja paidan. Kauppaan ei ollut vaikea löytää perille ja se oli siistin näköinen ja tavaraakin näytti löytyvän. Pipo ei aluksi meinannut asettua kunnolla päähän, mutta kyllä se muotoutui kun sitä piti hetken aikaa. Palvelu toimi hyvin ja Mike ja Jouni tuntuivat mukavilta, kun siinä nyt muutama sana vaihdettiin. Tuosta mukana tulleesta Crosstrainer-lehdestäkin oli hyötyä, sillä se tuli luettua läpi n. 3 kertaa n. 5 tunnin bussimatkan aikana :D
Se P siinä kaupan ikkunassa näyttää muuten siistiltä.

:offtopic: Oletteko te koskaan ajatelleet tehdä tuota samaa paitaa toisenkin värisinä
Esim. tummansininen paita ja hopeanharmaa logo+takana harmaalla ja valkoisella pakkotoisto.com

J-2 sanoi:
Eilen kävin kaupassa hakemassa pipon ja paidan. Kauppaan ei ollut vaikea löytää perille ja se oli siistin näköinen ja tavaraakin näytti löytyvän. Pipo ei aluksi meinannut asettua kunnolla päähän, mutta kyllä se muotoutui kun sitä piti hetken aikaa. Palvelu toimi hyvin ja Mike ja Jouni tuntuivat mukavilta, kun siinä nyt muutama sana vaihdettiin. Tuosta mukana tulleesta Crosstrainer-lehdestäkin oli hyötyä, sillä se tuli luettua läpi n. 3 kertaa n. 5 tunnin bussimatkan aikana :D
Se P siinä kaupan ikkunassa näyttää kyllä siistiltä.

:offtopic: Oletteko te koskaan ajatelleet tehdä tuota samaa paitaa toisenkin värisinä
Esim. tummansininen paita ja hopeanharmaa logo+takana harmaalla ja valkoisella pakkotoisto.com
Eiköhän sitä muunlaisiakin paitoja tulen ajan kanssa. Odotellaan ekana ne spesiaalipaidat ja sitten tehdään hupparit. Huppareista on tarjous jo saatu ja painatukset päätetty.

On muuten semmoista kysyttävää että onko kukaan muu huomannut että olisi pakkis-sheikkeri jotenkin "löysä"? Oon aina luullu että kaikki noi sheikkerit tulee tyyliin samalta tehtaalta, mutta eri logolla. Mutta kuitenkin esim. toi mun fastin sheikkeri on jotenki paljon jämäkämpi. Esim. palautusjuomaa sekoitettaessa on muutaman kerran tässä lähiaikoina livenny toi kansi tosta pois ja tullu juomat syliin, heh. Tuntuu että aina saa olla ekstra-varovainen sekotettaessa. Fastin sheikkerissa se kansi taas menee jämäkämmin kiinni.

Eipä tuo nyt loppupeleissä paljoa haittaa, pikkujuttuhan tuommonen on. Ajattelin vaan että jos kaikki noi sheikkerit on tolleen löysiä niin ehkä kannattais miettiä jos sais jämäkämmät pakkis-sheikkerit jostain toisesta tehtaalta/mistälie.

Kauppahan on ihan paras ja siellä tulee käytyä vähän liianki usein välillä. :rock:

fidi sanoi:
On muuten semmoista kysyttävää että onko kukaan muu huomannut että olisi pakkis-sheikkeri jotenkin "löysä"? Oon aina luullu että kaikki noi sheikkerit tulee tyyliin samalta tehtaalta, mutta eri logolla. Mutta kuitenkin esim. toi mun fastin sheikkeri on jotenki paljon jämäkämpi. Esim. palautusjuomaa sekoitettaessa on muutaman kerran tässä lähiaikoina livenny toi kansi tosta pois ja tullu juomat syliin, heh. Tuntuu että aina saa olla ekstra-varovainen sekotettaessa. Fastin sheikkerissa se kansi taas menee jämäkämmin kiinni.

Eipä tuo nyt loppupeleissä paljoa haittaa, pikkujuttuhan tuommonen on. Ajattelin vaan että jos kaikki noi sheikkerit on tolleen löysiä niin ehkä kannattais miettiä jos sais jämäkämmät pakkis-sheikkerit jostain toisesta tehtaalta/mistälie.

Kauppahan on ihan paras ja siellä tulee käytyä vähän liianki usein välillä. :rock:

Mulla fastin shekkeri "naksahtaa" kun menee kiinni, mutta pakkis sheikkeri ei.
Mutta aina on kyllä "aineet" sisällä pysynyt.

Käytiin eilen Pakkiksen kaupalla juuri ennen sulkemisaikaa ja hiljaista oli muiden Pakkislaisten suhteen (toivoin bongaavani Winsun :D), mutta Mikestä lähti sitäkin enemmän ääntä. Täytyy sanoa, että palvelu on kyllä tosi asiallista ja mies tiskin takana ihan oikea sinne. Hinnat kohdallaan! Kaksi purkkia ABB:n Pure Pro:ta, yhteensä 4,5kg proteiinia ja hinta 44,5*2=89e. Käypä samanlainen satsi hakemassa jostain muualta, niin maksat siitä 120e. Huh! Edellisellä reissulla Mike-setä oli vielä kiltimpi ja antoi kaupanpäällisiäkin, sellainen saa kyllä asiakkaan hyvälle mielelle ja palaamaan takuuvarmasti. Kuten nytkin.

Pakko vähän kitistäkin, tosin kritiitti ei koske kauppaa. Ihmisillä ei taida olla oikein todellisuudentajua, kun pyydetään niin mahdottomia etuja ihan jatkuvasti. Nytkin vaikka tuo 10% vippuetu tuli kauppaan, niin heti ollaan itkemässä että "mitäs kun mä en asu Helsingissä". Jos tulee parikin reissua tuonne pääkaupunkiseudulle vuodessa, niin eikö silloin voi käydä hakemassa niitä protskuja vähän pidemmäksikin aikaa kerralla. Tietysti jos asuu jossain Ivalon takana, Helsingin reissuja ei välttämättä kovin usein tule toteutettua... mutta voihan sitä silloinkin tilata vaikka puolen vuoden satsit kerralla, eiköhän Mike niistä vähän pyöristele ja silloin ne 5e postikulutkaan ei varmaan ylivoimaiselta tunnu maksaa. Ainakin täältä vähän lähempää tulee noita reissuja tehtyä silloin tällöin ihan muistakin syistä, ja pystyy ajoittamaan ne lisäravinteiden hankinnat helposti noille ajoille.

Varmaan sitten oltaisiin tyytyväisiä, kun ajatuksen voimalla saisi lisäravinteet kotiovelle ilmeiseksi, mieluiten tunnin sisällä tilauksesta :rolleyes:

Kiitos Mikelle loistavasta palvelusta, on kiva kun voi kävellä kaupasta hymyssä suin. Mieli on vielä seuraavanakin päivänä hyvä, koska on saanut yksilöllistä palvelua eikä tunne kauppaan kävellessään olevansa vain rahatukko jaloilla :thumbs:

fidi sanoi:
On muuten semmoista kysyttävää että onko kukaan muu huomannut että olisi pakkis-sheikkeri jotenkin "löysä"? Oon aina luullu että kaikki noi sheikkerit tulee tyyliin samalta tehtaalta, mutta eri logolla. Mutta kuitenkin esim. toi mun fastin sheikkeri on jotenki paljon jämäkämpi.
Pakkis-sheikkeristä en osaa sanoa, mutta just lähti roskiin Fastin sheikkeri tuosta samasta syystä. United Feelings sheikkeri vuodelta sarvikypärä pitää edelleen litkut sisällään kuten pitääkin. Vielä kun joku valmistaisi sheikkerin kierrekannella, niin ostaisin välittömästi muutaman!

Ozzy sanoi:
Vielä kun joku valmistaisi sheikkerin kierrekannella, niin ostaisin välittömästi muutaman!

Fast on sellaisen jo tehnyt. Ainakin Lappeenrannan prismasta löytyy...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom