Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dragon sanoi:Mike kommentoi: "Joo ihan hirveeltä toi maistuu mutta taatusti pysyy nälkä poissa" niin se tekikin.
Eiköhän sitä muunlaisiakin paitoja tulen ajan kanssa. Odotellaan ekana ne spesiaalipaidat ja sitten tehdään hupparit. Huppareista on tarjous jo saatu ja painatukset päätetty.J-2 sanoi:Eilen kävin kaupassa hakemassa pipon ja paidan. Kauppaan ei ollut vaikea löytää perille ja se oli siistin näköinen ja tavaraakin näytti löytyvän. Pipo ei aluksi meinannut asettua kunnolla päähän, mutta kyllä se muotoutui kun sitä piti hetken aikaa. Palvelu toimi hyvin ja Mike ja Jouni tuntuivat mukavilta, kun siinä nyt muutama sana vaihdettiin. Tuosta mukana tulleesta Crosstrainer-lehdestäkin oli hyötyä, sillä se tuli luettua läpi n. 3 kertaa n. 5 tunnin bussimatkan aikana :D
Se P siinä kaupan ikkunassa näyttää kyllä siistiltä.
Oletteko te koskaan ajatelleet tehdä tuota samaa paitaa toisenkin värisinä
Esim. tummansininen paita ja hopeanharmaa logo+takana harmaalla ja valkoisella pakkotoisto.com
fidi sanoi:On muuten semmoista kysyttävää että onko kukaan muu huomannut että olisi pakkis-sheikkeri jotenkin "löysä"? Oon aina luullu että kaikki noi sheikkerit tulee tyyliin samalta tehtaalta, mutta eri logolla. Mutta kuitenkin esim. toi mun fastin sheikkeri on jotenki paljon jämäkämpi. Esim. palautusjuomaa sekoitettaessa on muutaman kerran tässä lähiaikoina livenny toi kansi tosta pois ja tullu juomat syliin, heh. Tuntuu että aina saa olla ekstra-varovainen sekotettaessa. Fastin sheikkerissa se kansi taas menee jämäkämmin kiinni.
Eipä tuo nyt loppupeleissä paljoa haittaa, pikkujuttuhan tuommonen on. Ajattelin vaan että jos kaikki noi sheikkerit on tolleen löysiä niin ehkä kannattais miettiä jos sais jämäkämmät pakkis-sheikkerit jostain toisesta tehtaalta/mistälie.
Kauppahan on ihan paras ja siellä tulee käytyä vähän liianki usein välillä.
Pakkis-sheikkeristä en osaa sanoa, mutta just lähti roskiin Fastin sheikkeri tuosta samasta syystä. United Feelings sheikkeri vuodelta sarvikypärä pitää edelleen litkut sisällään kuten pitääkin. Vielä kun joku valmistaisi sheikkerin kierrekannella, niin ostaisin välittömästi muutaman!fidi sanoi:On muuten semmoista kysyttävää että onko kukaan muu huomannut että olisi pakkis-sheikkeri jotenkin "löysä"? Oon aina luullu että kaikki noi sheikkerit tulee tyyliin samalta tehtaalta, mutta eri logolla. Mutta kuitenkin esim. toi mun fastin sheikkeri on jotenki paljon jämäkämpi.
Ozzy sanoi:Vielä kun joku valmistaisi sheikkerin kierrekannella, niin ostaisin välittömästi muutaman!
No katos prkl, täytyy käydä tsekkaamassa :thumbs:Waltteri sanoi:Fast on sellaisen jo tehnyt. Ainakin Lappeenrannan prismasta löytyy...