Fiiliksiä pakkiksen kaupasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Joo,tuli kaupassa pyörähdettyä. Ihan perseestä. Se oli ahdas ja pirun kallista. Henkilökunta on ihan väärällä alalla vittuilee ja nälvii asiakkaita ja lisäksi ostamieni tuotteiden maku on perseestä ;)

Ei,vaiskaan. Kävin siihen hetken häröilemässä ja aiheuttamassa pahennusta ja pirun hyvältä vaikutti tilat siistit ja avarat,ne miken myymä patukka oli mahottoman hyvää.
Ei muutaku onnea kaupalle!!!!

Mike, verkkokaupasta sellainen ilmoitus, että krea1 pussin painoa ei ole ilmoitettu.
Ja Whey1:sen protu määrä ei ole 78g, vaan se tippui 74g.

Jeps, eilen kävin kaupalla ja hyvähän se oli. Tuotteet hyvin esillä jne. Harmi vaan kun oli kiire niin en kerennyt enempiä lätistä, Mike ja Jouni paikalla. Ois voinu Miken siinä änärissä pyöräyttää, tai sitten ei ;)

heräsi kysymys onko muutkin kuin pakkislaiset löytäneet ton putiikin?pääseekö Mike suu vaahdossa selittään tyypeille kysellessään "mikä ihmeen pakkotoisto??" :D

Mike sanoi:
Eipä sitä tule kyseltyä kuka on pakkikselta ja kuka ei.
oho vähä väärä sanavalinta..meinasin et onko tulleet porukat kyselee et mikäs ihmeen mesta se tää on.. :nolo:

Tuli perjantaina tsekattua kauppa ulos. Mike tiskin takana oli ystävällinen ja mukava, vaikka mä väsyneenä ja sormet kohmeessa sähelsinkin tiskillä sekä jaarittelin asioita, jotka hän saa varmaan käydä läpi joka toisen asiakkaan kanssa. Kauppa oli muutenkin siisti ja miellyttävän oloinen. Bonusta myös siitä, ettei multa kysytty olenko mahdollisesti erehtynyt ovesta :)

Hape sanoi:
oho vähä väärä sanavalinta..meinasin et onko tulleet porukat kyselee et mikäs ihmeen mesta se tää on.. :nolo:
Jotkut vanhemmat ihmiset tulee kyselemään että mikäs tämä tämmöinen on. Winsu sanoi hyvin, jos ikkunassa olisi dildoja rivissä, ei ketään kiinnostaisi, jauhopurkit taas herättää suunta mielenkiintoa mummeleissa.

En ole itse käynyt vielä kaupassa, mielestäni vois isommallakin laittaa osotteen tänne sivuille, ehkä jokin kartta systeemi myös jos tulee kauempaa.
X-boxi liikkeessä on hyvä idea, ettei vaan ois muijan ajatus..
Mua ei kaupassa näy vähään aikaan, mulla kun on protskut ostettu.
Mutta tulen ainakin käymään kun loppuu, ostopäätös tulee sitten.

tapio sanoi:
En ole itse käynyt vielä kaupassa, mielestäni vois isommallakin laittaa osotteen tänne sivuille, ehkä jokin kartta systeemi myös jos tulee kauempaa.
Klikataanko noita bannereita koskaan?

Liitteet

• osoite.webp
    osoite.webp
    22,1 KB · Katsottu: 629
Mä laitoin mielestäni hyvän kartta idean.
Albertinkatu on tuttu nimi muttei suoraan tule mieleen missä se on, vaikka mä olen asunut helsingissä 20 vuotta.
Siellä on keskustassa forumissa taitaa olla pari liikettä, mun lähi ympäristössä 3 liikettä, joista yhdestä olen ostellut protskut viimeiset pari vuotta.
Jos se pakkisliike on tiedossa kun menee keskustaan niin samalla ostelee sitten jauhot, mutta kuka alkaa ruuhka aikana etsimään liikettä?
Soittamaan?
Se menee siinä vaiheessa helposti siihen että jengi menee lähimpään kauppaan, vaikka haluisi käydä pakkotoiston kaupassa.
Tämä nyt oli ihan kehitys idea, enhän mä tässä mitään voita, muutakun mahdollisen kaksinpelin x-boxilla.
Se on teidän kauppa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom