Figure & Fitness Olympia 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Anne P

APhysiques International
Mode
Kun tuossa virallisessa Olympia tredissä juttu on kietoutunut tiiviisti Mr Olympia kisan ympärille, niin laitetaan oma tredi Figure ja Fitness Olympiasta kiinnostuneille.

Figure Olympia

Davana Medina USA
2 Jenny Lynn USA
3 Monica Brant-Peckham USA
4 Amber Littlejohn USA
5 Mary Elizabeth Lado USA
6 Valerie Waugaman USA
7 Amanda Savell USA 2006
8 Chastity Slone USA 2006
9 Jane Awad USA 2006
10 Christine Pomponio-Pate USA
11 Gina Camacho USA
12 Andrea Dumon USA
13 Latisha Wilder USA
14 Jessica Paxson USA
15 Tara Scotti USA
16 Gina Aliotti USA
17 Jennifer Searles USA
18 Julie (D.J.) Wallis USA
19 Michelle Flake USA
20 Michelle Adams USA
21 Julie (D.J.) Wallis USA
22 Inga Neverauskaite England
23 Nina Luchka Canada
24 Sonia Adcock USA

Fitness Olympia

1 Jen Hendershott USA
2 Kim Klein USA
3 Adela Garcia USA
4 Tracey Greenwood USA
5 Julie Palmer USA
6 Julie Childs USA
7 Tanji Johnson USA
8 Heidi Fletcher USA
9 Amy Haddad USA
10 Deana Lee USA
11 Regiane DaSilva Germany
12 Mindi O'Brien Canada
13 Angela Monteleone-Semsch USA
14 Stacy Simons USA

Tähän trediin jos pistetään kaikki figure ja fitness Olympia uutiset ja hässäkät, kuvat sekä tulokset ja muut höpötykset.

Faidra tuolla aiemmin omassa tredissään uutisoi, että hallitseva Figure Olympia Davana Medina ei astelekkaan lauteille! Mutta johan on ruuhkaa tittelin ottajaksi. Mukana vanhat kehäketut Monica Brant ja Jenny Lynn. Vieläkö piisaa "mummoissa" puhtia, vai tuleeko raikkaammat tytöt ohi ja Monican olisi jälleen tyytyminen sijaan kaksi tai kolme tai jopa huonommin? Mary Lado antoi Monicalle kyytiä jo vuoden alussa voittamalla Figure Internationalin, jatkuuko löylytys Olympiassa? Entäpä Figure taivaan uusimmat tuikkivat tähdet Jessica Paxon ja Sonya Adcock? Jessica voitti New York PROn ja jätti tylysti Jennifer Searlesin ja Tara Scottin taakseen. Sonya taas nappasi PRO kortin Emerald Cupin voitolla ja tempaisi viime viikonloppuna PRO debyyttinä Tournament of Champions kisan kolmoseksi! Minkälaisen paketin sitten esittää kyseisen kisan voittanut Gina Aliotti. Oi oi, taitaa tulla muuten historian kovin Figure line up? Vai mitä sanotte kun mukana on vielä Valerie Waugaman, Amanda Savell ja niin edelleen niin edelleen...:hyper: Sydämeni pohjasta toivoisin, että se olisi nyt Monican vuoro...

Viime vuonna Fitness Olympian vei nimiinsä Jen Hendershott. Jo Fitness Internationalissa Jen sai väistyä voittajan paikalta, ja eteen kiilasivat Adela Carcia ja Kim Klein. Mielenkiinnolla odotan, miten ilmiömäinen Tanji Johson pärjää tässä sakissa? Internationalissa Tanji sai tyytyä kuudenteen sijaan, mutta tyttö on noussut ihan uuteen tahtiin. Saas nähdä, miten käy!

Viimeksi muokattu:
Call outit tuolla Faidran tredissä, mutta tänne ajattelin pistää kuvalinkitykset ettei mene se tredi ihan sekasi:D Figuren finaali siis Mr Olympia finaalin yhteydessä.

BB.comin Figure prejudging

Kiinnättäkääpä huomiota Valerie Waugamanin asuihin. Faidra tuumas eilen puhelimessa, että ne on ihan järkyttävät. Ja sitä ne todellakin on....

Mä niin rakastan tuota Monicaa:haart:

2006olympia_pre_fig13.jpg

Ja Fitness Olympian finaali jo käytiin tuossa aamusella. Homma päätyi Adela Garcian voittoon, Kim Klein oli toinen ja Jen Hendershottin oli tyytyminen kolmanteen sijaan. Tanji Johnson teki hienon nousun ja oli neljäs. Viime viikonloppuna itseään loukannut Tracey Greenwood oli viides ja Julie Palmer kuudes. Jenin vapaaohjelma oli taas kuulema omaa luokkaansa, mutta fysiikassa jää Adelalle ja Kleinille.

Prejudging kuvat BB.comissa

Jen ..

2006olympia_pre_fit96.jpg

Oikeassa olette, Valerien asut on järkyt. :urjo: Mun mielestä siellä oli itseasiassa useampikin pohjanoteeraus, vaikkakin Valerie veti kyllä ehdottomasti pohjat. :( Harmi sinänsä, koska hän on yksi suosikeistani. En kyllä pidä tuosta Monicankaan 1-piecestä, vaikka häntä muutoin kyllä raksutan kuten Anniekin. :rolleyes: Faidralta toivoisin jossain vaiheessa kommenttia, että miltä se Valerien kunto oikein vaikutti livenä. :)

Mitä enemmän mä selaan noita kuvia tuolta Annien linkistä, sitä enemmän mua ihmetyttää, että mikä on saanut mut joskus fanittaan Valerieta. :eek: Musta se näyttää joka kuvassa tooosi heikolta. Vai onko mulla jotkut Valerien dissaus -linssit päällä? :(

Mie en jotenki pidä tuosta Jenny Lynnistä laisinkaan. Laittasin Monican ehdottomasti voittamaan, vaikka näyttää paikoin tosi väsyneeltä? Ja tukkaki ihan kummasti. Nostaisin sieltä viiden sakkiin tuon Gina Alliotin, vaikkei ollutkaan ekassa call outissa mukana. Gina miellyttää mua ihan hirmuisesti. Lado ja Littlejohn ei taas oikein sytytä, sen sijaan tuolta Latisha Wilder on sellanen nainen, jonka toivoisin yltävän mahdollisimman korkealle. Vaikkei Latishakaan ollut ekassa call outissa kummallakaan kierroksella.

PriYa, mäkin fanitin alkuvuoden ja kevään kisojen jälkeen Valerieta ihan hurjana. En tiedä miten tytölle on käynyt, mutta kunto kamala, look ja asut ihan järkyttävät. Harmi, sillä ennakkoon taisi olla aika kuuma nimi monien listalla. Totaalinen pettymys ja epäonnistuminen.

.. Toki, kuvien perusteella on paha sanoa yhtään mitään.

Niin siinä vain kävi, että Jenny Lynn korjasi sadon! Amber Littlejohn on viettänyt hiljaiseloa, mutta nyt pisti hirmuiset ryminät ottamalla kakkossijan Figure ikonin Monica Brantin edestä. Neljänneksi ylsi Christine Pomponio-Pate ja monen suosikki Mary Lado jätettiin viidenneksi. Yksi omista suosikeistani Gina Aliotti oli kuudes.

Genexin kuvia fitness, figure ja Ms Olympia kisasta täällä.

Katso myös:

BB.comin figure finaalikuvat

Kisan kakkonen, Amber Littlejohn..

2006olympia_off18.jpg

Pika-analyysia:
-Valerie oli liian pehmea, oli kikkaillut itse dieettinsa ja sanoi just tana aamuna etta tulos ei ollut ihan toivotunlainen... oli kuitenkin siksi tyytyvainen, etta oppi jalleen jotain uutta ja tietaa mita tehda eri tavalla ensi kerralla
-Hendershott oli myos liian pehmea, vapari oli tosin todella hieno
-Kim Klein ja Mindi O'Brien veivat kylla fitnessia ihan taysilla niin vaparien puolesta, hemmetin kova kunto molemmilla ja erottuvuus loistava, puhtaat liikkeet ja hyvat ohjelmat
-Chastity ja Inga oli selvasti tiukimmassa kunnossa figuretytoista, eivat vaan tuomarit vissiin arvostaneet sellaista kireytta
-Kleinilla meinasi kirjaimellisesti lahtea mopo kasista, han nimittain kurvasi minimopolla ULOS LAVALTA vaparinsa paatteeksi... jaiks!
-Ingan puku tipahti kesken kaannosten :eek: huh miten yleiso kohahti!
-Monican asu oli livena aivan USKOMATON, ihan kuin liplattavaa vetta, koko asu taynna pelkkia kristalleka (www.passionfruitdesigns.com muistaakseni)
-Monican fysiikka oli Jennya parempi, kertakaikkiaan vaan taydellinen paketti
-Davana ei kisannut, koska han tuli raskaaksi kesken dieetin ja sai keskenmenon :itku:

Mulla on kaikki vapaaohjelmat videolla joten ne tulee nettiin aikanaan. :)

Kavin tanaan lounaalla Jen Hendershottin kanssa, ja punttimimmien iloksi voin ilmoittaa etta PHATCAMP TULEE SUOMEEN LOKAKUUSSA 2007!!! :hyper:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onko kellään mitään teoriaa Monican sijoittumisesta? Miksi hän ei ikinä (näköjään) pääse ekalle sijalle, oli kilpailussa ketä tahansa mukana? Fysiikka tuntuu kaikkien mielestä oleva lähes täydellinen ja puvut ovat ainakin minun mielestäni hyvin valittuja... Itse en esim. tällä kertaa ymmärrä Amber Littlejohnin kakkossijaa. No tosin, empä minä tuomari olekaan vaan ihan vain tavallinen aloittelija näissä touhuissa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom