Kuka on tuo viides vasemmalta?;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku karmiva, jonka ei olisi pitänyt voittaa..
Eipä tuossa figuren finaalissa mitään ihan alan uusia ollut, muita kuin Jennifer Gates. Gina Aliotti on ollut jo useamman kerran finaalissa niin Arnoldissa kuin Olympiassakin. Lisäksi Gina voitti viikko sitten Tournament of Champions-kisan. Amanda Savell on ollut geimeissä niin monesti jo ihan huipulla, että siinäkin olisi ollut voittajamatskua. Olihan Amanda Figure Internationalissakin toinen. Samoin Amber LittleJohn, joka oli vuosi sitten Olympiassa toinen.
oikeastaan adcock ja gates olivat ne, joita pidin rookieina, toinen saanut pro-kortin tänä vuonna ja toinen n. vuosi sitten. aliotti, littlejohn ja savell ovatkin olleet pro-tasolla pidempään, mutta eivät vielä vuosikausia aivan terävimmässä kärjessä.
ehkä tässä vaan on joku ääneen lausumaton systeemi, että ensin täytyy pykiä siinä top kolmosessa läpi vähintään kolmet olympiat ja vasta sitten saattaa olla mahkuja voittajaksi. eli vaikka olisit voittanut joitain muita kisoja, sijoittunut hyvin arnoldissa, mutta et ole vielä menestynyt olympiassa montaa kertaa, olet liian "kevyt" voittamaan olympian. näin ollen esim. ginan ja amandan nousujohteinen menestys parin viime vuoden aikana ei vain ole tarpeeksi olympian standardeilla.
Jen Hendershottin vapari oli ihan pimee :D ja energiaa on kuin pienessä pitäjässä. Mä tykkään siitä Oksanan vaparista (jossa se repi sen kirjeen), kaunista. Mutta kaikkien ohjelmat ei kyllä iske, esim Adelan vaparista mä en tykännyt (toki voimaa ja taitoa riittää, mutta silti joku ei vaan iske).
itse en ole vielä ehtinyt kaikkia vapareita katsoa, kelailin vain adelan ja jennyn vaparit esille ja olin kumpaankin pettynyt. adelan esitystä kutsuisin "hengettömäksi". voimaa, taitoa ja tyyliä on, mutta kunnollista fiilistä siinä ei ollut. jenny taas puolestani keskittyi ihan liikaa siihen hullutteluun eikä esittänyt todellista osaamistaan melkein yhtään. etukäteen hän oli sanonut, että hän on ainoa, jolla on ballseja tehdä tällainen vapari. no, varmaan hän onkin, mutta ballsien lisäksi pitäisi näyttää myös niitä skillsejä .
olen nyt tosi kriittisellä päällä näköjään :D, mutta olen myös tottunut molemmilta näkemään paljon parempia vapareita.