Figure, Fitness ja Ms Olympia 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Naisten kehoon pitäisi kyllä saada taas HW ja LW. Noitten kevyen sarjan tyttöjen on ihan mahdoton pärjätä tuolla. Näyttävät vaan yksinkertaisesti aivan sirppanoilta. Esim Nicole Ball, joka näyttää äärimmäisen hyvältä muutoin, on ihan onneton jonkun Dayana Cadeaun tai Heather Armbrustin rinnalla. Sama pätee Sarah Dunlapiin, joka oli iloisen hyvässä kunnossa sekä Toni Normaniin. Nykypäivänä vaan HW sarjan kisaajia vastaan ihan mahdoton tehtävä.

Mutta onhan tuo Iris aivan ylivoimainen. Hyvä putki päällä, voittanut nyt 2 vuonna molemmat isot kisat (Olympia, Arnold). Pieni särö tuli riviin 2005, kun Yaxeni vei Olympian.

Tuosta webcastista vielä, mitä hittoa se Stephanie Kessler teki niissä individualsseissa :lol2:

_T7A1112_GCGHZHLSEC.jpg

2007 MS. OLYMPIA
FLASH RESULTS
1. Iris Kyle
2. Dayana Cadeau
3. Yaxeni Oriquen-Garcia
4. Lisa Aukland
5. Heather Armbrust
6. Betty Pariso

2007 FITNESS OLYMPIA
1. Adela Garcia
2. Kim Klein
3. Jen Hendershott
4. Tanji Johnson
5. Tracey Greenwood
6. Julie Palmer

Oliskos tossa viralliset tulokset.

Mike olis :)

Figureen vielä palatakseni, niin kyllä 1 piece kierroksella Amanda Savell näytti todella hyvältä. Ai ai....

Jen Gates, Amber LittleJohn, Amanda Savell, Gina Aliotti. Siinä mun mielestä ne , ketkä kuuluvat neljän sakkiin. Val on vaan liian löllerö Valiksi. Jenny Lynn ei vakuuta mua millään tasolla, mutta kyllähän tuo kuikelo tulee siellä kuuden sakissa olemaan, halusi tai ei. Vertailujen suhteen tosin näyttää pahalta, siinä mielessä, että noita Amandaa ja Amberia vertailtiin sitten hieman heikommankin kastin kanssa. Pirun tuomarit, jos ne taas pilaa tän.

Tuo Adcock ei kyllä sytytä yhtään. Uikkarilla mun mielestä Amanda paras, sitten Amber, sitten Gina, sitten Jen Gates. Sonya olis muuten ihan hyvä, kunhan sen keskivartalo ja jalat natsais paremmin. Chastity Slonella on kauniit linjat, hyvin raamia mutta tarvii sinne raameihin ihan tolkuttomasti täytettä. Povasin hänestä pari vuotta sitten Olympia voittajaa, mutta jos trendi on tämä, niin heikolta näyttää. Tä tredi on kiva, kun kukaan ei väitä vastaan :lol2:

X0001164.JPG

ylläolevan kuvan perusteella amanda ja gina ovat parhaat, amberissa minua hämää tuo liian iso tukka. jotenkin en vain tykkää, kun tuo kiharapehko peittää osan yläkorpasta ja saa kaulan näyttämään melkein olemattomalta.

en ole koskaan kummemmin perustanut savellista, mutta nyt on kyllä pakko muuttaa kantani. kovasti muuttunut parin viime vuoden aikana ja nimenomaan parempaan suuntaan.

en ole koskaan kummemmin perustanut savellista, mutta nyt on kyllä pakko muuttaa kantani. kovasti muuttunut parin viime vuoden aikana ja nimenomaan parempaan suuntaan.

Sama täällä. Aikaisemmin minua kovasti häiritsi Amandan leveähkö keskivartalo. Nyt kuitenkin näyttää siltä, että Amanda olisi saanut lisää tavaraa yläkertaan, joten tuo keskivartalokaan ei ainakaan 1 piece kierroksella häiritse tippaakaan. Muutenkin sopusuhtainen, ihanan lihaisa ja tiivis kokonaisuus. :haart: Selkeästi parempi kuin esim. Internationalissa. Kuvia en ole vertaillut , mutta tällainen mielikuva minulla on.

Puustinen katoitko suorana fitnessin finaalit ja vaparit? Jotain ajatuksia?

en valitettavasti nähnyt livenä, joten joudun odottamaan replay-lähetyksiä. tosi tyytyväinen olen, ettei klein voittanut! katsotaan kuitenkin , mitä mieltä olen vaparien jälkeen, kenen olisi kuulunut voittaa.

edit. tosin minun on sanottava, etten ole koskaan perustanut kleinin vapareistakaan. itse kisaajana en haluaisi tehdä sen tyylistä vaparia, kuin kim aina tekee. minua eivät kiinnosta loputtomat volttisarjat ja käsilläkävelyt. sen sijaan haluaisin pystyä yhtä hullun nopeaan floorworkiin kuin adela tai yhtä sekopäiseen tanssimiseen ja pomppimiseen kuin jenny. eli on mulla tässäkin suosikit valmiina :rolleyes: .

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Live lähetystä kun kahtoo niin en haluais olla tuomaristossa, Uskomattomia naisia paljon lavalla ja niin pieniä eroja fysiikassa, joten ei helppo homma.
Muutama kyllä erottuu selvästi porukasta.

Tuossa vapari-replayssa ekan vaparin päätteeksi selostajat puhuvat juuri tuosta epäkohdasta sitä tukien. Eli uuden kisaajan pitää tehdä itsensä tutuksi ja käydä vähän niinkuin näyttäytymässä jatkoa varten. Nyypällä ei taida siis olla mitään saumaa voittaa, hommaa ei vedetä siis fysiikan ja vaparin perusteella, vaan yleisen fiiliksen.

Eipä tuossa figuren finaalissa mitään ihan alan uusia ollut, muita kuin Jennifer Gates. Gina Aliotti on ollut jo useamman kerran finaalissa niin Arnoldissa kuin Olympiassakin. Lisäksi Gina voitti viikko sitten Tournament of Champions-kisan. Amanda Savell on ollut geimeissä niin monesti jo ihan huipulla, että siinäkin olisi ollut voittajamatskua. Olihan Amanda Figure Internationalissakin toinen. Samoin Amber LittleJohn, joka oli vuosi sitten Olympiassa toinen.

Itse vihaan sitä, kun ihmiset purnaavat kisan lopputuloksista jälkeenpäin. Mutta vain silloin, kun se on aiheetonta. Nyt purnaan itsekkin, sillä tämä on VÄÄRIN. Jokainen objektiivisesti asiaa tarkasteleva huomaa kyllä, ettei Jenny Lynn ollut ketään finalistia parempi. (Ehkä Sonya Adcockia..)

En voi käsittää, miten Figure Olympian voittaja näyttää näin surkealta....hei babe, missä on sun lihat(..ei sillä, että liha ainoa kriteeri olisi.mutta eipä tuolla ole muutakaan..).. kapea haritoista ja voi argh..

_T7A0349_ZKOCJNBXNI.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom