- Liittynyt
- 26.11.2005
- Viestejä
- 210
No koitin vain selittää sulle, mitä palautetta yleensä kannattaa antaa, mutta eipä tuo nyt aukene sulle. Osoitatko vielä missä kohta täällä on haistateltu ja ja uhattu banneilla? Etkä sinä nyt varmaan ole ihan paras henkilö kertomaan palautteen vastaanottamisesta. Tuossahan juuri itsekin kerroit olevasi asiakas, joka ei nuoleskele perseitä, heittelet paikkaansa pitämättömiä banniväitteitä etkä millään suostu ymmärtämään, että palautteesi aiheena oleva postin junnaaminen on käsitelty monta kertaa aiemmin. Sisäistäisitkö nyt ystävällisesti jo nämä asiat ja keskittyisit vaikka lukemaan sitä lehteä?
Miksi sinun pitää opastaa ihmisiä palautteen antoon? Voiko joku antaa väärää palautetta? Se ei aukene minulle koska mielestäni jokainen antaa siitä pautetta minkä toivoo muuttuvan. Tätä et tunnu itse ymmärtävän joko tahallaan tai tahatomasti.
Jos lauseessa on "jos" osoittaa se lauseen olevan hypoteetti eikä totuus. Eli halusin ehkä huonohkolla esimerkillä sanoa, että sen palautteen vastaanottaminen on yksi merkki ammattimaisuudesta ja jos taas olisit vaivautunut lukemaan juttuni sanoin ettemme tunnu kumpikaan osaavan ottaa palautetta vastaan.
Tässä väittelyssä on käynyt kuten mainitsemassani sanonnassa. Hyväksytään asia ja jatketaan kulkeminen omia polkujamme...¨
I´ll rest my case... PEACE!!