FightSport 5/2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tilles
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No koitin vain selittää sulle, mitä palautetta yleensä kannattaa antaa, mutta eipä tuo nyt aukene sulle. Osoitatko vielä missä kohta täällä on haistateltu ja ja uhattu banneilla? Etkä sinä nyt varmaan ole ihan paras henkilö kertomaan palautteen vastaanottamisesta. Tuossahan juuri itsekin kerroit olevasi asiakas, joka ei nuoleskele perseitä, heittelet paikkaansa pitämättömiä banniväitteitä etkä millään suostu ymmärtämään, että palautteesi aiheena oleva postin junnaaminen on käsitelty monta kertaa aiemmin. Sisäistäisitkö nyt ystävällisesti jo nämä asiat ja keskittyisit vaikka lukemaan sitä lehteä?

Miksi sinun pitää opastaa ihmisiä palautteen antoon? Voiko joku antaa väärää palautetta? Se ei aukene minulle koska mielestäni jokainen antaa siitä pautetta minkä toivoo muuttuvan. Tätä et tunnu itse ymmärtävän joko tahallaan tai tahatomasti.

Jos lauseessa on "jos" osoittaa se lauseen olevan hypoteetti eikä totuus. Eli halusin ehkä huonohkolla esimerkillä sanoa, että sen palautteen vastaanottaminen on yksi merkki ammattimaisuudesta ja jos taas olisit vaivautunut lukemaan juttuni sanoin ettemme tunnu kumpikaan osaavan ottaa palautetta vastaan.

Tässä väittelyssä on käynyt kuten mainitsemassani sanonnassa. Hyväksytään asia ja jatketaan kulkeminen omia polkujamme...¨

I´ll rest my case... PEACE!!

Niin siis tarkoitan, että palautteen olisi hyvä koskea asioita, joihin voidaan vaikuttaa. Tuo postijuttu on semmoinen, mihin ei oikein voi vaikuttaa, posti kun on omituinen laitos. Harmittaa katsoa tuota postijutusta valittamista kun tiedän minkälaisen työmäärän Tilles tekee jokaisen numeron eteen. Tuntuu niin pisaralta meressä kyynel postin hidastelusta kun pitäisi olla tyytyväinen, että meillä on näinkin laadukas lehti olemassa. Aivan eri asia on sitten palaute lehdestä muuten, etten varmaan ole nähneet mun ottavan kantaa aikaisempaan palautteeseen vaikka se negatiivista olisikin, koska palaute on paikallaan jos asioihin voidaan vaikuttaa.

Oli visuaalisesti taas hieno lehti ja Valtosen haastattelu varsinkin mielenkiintoinen, sekä jutut ylikunnosta. Voimaharjoittelujutun liikevalikoima oli hienon simppeli mutta miksi niin usein vastaavissa jutuissa kaverit treenaavat ilman paitaa? Onko tarkoitus korostaa liikkeiden tehokkuutta mielikuvilla vai näyttää anatomisesti oikeat suoritusasennot?

Kyllä, jotta saamme asennot ja liikeradat tuotua still kuvilla edes jotenkin lukijalle, on lähes pakko kuvata joko ihan nakkipaidalla tai sitten ilman paitaa. Ja kun minä kuvaan, niin toki hyvässä kunnossa oleva kaveri ilman paitaa on, olen siihen tottunut ja teen työni mieluummin niin.

Hyvä lehti oli. Varsinki Raminin juttusta pidin erityisesti, koska hänen idoli olen näissä "wushu-häkkyröissä." Hyvää julkisuutta kys. herralle.

PS. Ramin Talent Suomessa klo. 20:00, Nelosella ;)

Täällähän on mielenkiintoista keskustelua. Mikelläkin taitaa olla kunto nousussa ku niin ärhäkkäällä tuulella ;)

Posti nyt on sellainen paskalaitos, ettei se kusti aina polje niinku pitäis. Mäkin olin nuorempana siellä duunissa ja joku onneton jäi aina ilman bodaus lehteä kun mun käsittelyssä irtoi vahingossa osoitelappu ja olihan pakko se lehti ottaa siitä kuleksimasta ilman osoitetta. :D

Viimisen päälle tehty lehti kaikenkaikkiaan. Hyvät kuvat ja hyvät jutut!

Mä en oikeastaan ikinä kirjota mistään mitään palauteita,mut nyt pitää se tehdä. Mun mielestä lehti on kokonaisuudessaan ihan jees,mut eniten haluan kehua nyt sitä Valtosen haastattelua! Helvetin hyvin kirjotettu ja sopivasti pokkaa käytetty kun kirjoitettu vähän "arkaluontoisemmista" asioista! Ja kuvat oli hienot! Lisää tälläsiä! Vielä toivoisin tarkempaa selostusta suomalaisten ottelijoiden harjoittelusta. Kiitos! :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Menihän toi keskustelu "välillä" vähän asian vierestä, mutta kiitos taas oikein paljon palautteesta. Laittakaa ihmeessä lisää juttuideoita ym. niin saadaan aikaiseksi entistä parempi lehti!

Onkohan tamperelaisesta Milja Heinosta ollut lehdessänne juttua?

Hyvä lehti. Laitanpa tilauksen vetämään.
Tämän ostin toki erikseen testiksi, mutta kyllä laatu on aivan riittävä tilaukseen.

Parhaat jutut olivat mielestäni Silva & Valtonen.

Btw, kirjoitetaanko se "aseen luisti" vai "aseen luistin"?
No mitäpä tuosta..

Tuli mieleen, vaikka lehti on jo täynnä hyviä artikkeleita niin olisiko mahdollista kehittää pientä vakiojuttua nykypäivän kovista suomalaisista nuorista ja taas toisinpäin edellisvuosikymmenien vähemmän tunnetuista legendoista?

Itse olen vasta kasan irtonumeroita ostellut, mutta jos tämä kyllästyminen bodaukseen jatkuu tod.näk harkitsen vakaasti uutta elämäntapaa kamppailulajien ja FightSportin saralla.

Niin joo. Tuolla joku lässytikin, että olis kiva tietää toisten -ja varsinkin lajin oikeiden huippujen treenaamisesta enempikin. Ei siitä aiheesta mitään vakiota tarttis värkätä, mut johonkin numeroon olis jännä saada vaikka muutamankin vähän kovemman ukkelin treeneistä, varsinkin niistä ei-lajitreeneistä.

Ja lehtihän on pirun kova. Pitää ihan omanlaisensa kolauksen kun tulee luukusta :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom