FightSport 5/2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tilles
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos mun kännykän akku pärähtää, niin mä valitan sen toimittajalle, en Nokialle. Jos lehti ei tule postista ajoissa, niin se on kyllä postin vika valitettavasti ja sille minä kititisin ja kysyisin miksei tähän osoitteeseen tule ajoissa lehti. Meinaan sitä, että toiselle posti tuo ajoissa, toiselle ei, silloin olisi hyvä kysellä paikallisesti ja tapauskohtaisesti missä helvetissä se lehti menee.

Jos lehti ei tule postista ajoissa, niin se on kyllä postin vika valitettavasti ja sille minä kititisin ja kysyisin miksei tähän osoitteeseen tule ajoissa lehti. Meinaan sitä, että toiselle posti tuo ajoissa, toiselle ei, silloin olisi hyvä kysellä paikallisesti ja tapauskohtaisesti missä helvetissä se lehti menee.

Kyllä mä komppaan AndyS:ää tässä asiassa. Kyllä se on mielestänikin Fight Sportin asia kysyä tätä asiaa postista eikä meidän Fight Sportin asiakkaiden!!!

Kyllä mä komppaan AndyS:ää tässä asiassa. Kyllä se on mielestänikin Fight Sportin asia kysyä tätä asiaa postista eikä meidän Fight Sportin asiakkaiden!!!
Mitenkähän tämän nyt ilmaisisi? Ymmärrätkö nyt TuomoM, että postiin jos nyt soittaisin ja kysyisin miksei TuomoM nimimerkille tule ajoissa lehteä, niin sieltä ei infoa irtoisi. Ensimmäisenä tarvitaan nimi ja tarkka osoite. Globaalisti tuota on turha postilta kysyä, koska ainakin mulle tulee lehti ajoissa postin kautta. Kun tätä nyt siis setvitään ja hutkitaan tässä forumilla, niin laitatko TuomoM ystävällisesti täydet yhteystietosi tähän kaikkien näkösälle? Vai meinaatko, että lehden toimitus osaa kohdistaa nyt AndyS ja TuomoM nimimerkit oikeisiin nimiin?

Ja vielä kerran, kaikkiin paikkoihin lehti menee postilla eri aikaan, jotta sen saisi tarkalleen selville miksi, pitäisi joka ikisen asiakkaan paikkakunnan kohdalla tehdä kysely ja se vaatii tarkat tiedot kuka tilaa ja mistä.

Jos mun kännykän akku pärähtää, niin mä valitan sen toimittajalle, en Nokialle. Jos lehti ei tule postista ajoissa, niin se on kyllä postin vika valitettavasti ja sille minä kititisin ja kysyisin miksei tähän osoitteeseen tule ajoissa lehti. Meinaan sitä, että toiselle posti tuo ajoissa, toiselle ei, silloin olisi hyvä kysellä paikallisesti ja tapauskohtaisesti missä helvetissä se lehti menee.

Hmm, en tiedä kuinka hyvä tuo vertauskuva oli, koska Nokiahan nimenomaan koordinoi tässä jokin aika sitten (ja vissiin edelleen) niitten tiettyjen akkujen vaihdon. Syy toki oli täysin akkujen valmistajan.

Itse en ihan ymmärrä mikä se isoin ongelma tässä on. Sekö, jos lehti tulee itselle päivän tai pari tuntia jälkeen lehtipisteiden? Se ei kyllä mikään katastrofi ole kun tämä trendi on kaikkien lehtien kohdalla ja se tahtoo olla aika pakon edessä tapahtuva juttu. Mutta jos on periaatteen mies, niin sitten on, silloin takerrutaan pieneenkin juttuun vain periaatteen vuoksi.

Täytyy sanoa että hemmetin hyvä lehti jälleen kerran. Itse asiassa paranee koko ajan, numero numerolta.

Vielä on jonkin verran lehteä selaamatta mutta jotenkin juttujen kiinnostavuuden taso tässä lehdessä oli ylitse muiden ja ne kahvakuulatkin oli jätetty varastoon. Kansikuva oli vähän hämäävä, tosin muu kuva-anti oli sitten huomattavasti parempaa.

Ehkä ruodin taas myöhemmin asiaa lisää, mutta tässä vaiheessa on pakko mitenkään hehkuttamatta todeta että FightSport on ehdottomasti kovin lifestyle- ja harrastelehti suomessa.

Tilles, arvaa kannattiko mun syödä niitä snickersejä noin 30kpl päivän aikana? Voin kertoa että ei kannattanut... :D

:curs:
Huono! Mä en ainakaan halua kuulua gladiaattoritarinan junaan. Ei kai tässä näy Tillesin arvomaailman väläys? Raaka ja säälimätön heikkojen murskaaja on suosittu ja pärjää elämässä. Hellämielinen on huono taistelija, menevätkö ne ominaisuudet käsi kädessä? Elämässä pärjää myös, jos on henkisesti ja fyysisesti vajavainen, koska silloin yhteiskunta antaa homman josta selviää, eikä maailman pahuus kosketa koska olet idiootti.

Voi tietysti olla realismia, että noin se menee. Mutta en sitä kyllä lehteen kirjoittaisi mainitsematta, että ihanne on jotain muuta.

Todellakaan ei kannata ottaa tuota pääkirjoitusta noin haudanvakavasti. Kannattaa yrittää lukea vähän rivienvälistä. Löysitkö itsesi tuosta tarinasta? Minä ainakin löysin...

Vielä tosta posti jutusta. Olette oikeassa. Kannattaa valittaa mulle, sillä olette siinä ihan oikeassa että te olette lehden asiakkaita ette postin. Valitettavasti tällä hetkellä tuolle ei voi mitään, jotkut saavat lehden aikaisemmin ja jotkut myöhemmin. :(

Minkä takia on hyvä että kahvakuulat ovat jääneet varastoon? Itse lukisin ainakin mielelläni treenivinkkejä. No, olihan lehdessä jotain peruspunttijuttua, mut luulisin että suurimmalle osalle lukijoista se oli vanhan kertausta.
Nuo Suomalaisten ukkojen haastattelut olivat hyviä, lisää tällaistä. "Kassitestin" informaatiotaso sen sijaan on lähellä nollaa, lähinnä siinä arvosteltiin miltä mikäkin kuljetusväline näyttää. Mutta sehän olikin naisen kirjoittama juttu :)
Onko Suomessa muita RBSD-ukkoja kuin VKA? Olisi kiva lukea vaihteeksi heidänkin mietteitään.

Mitenkähän tämän nyt ilmaisisi? Ymmärrätkö nyt TuomoM, että postiin jos nyt soittaisin ja kysyisin miksei TuomoM nimimerkille tule ajoissa lehteä, niin sieltä ei infoa irtoisi. Ensimmäisenä tarvitaan nimi ja tarkka osoite. Globaalisti tuota on turha postilta kysyä, koska ainakin mulle tulee lehti ajoissa postin kautta. Kun tätä nyt siis setvitään ja hutkitaan tässä forumilla, niin laitatko TuomoM ystävällisesti täydet yhteystietosi tähän kaikkien näkösälle? Vai meinaatko, että lehden toimitus osaa kohdistaa nyt AndyS ja TuomoM nimimerkit oikeisiin nimiin?

No minun nimeni lukee tuossa viestieni alla ja pitkän linjan BJJ-vaikuttajana olettaisin päätoimittajan tietävän myös, kuka on TuomoM. Nimen perusteella teidän asiakasrekisteristänne varmaan löytyy osoite, kun se lehtikin on yleensä jossain vaiheessa löytänyt perille.

Mike sanoi:
Itse en ihan ymmärrä mikä se isoin ongelma tässä on. Sekö, jos lehti tulee itselle päivän tai pari tuntia jälkeen lehtipisteiden? Se ei kyllä mikään katastrofi ole kun tämä trendi on kaikkien lehtien kohdalla ja se tahtoo olla aika pakon edessä tapahtuva juttu. Mutta jos on periaatteen mies, niin sitten on, silloin takerrutaan pieneenkin juttuun vain periaatteen vuoksi.

Kyse ei ole parista tunnista vaan useista päivistä. Lehtipisteissä FS on ollut viime viikon torstaina tai perjantaina. Itse sain omani maanantaina ja osa ei ollut saanut vielä silloinkaan. Alkaa harmittaa siinä vaiheessa kun irtonumeroita ostavat kaverit kysyvät mitä tykkäsin siitä ja siitä jutusta. 4-5 päivää on kuitenkin jo kohtuullisen iso viive, vaikka se tietenkin osittain johtuukin viikonlopusta.

Yksittäisten tilaajien on vähän hankala asioida postin kanssa, kun emme me esim. tiedä, millaisen toimitussopimuksen olette Postin/Itellan kanssa tehneet ja milloin lehden sen mukaan pitäisi olla laatikossa. Jos sopimuksen ehdot eivät täyty, niin siitä on varmaan aihetta hakea hyvitystä. Onkohan aikakauslehtien liitto muuten ehkä kiinnittänyt huomiota samaan, jos ongelmaa on muillakin lehdillä?

Mutta jottei nyt ihan haukkumiseksi mene, niin todetaan lopuksi, että hyvää kannatti odottaa. Lehti itsessään oli kokonaisuutena erinomainen. Tutut miehet Kyllönen ja Savolainen oli tietysti mukava nähdä lehden palstoilla. Näiden lisäksi juttu nyrkkeilyn kepulikonsteista oli erityisen mielenkiintoinen. Tämä samoin kuin laukkujuttu olisivat ansainneet enemmänkin palstatilaa. Muutenkin olen sitä mieltä, että pitkiä juttuja saisi olla vähän enemmän ja lyhyitä vastaavasti jokunen vähemmän.

Ja se on oikeasti hyvä, että jokaisessa numerossa ei puhuta kahvakuulista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No niin nyt on lehti kohtuu hyvin luettu. Täytyy sanoa, että pidin. Oli kyl paljon hyvää asiaa ja mielenkiintoisia juttuja. Jotenkin tuntuu et on vaikeeta sanoa mikä oli hyvää, mutta yritetään joitain tuoda esiin. Kyllösen juttu oli hyvä, vaikkakin oli jo tuttua juttua. Ylikunnosta oli myös hyvä paketti. Ramin Sohrabin esiin tuominen oli myös hienoa. En oo aikasemmin tommosesta miehestä kuullu, mutta vaikuttaa mielenkiintoiselta tapaukselta.

Yks hyvä puoli lehdessä on mielestäni se, että lehti rupee näyttämään omanlaiseltaa. Tietty graafinen ilme(Miken kuvat) luovat hyvää tunnistettavuutta. Muutenkin lehden rakenne on mielestäni hyvä. Kuvista puheen ollen diggasin erityisesti Valtosen kuvasta sivulla 38, on jotenkin hauska kuva. Toinen minkä haluisin nähdä paremmin on Savolaisen keskimmäinen kuva sivulla 42. On nääs pikkasen häiriintyneen näkönen toi reisilihas.

Kait sitä pitää jotain negatiivistakin palautetta antaa, mutta yritetään ees jotenkin rakentavassa hengessä. Ensinäkin Chuck Norriksesta kertova juttu oli aika turha. En ite saanu jutusta mitään ennenkuulumatonta irti. Ei ollu jutussa juuri muuta kuin äijän filmien esittelyä. Samat tiedot jokainen voi käydä kattoo vaikka Imdb:stä.

Musta laukkutestissä ois voinu ihan vaan raakkasti testata mahtuvatko esim. potkiskamat kassiin. Eli ois otettu pöydälle säärisuojat, hanskat, kypärä, tarpeelliset vaatteet ynnä muut härpäkkeet ja katottu mahtuuko kassiin. Nyt ainakin omalta osaltani jää hieman arvailun varaan mitä mihinkin kassiin mahtuu.

Mutta kaiken kaikkiaan lehti on hintansa väärtti.

ps. Venyttelyosion malli oli taas niin:kuola:

Paras numero tähän mennessä, mitä on ilmestynyt! Itse tykkään sitä että lehdessä ei ole 20 sivua kamppailuiltojen ottelukertomuksia, niin kuin joillakin lehdillä on tapana.

Myöskin jutut kamppailijoista ovat mukavampia lukea, kun niitä ei ole kirjoitettu kysymys/vastaus periaatteella.

Veitsi-artikkeli pisti miettimään, vaikka veistä en ikinä ole kantanutkaan.

Valtosen, Savolaisen, Kyllösen ja Pekka mäen jutut olivat myös plussaa, kuten myös venyttelyosio.

Aino juttu, mitä ei jaksanut lukea, oli chuck Norrisista.

Ymmärrätkö nyt TuomoM, että postiin jos nyt soittaisin ja kysyisin miksei TuomoM nimimerkille tule ajoissa lehteä, niin sieltä ei infoa irtoisi. Ensimmäisenä tarvitaan nimi ja tarkka osoite. Globaalisti tuota on turha postilta kysyä, koska ainakin mulle tulee lehti ajoissa postin kautta. Kun tätä nyt siis setvitään ja hutkitaan tässä forumilla, niin laitatko TuomoM ystävällisesti täydet yhteystietosi tähän kaikkien näkösälle? Vai meinaatko, että lehden toimitus osaa kohdistaa nyt AndyS ja TuomoM nimimerkit oikeisiin nimiin? Ja vielä kerran, kaikkiin paikkoihin lehti menee postilla eri aikaan, jotta sen saisi tarkalleen selville miksi, pitäisi joka ikisen asiakkaan paikkakunnan kohdalla tehdä kysely ja se vaatii tarkat tiedot kuka tilaa ja mistä.

Vaikka AndyS jo vastasi tyhjentävästi laitan asiasta vielä hieman kommenttia:

Miksi voin valittaa lyhyestikin johtuu siitä, että olemme lehden päätomittajan kanssa vanhoja (ja nykyisiäkin) kavereita. Lisäksi nimimerkkiini ei liity mysteeriä ja tiedän, että Tilles kyllä tietää kuka löytyy "nimimerkin" takaa. Sama asia AndyS:n kanssa. Olsiko ollut hyvä kysyä asiaa Tillekseltä ennen viestiin vastaamista?

Miksi minun pitäisi laittaa täydet yhteystietoni foorumille? Jo niiden pyytäminen on mielestäni hieman tyhmää. Vaikka asia ei olisi kuten se on, niin palauteketjuun saanee laittaa ihan minkälaista palautetta haluaa?? Se miten se otetaan vastaan on jo taitolaji sinänsä (katso miten Tilles vastasi).

Sitten asiaa alkusilmäilyn jälkeen:

Mielestäni jälleen kokonaisuutena vahva paketti. Hyviä juttuja ja mukava lukea kotipuolen pojistakin. Hyvä Joni ;)

Lehti tosiaan paranee koko ajan. Syvääluotaavamman analyysin laitan kun olen lukenut kaikki jutut!

Vaikka AndyS jo vastasi tyhjentävästi laitan asiasta vielä hieman kommenttia:

Miksi voin valittaa lyhyestikin johtuu siitä, että olemme lehden päätomittajan kanssa vanhoja (ja nykyisiäkin) kavereita. Lisäksi nimimerkkiini ei liity mysteeriä ja tiedän, että Tilles kyllä tietää kuka löytyy "nimimerkin" takaa. Sama asia AndyS:n kanssa. Olsiko ollut hyvä kysyä asiaa Tillekseltä ennen viestiin vastaamista?

Miksi minun pitäisi laittaa täydet yhteystietoni foorumille? Jo niiden pyytäminen on mielestäni hieman tyhmää. Vaikka asia ei olisi kuten se on, niin palauteketjuun saanee laittaa ihan minkälaista palautetta haluaa?? Se miten se otetaan vastaan on jo taitolaji sinänsä (katso miten Tilles vastasi).

Sitten asiaa alkusilmäilyn jälkeen:

Mielestäni jälleen kokonaisuutena vahva paketti. Hyviä juttuja ja mukava lukea kotipuolen pojistakin. Hyvä Joni ;)

Lehti tosiaan paranee koko ajan. Syvääluotaavamman analyysin laitan kun olen lukenut kaikki jutut!
Sori kun kysyn, mutta pakko on. Jos olet kerran Tillesin kalakaveri, niin mikset soittanut suoraan hänelle ja kysynyt että miksi sun osoitteeseen tulee myöhässä lehti? Tosin silloin ei narina olisi saanut kaipaamaasi huomiota. Kiukuttelu varsin pienestä tikkarista näin julkisesti näyttää vain hölmöltä eikä se ole taitolaji.

Sori kun kysyn, mutta pakko on. Jos olet kerran Tillesin kalakaveri, niin mikset soittanut suoraan hänelle ja kysynyt että miksi sun osoitteeseen tulee myöhässä lehti? Tosin silloin ei narina olisi saanut kaipaamaasi huomiota. Kiukuttelu varsin pienestä tikkarista näin julkisesti näyttää vain hölmöltä eikä se ole taitolaji.

Saat toki anteeksi kysymyksesi!! Miksi en soittanut johtunee siitä, että ymmärtääksini tämä on palauteketju ja samaa palutetta on täällä annettu. Eikö tämä vahvista tilanteen oikeaksi ja lehti voi tältäkin osilta tehdä mahdollisia muutoksia ja parantua?!

Se että annetaan negatiivistakin palautetta on kultaakin arvokkaampaa. Se että kilpaa kehutaan ja mielistellään ei aja asiaa mihinkään suuntaan. Koska en ole ikinä ollut mikään "groopie" joka nuolee kenenkään per...ttä katson vapaudekseni antaa joskus negatiivista palautetta jopa kaverini firmalle... Tässä tapauksessa lehdelle. Enkä usko hetkeäkään, että antamani palautteet vaikuttavat kaveruuteemme piirun vertaa (asia, joka ei edes kuulu oikeastaan tähän)!! Jos olen väärässä, niin sitten olen!

Mielestäni ainoa asia, mikä näyttää hölmöltä on asennoitumisesi jo annettuun palautteeseen. Ensiksikään se ei ole osoitettu sinulle. Ja toisekseen kuten sanottu taito on siinä miten palautte otetaan vastaan!!

Loppuun vielä: Huomiota kaipaan joskus vaimoltani. En vielä koskaan keneltäkään miespuoliselta. Sorry jos sait sellaiset vibat!!

Pax ystävät pax. No niin pojat. Eiköhän tuosta postitus asiasta ole jo väännetty ihan riittävästi. Onhan se selvää että ottaa päähän kun lehti ei tule ajoissa kotiin. Tuomo on oikeassa siitä että pelkkä positiivinen palaute on perseestä. Harmittaa vaan että tuolle postin toilailulle ei ole mitään tehtävissä. Tällä kertaa lehden olivat kyllä todella myöhässä, sillä tavara meni painon mukaan postiin jo edellisen viikon maanantaina, jolloin niiden kotiin kantaminen kesti joidenkin osalta yli viikon. Käsittämätöntä...

Se että annetaan negatiivistakin palautetta on kultaakin arvokkaampaa. Se että kilpaa kehutaan ja mielistellään ei aja asiaa mihinkään suuntaan. Koska en ole ikinä ollut mikään "groopie" joka nuolee kenenkään per...ttä katson vapaudekseni antaa joskus negatiivista palautetta jopa kaverini firmalle... Tässä tapauksessa lehdelle. Enkä usko hetkeäkään, että antamani palautteet vaikuttavat kaveruuteemme piirun vertaa (asia, joka ei edes kuulu oikeastaan tähän)!! Jos olen väärässä, niin sitten olen!
Kyse on nyt hyvä Tuomo siitä, että et taida ymmärtää nyt tätä probleemaa. Kuten Tilles on jo sanonut, tämä on mahdototon juttu. Lehden tasoa ei paranna se, jos sinä osoitat mieltäsi postin lajittelusta, se on lähinnä marinaa asiasta jolle nyt vain ei voi mitään. Anna mieluummin lehdelle palautetta itse lehdestä, kyllä sieltäkin jotain nipottamista löytyy, silloin voit sanoa sen olevan negatiivista palautetta lehdestä. Vaikka posti kantaisi sulle tarjottimella lehden antaen thai-hieronnan kaupanpäälle onnellisella lopulla, ei se lehti siitä muutu, sama läpyskä se silti on. Get the point?

ps. olen ollut postimyynnissä mukana jonkin aikaa sekä aikanaan vuoden postin lajittelussa töissä. Posti on laitoksena hallittu kaaos, siihen emme voi oikein vaikuttaa.

Kyse on nyt hyvä Tuomo siitä, että et taida ymmärtää nyt tätä probleemaa. Kuten Tilles on jo sanonut, tämä on mahdototon juttu. Lehden tasoa ei paranna se, jos sinä osoitat mieltäsi postin lajittelusta, se on lähinnä marinaa asiasta jolle nyt vain ei voi mitään. Anna mieluummin lehdelle palautetta itse lehdestä, kyllä sieltäkin jotain nipottamista löytyy, silloin voit sanoa sen olevan negatiivista palautetta lehdestä. Vaikka posti kantaisi sulle tarjottimella lehden antaen thai-hieronnan kaupanpäälle onnellisella lopulla, ei se lehti siitä muutu, sama läpyskä se silti on. Get the point?
ps. olen ollut postimyynnissä mukana jonkin aikaa sekä aikanaan vuoden postin lajittelussa töissä. Posti on laitoksena hallittu kaaos, siihen emme voi oikein vaikuttaa.

Kuulehan ystäväni Mike! Suurin jo kaksi kertaa mainittu probleema on asenoituminen annettun palautteeseen ei niinkään palautteen sisältö.

Ongelman ydin on tässä ollut se, minne palaute osoitetaan ja Tilles reagoi ammattimiehen ottein annettuun palautteeseen. Edelleen vaikka joku laittaisi tänne että "paska lehti" on se hänen oikeus vaikka informatiivinen arvo palautteelle olisikin täysi nolla.

Jos lehden tekoon osallistujien vastapalaute on että "Haista ite ja saat bannin", niin se osoittaa vaan vanhan sanonnan paikkansapitävyyden: "Jos tuntuu, että väittelet idiootin kanssa varmistu ettei hän tee samoin". Sanon vielä kerran. Palautteen vastaanottaminen ja siitä parhaan terän saaminen on taitolaji. Janilla se taito on... Meillä muilla ehkä ei!!

Toisekseen asia on jo loppuunkäsitelty, joten elä vaivaudu enää jaaritteluun. Palaute on annettu, Tilles on siihen reagoinut, joten anna vaikka olla. Ja jos vaivautuisit lukemaan juttuni, niin olisit säästänyt kirjoittamiselta. Olen luvannut antaa palautetta lehden sisällöstä sen luettuani. Joten malta mielesi!!

Get the point??

No koitin vain selittää sulle, mitä palautetta yleensä kannattaa antaa, mutta eipä tuo nyt aukene sulle. Osoitatko vielä missä kohta täällä on haistateltu ja ja uhattu banneilla? Etkä sinä nyt varmaan ole ihan paras henkilö kertomaan palautteen vastaanottamisesta. Tuossahan juuri itsekin kerroit olevasi asiakas, joka ei nuoleskele perseitä, heittelet paikkaansa pitämättömiä banniväitteitä etkä millään suostu ymmärtämään, että palautteesi aiheena oleva postin junnaaminen on käsitelty monta kertaa aiemmin. Sisäistäisitkö nyt ystävällisesti jo nämä asiat ja keskittyisit vaikka lukemaan sitä lehteä?

Suositut

Back
Ylös Bottom