Fighting videoita?

Ikä
41
Moro,

eli tietääkö kukaan, että onko helsingissä yhtään liikettä tai jotain mistä vois ostaa kaikenlaisii ultimate fighting videoita + muita "mättö" videoita???:confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Gixxer
Moro,

eli tietääkö kukaan, että onko helsingissä yhtään liikettä tai jotain mistä vois ostaa kaikenlaisii ultimate fighting videoita + muita "mättö" videoita???:confused:

jeps.. mee tuohon osoitteeseen ku filmifriikki.fi tai com.sieltä löytyy.Aika hintavia ne on (35e) mut on kyl hyviä pätkiäkin.Löytyy UFC:tä ja Pridea.Prideja olen nähny sieltä pari ja huh-huh.Silvan ja Sakuraban matsi,pystyy vaan kuvittelee miltä japsit tuntuu ku satelee futispotkuja nassuun.:eek:

Re: Re: Fighting videoita?

Originally posted by akuankka
jeps.. mee tuohon osoitteeseen ku filmifriikki.fi tai com.sieltä löytyy.Aika hintavia ne on (35e) mut on kyl hyviä pätkiäkin.Löytyy UFC:tä ja Pridea.Prideja olen nähny sieltä pari ja huh-huh.Silvan ja Sakuraban matsi,pystyy vaan kuvittelee miltä japsit tuntuu ku satelee futispotkuja nassuun.:eek:

joo kyl ne aika hintavia näyttää olevan... mut ne kyl hyviäkin..mitä oon pari matsii nähny..noo..pitää ostaa yks kerrallaan aina palkkapäivänä..

Netistä noita löytää aika mukavasti? Mulla on kolme levyllistä. UFC Greatest Hits vol1 ja vol2 löytyy ainakin. Harmi vaan, että yhteys on ainakin mun päässä niin hidas etten niitä voi laittaa dc:llä jakoon.

Eihän nuo nyt tietenkään aitoa korvaa mutta hyvää mättöä on tosiaan :)

Originally posted by Gixxer
Moro,

Osta fighting club levy :lol2:
Siinä on sitä mättöö

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom