Fifa 09

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CBFH
  • Aloitettu Aloitettu
Aloitanpa threadin tästä kun ei vielä näkynyt.
Tälläkertaa kun EA julkaisee vuotuisen fudispelinsä taitaa PES jäädä kunnolla jalkoihin.
Peli on todella realistisen oloinen demossa, ja mukana on myös vauhdikkuutta mikä puuttui aikalailla 2008:sta ja söikin sen mielenkiintoa.
Maaleja ei voi tehdä pyörittämällä koko kenttää yksin tai ainakin se on todella haastavaa, toisin kuin Pro-Evossa.
Myös graafinen ulkoasu on päivittynyt jonkinverran. Mukana on myös skill-stick tyylinen kikkausjärjestelmä ja fysiikat pelaajien kaatumisissa, joka tuo syvyyttä peliin.
Varsinkin noita fysiikoita olen odottanut urheilupeleihin pitkään.

Eli mitäs olette mieltä, lähteekö tänä vuonna FIFA09 ostoskoriin?

fifa0902.jpg

Tottakai lähtee! Viimevuoden pelissä oli eniten korjattavaa mun mielestä nettipelissä.netti turnaukset ainakin pitäis saada jotenki toimivammiksi. ite kävin parhaimmillani 300 parhaan joukossa. Toinen asia mikä kaipaa korjausta viime vuodesta on se että ManU ja Barca olivat ihan ylivoimaisia muihin joukkueisiin nähden.

Demon hommaan heti kun saan konsolin takaisin. Tuskin kuitenkaan tulen hommaamaan itse peliä, riippuu miten PES onnistuu. Jos Konami on korjannut bugit niin pysyn kilpailijan leirissä.En usko, että peli olisi tehnyt jättimäistä harppausta Euro 2008-versiosta minkä demoa pelasin hetken aikaa, mutta totesin melko nopeasti samaksi kuraksi muutamalla hyvällä uudistuksella.

Joku roti noihin FIFA-PES vertailuihin:D Eiköhän FIFA ole aina ollut se missä juostaan yhdellä äijällä arcade tyylisesti pakkien ohi ja vedetään one-timerilla ylämummoon asennosta kuin asennosta;).

Palaan asiaan kun olen tutustunut demoon.

Demon hommaan heti kun saan konsolin takaisin. Tuskin kuitenkaan tulen hommaamaan itse peliä, riippuu miten PES onnistuu. Jos Konami on korjannut bugit niin pysyn kilpailijan leirissä.En usko, että peli olisi tehnyt jättimäistä harppausta Euro 2008-versiosta minkä demoa pelasin hetken aikaa, mutta totesin melko nopeasti samaksi kuraksi muutamalla hyvällä uudistuksella.

Joku roti noihin FIFA-PES vertailuihin:D Eiköhän FIFA ole aina ollut se missä juostaan yhdellä äijällä arcade tyylisesti pakkien ohi ja vedetään one-timerilla ylämummoon asennosta kuin asennosta;).

Palaan asiaan kun olen tutustunut demoon.
Kyllä PES on nykyään semmosta että pystyy juoksemaan ihan mistä haluaa miten haluaa.
Fifassa tämä on nykyään täysin mahdotonta, aiemmin olin vannoutunut PES-fani ja se olikin aiemmin
ihan suvereeni Fifaan verrattuna, mutta nykyään alkaa tosiaan olla toisin.
Fifa voittaa nykyään ainakin realismissa ihan täysin, ja nyt kun mukana on menevyyttä ja monipuolisuuttakin niin PES:sillä on kova haastaja.
Itselleni PES2008 oli täysi pettymys ja myinkin sen samantien ja ostin FIFA08:n sen tilalle.
Fifa08 lupaili hyvää mutta tuntuu ettää 09 on nyt se hiottu timantti, tai ainakin siihen suuntaan ollaan menossa.
Nykyään PES on se arcademaisempi vaihtoehto.

Emmä tiiä, demoa on tullut hiukan nyt pelattua ja jotenkaan ei iske. Äijät on kuin täit paskassa ja joku tietty flow ja meininki tosta mun mielestä vaan puuttuu. Presentaatio on erinomaista ja be a pro oli kivaa sen parin matsin verran mitä tuota tuli veivattua, mutta ei vaan iskenyt pidempään. Tuben perusteella uusi pessi on mielenkiintoisempi, joten se tulee varmaan ainakin hommattua.

itekkin pääsin nyt sitten koittamaan demoa..aika erillainen pelattavuus ja tunnelma kuin 08 mutta tykkäsin silti pelasin 3 peliä pro tasolla ja sain 1 maalin joten treenattavaa on kyllä vielä..loput kaksi voitin kyl sit rankkarissa:D

Emmä tiiä, demoa on tullut hiukan nyt pelattua ja jotenkaan ei iske. Äijät on kuin täit paskassa ja joku tietty flow ja meininki tosta mun mielestä vaan puuttuu. Presentaatio on erinomaista ja be a pro oli kivaa sen parin matsin verran mitä tuota tuli veivattua, mutta ei vaan iskenyt pidempään. Tuben perusteella uusi pessi on mielenkiintoisempi, joten se tulee varmaan ainakin hommattua.

Täytyy kompata. Hienon näköinen ja kuuloinen, mutta pelattavuudessa tosiaan jokin mättää. Musta ei ilmeisesti ole leirin vaihtoon, eli jos pes haukkaa taas paskaa niin sitten ollaan toinen vuosi ilman fudista.

Rankkarikisa on saatu taas kohdilleen. 08 oli se ongelma että maalivahti voi mennä valmiiksi seisomaan toiseen kulmaan eikä vetäjä voi kesken vauhdinottoa enää vaihtaa vetosuuntaa

Täytyy kyllä tänä vuonna siirtyä Pessistä takas FIFA:aan. Sen verran hyvältä näyttää noi kaikki pelaajien liikkeet ja grafiikat. Toi pelitempokin on trailerien perusteella fifassa paljon realistisempi kun pessissä se on ihan järjettömän nopee.

Tuo tempo 08 Pessis oli juur se mikä sai siirtymään Fifaan. Saa näemmä jatkaa samalla linjalla.

Kaikin puolin loistava peli! Ehkä grafiikat pieni pettymys, mutta johtuu luultavasti siitä, että en pelaa ihan täysin Full HD telkkarilla, vaan 32" HD ready. Mut kaikki pelaajien liikkeet, haltuunotot, kynäilyt ja pelituntuma on selkeesti parasta mitä fudispeleissä on ikinä nähty! Nimimerkillä entinen PES fani. :)

Millä resolla pelaat? Tykkäsin graffoista, valikkoonkin saatu grafiikat tälle vuosisadalle. Peliälyä viilattu sen verran että through balleja on hieno heitellä laitalinkeille maassa tai ilmassa.

Eikös tän tänään saa kaupoista? Pitänee käydä PS3:lle hakemassa!

Eka online matsi takana ja 2-1 voitto!

E: nyt tarvis helppiä.. serkkupoika ostanu kans fifan tänään ps3:lle, eli pystytään teoriassa pelaan netissä vastakkain. mutta miten sieltä löytää jonku tietyn henkilön.. ku eiks se arvo sen vastustajan aina?

Pelattiin kaverin kans muutama peli.. turhan herkästi lähtee noi vedot taivasta kohti.. vai mitä mieltä muut?

Back
Ylös Bottom