Fifa 09

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CBFH
  • Aloitettu Aloitettu
Todella hyvältä vaikuttaa, tosi nopeesti pääs tälläne futispelinyyppäkin messii. Miten paljo tai missä tilanteissa käytätte tota kikkatattia tai muuten noita kikkoja? Ite yritän vielä tällä semipro tasolla vaan vetää spurtilla ohi.

Pelattiin kaverin kans muutama peli.. turhan herkästi lähtee noi vedot taivasta kohti.. vai mitä mieltä muut?

Sitä vetonappia ei normaalisti siinä 16 sisällä tarvi edes painaa kunnolla. Riittää kun napauttaa nopeesti niin lähtee ihan vihanen kuti. Itellä oli alussa tähtäämisen kanssa vähän ongelmia, kun vedin aina läpiajotilanteissakin suoraan päin molaria. :) Nyt oon jo oppinu sijottaan noissa tilanteissa nurkkaan, tai chippaan molarin yli. :kippis1:

Tänään tuli sitten krapulassa harjoiteltua kunnolla.. varmaan kuutisen tuntia tuli pelattua :D
Onhan se joskus mukava viettää päivä näinkin. Nyt lähtee jo laukauksetkin mukavasti!

Kun pelaan vain muutaman tunnin kuussa en viitsi PS3 hommata, eli olisin kiinnostunut siitä, millainen peli on pleikka kakkosella? Onko pelattavuus samaa luokkaa PS2:lla kuin edellä on mainittu PS3:lla? Pelaan sen takia vain Maddenia, koska FIFAssa ei ole ollut realismin häivääkään vaan ennen on vain juostu ukkojen läpi, maalinteko on liian helppoa ja pelit päättyy 7-8. Jos tästä on päästy eroon, hankin FIFA09 jo huomenna!

Just hetki sitten pelattiin kaverin luona PS2:lla uutta Fifaa ja ero mun PS3 versioon on kuin yöllä ja päivällä. PS2 versio 09 ja 08 on oikeastaan ihan identtiset. Maalinteko aivan liian helppoa.. pakit juostaan ohi jne..

Jep, eli ei ole siis mitään syytä hankkia uutta Fifaa. Pelkät kokoonpanopäivitykset ei kiinnosta.

Jeh, mitä just Pes09 ketjuun kirjoitin, niin on kyllä näin alkuun todettava, että todella hyvä pelattavuus tämän vuoden painoksessa ja varsinkin syöttöpeli on aika karkkia mielestäni. Laukaukset eivät mielestäni onnistu vieläkään, niin kuin niiden pitäisi. Keskelle tuppaavat menemään, ehkä en ole vielä hiffannut sitä, toivon niin. Vaparit eivät pääse lähellekään Pessiä ja kulmapotkujen kamerakulma on vitun paska, samoin maalipotkujen. Ei sieltä vittu erota mittän. Muuten aikas hyvää toteutusta.

Kymmenen peliä pelattu ja pitää varmaan siirtyä World Class vaikeustasoon, sen verran tulee paukuteltua maaleja. Maalivahdit on kyllä aika pässejä. Yksi keskitys mennyt jo maaliin ja molari vaan katsoi lentorataa ihmeissään.. Yksi toinen keskitys osunut poikkipuuhun ja moke oli h-moilasena. Noi keskitykset vielä lähtivät melkein puolesta kentästä, että silla lailla.. :david: Kerran oma molarini lähti jahtaamaan pallollista vastustajaa kuudentoista sisällä ja maalihan siitä sitten syntyi. Jos vedot eivät osuisi keskelle maalia, niin ottelut päättyisivät ties kuinka suuriin numeroihin.

+ Syöttöpeli.
+ Tempo.
+ Nätti.
+ Manager Mode.

- Maalivahdit höntyilevät.
- Vedot ei uppoa, kuin boksin sisältä.
- Maalikarkelot, tuttua Fifaa...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Se on vähän vastaava kuin Pessin Master League. Olet joukkueen manageri ja pelaat valitsemallasi joukkueella ja yrität voittaa mahdollisimman paljon, jotta saisit loppukauden jälkeen pitää työpaikkasi. Samalla kehität, myyt ja ostat pelaajia, kehität joukkueen jolla voitat kaiken mahdollisen. Jos pelaat hyvin, niin fanit ja seuran hallitus ovat sinuun tyytyväisiä, jos et niin pisteesi laskevat.

Ei mikään oikean manageripelin veroinen, mutta ihan hauska ja toimiva silti.

Se on vähän vastaava kuin Pessin Master League. Olet joukkueen manageri ja pelaat valitsemallasi joukkueella ja yrität voittaa mahdollisimman paljon, jotta saisit loppukauden jälkeen pitää työpaikkasi. Samalla kehität, myyt ja ostat pelaajia, kehität joukkueen jolla voitat kaiken mahdollisen. Jos pelaat hyvin, niin fanit ja seuran hallitus ovat sinuun tyytyväisiä, jos et niin pisteesi laskevat.

Ei mikään oikean manageripelin veroinen, mutta ihan hauska ja toimiva silti.

Niin siis onko tuo niin kuin manageripelit eli ottelut simuloidaan (oikeaa managerointia) eikä pelata niitä itse, vai niin kuin Madden jossa joudut päättämään kaiken pääsylipun, hampurilaisen ja parkkipaikkojen hinnoista tv-sopimuksiin ja pelaajadraftiin, mutta kuitenkin itse pelaat ottelut ja voittamalla teet kaikesta muusta oheissäätämisestä turhaa.

edit. ja siis ei ole pessistä kokemuksia...

Niin siis onko tuo niin kuin manageripelit eli ottelut simuloidaan (oikeaa managerointia) eikä pelata niitä itse, vai niin kuin Madden jossa joudut päättämään kaiken pääsylipun, hampurilaisen ja parkkipaikkojen hinnoista tv-sopimuksiin ja pelaajadraftiin, mutta kuitenkin itse pelaat ottelut ja voittamalla teet kaikesta muusta oheissäätämisestä turhaa.

edit. ja siis ei ole pessistä kokemuksia...
Joo, eli ei ole todellakaan manageripelin veroinen. Vähän sitten kuin tuo Madden, mutta ei siinä noin paljon sitä sisältöä ole, jonkun verran kumminkin.

Joo, eli ei ole todellakaan manageripelin veroinen. Vähän sitten kuin tuo Madden, mutta ei siinä noin paljon sitä sisältöä ole, jonkun verran kumminkin.

Ok. Pääpointti siis kuitenkin ettei pelejä manageroida vaan pelataan kuitenkin itse. Kiitos Dinho vastauksista:kippis1:

http://www.youtube.com/watch?v=V88u-kAUqWU

Aika mielenkiintonen maali tuli kun pelattiin, en tiennyt että noin voi edes tapahtua.
Normaalisti fudispeleissä on ollut veskan ympärillä jonkinlainen "forcefield" mitä ei voi lävistää.
Kuvanlaatu paska koska boksissa jolla pelattiin ei ollut liveä ja jouduin ottamaan videon iPhonella. :p

http://www.youtube.com/watch?v=V88u-kAUqWU

Aika mielenkiintonen maali tuli kun pelattiin, en tiennyt että noin voi edes tapahtua.
Normaalisti fudispeleissä on ollut veskan ympärillä jonkinlainen "forcefield" mitä ei voi lävistää.
Kuvanlaatu paska koska boksissa jolla pelattiin ei ollut liveä ja jouduin ottamaan videon iPhonella. :p
Vastustajan maalivahti heitti pallon meikäläisen hyökkääjää päin, josta se sitten lipui hitaasti maaliin.:david:

Vastustajan maalivahti heitti pallon meikäläisen hyökkääjää päin, josta se sitten lipui hitaasti maaliin.:david:
Jos nyt siteerasit tuota videota, niin hyökkääjähän nappasi pallon maalivahdilta pois kesken käsistäavaus animaation.
Ainakaan minä en ole sitä nähnyt missään muussa fudispelissä. :arvi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom