Fibo 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Onko bullilla mitään jakoa kisassa?
Jakoa mihin? Voittoon? Tuskin tänne nyt ollaan voittamaan lähdössä. Tärkeintä lienee se että saadaan viimeistelyt onnistumaan aivan nappiin, eli lyömään se edellisten kisojen kunto. Ei kai kukaan odota, edes Bull itse, että nyt mennään Saksaan ja voitetaan pysti. Sijoitus on mikä on tullakseen, kunhan pitkän työn tulos saadaan nyt mahdollisimman hyvin viimeisteltyä sinne lavalle.

Jos tuo muutama posti ylempänä oleva kilpailijalista on nyt se viimeinen, niin voisin uskoa Jarin sijoittuvan paikalle 9. Mitä katsonut läpi nuo kaikki muut kilpailijat, niin aika vaikea on päihittää vielä tuolla Bullin nykykunnolla kuin ehkä Lee Powell ja Daniel Toth. Mutta olisihan tuo yhdeksäs sijakin jo parannusta edelliseen kisaan. :)

Tässä viimeisin lista:

Line Up Men's Bodybuilding 2012

Johnnie Jackson (USA)
Matthias Botthof (GER)
Elvis Brown (UK)
Fauzi Hanst (NL)
Leonid Istomin (RU)
Jari Mentula (FN)
Lee Powell (UK)
Feras Saied (UAE)
Daniel Toth (HUN)
Tomas Bures (CZE)
Sergey Shelestov (RU)
Michael Kefalian (GRE)
Marc Lavoie (CAN)

Updated on: 17.April 2012

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Bures poseerasi viikonloppuna Slovakian mestaruuskisoissa..

9.webp 12.webp

normal_DSC_6066.webp
normal_DSC_6197.webp
normal__Date_Taken__Y-m-d_H-M-S___060.webp
normal__Date_Taken__Y-m-d_H-M-S___058.webp
normal__Date_Taken__Y-m-d_H-M-S___023.webp
normal__Date_Taken__Y-m-d_H-M-S___014.webp
normal__Date_Taken__Y-m-d_H-M-S___011.webp
normal__Date_Taken__Y-m-d_H-M-S___013.webp

Onpa pieni ero Centopanin ja Vaillantin "lookissa" :D

Ite luulin boditouhujen alussa että Centopani ja Mcgrath on veljeksiä. Nyt oon tullu siihen tulokseen Universal(Animal) ottaa vaan samannäkösiä tyyppejä leipiinsä. :lol2: Frankhouseriki joka nyt tuli kuvioihin on ihan Vaillantin näkönen kasvoista.

Saatana, must be jotain sukua toisilleen noi tyypit. :D
Saatana2, niillä kaikilla kun on jututki ja olemus ihan samalaisia. :D

Ite luulin boditouhujen alussa että Centopani ja Mcgrath on veljeksiä. Nyt oon tullu siihen tulokseen Universal(Animal) ottaa vaan samannäkösiä tyyppejä leipiinsä. :lol2: Frankhouseriki joka nyt tuli kuvioihin on ihan Vaillantin näkönen kasvoista.

Saatana, must be jotain sukua toisilleen noi tyypit. :D
Saatana2, niillä kaikilla kun on jututki ja olemus ihan samalaisia. :D
Tarkoitin lähinnä, että "pieni" ero lihasmassoissa kavereilla. Ei sinänsä ihme, mutta tulipa huomioitua kuitenkin. Olen samaa mieltä kyllä tuosta samannäköisyydestä! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom