fgm

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
37
eikö muka penkki, hauis ja levitykset ja vatsat riitä kun käy salil... mä oon treenannu vaan noita... ja kroppa ihan hyväs kunnos.. penkki 95kg.

no se riippuu sun tavotteistas, jos haluut olla rhp niin sitten riittää, mutta suosittelen että rupeat kyykkäämään ja vetämään yms, penkkikin nousis nopeammin :rock:
mikä muuten sun mielestä on hyvä kunto?

sanotaanko näin: kyykky ja mave yms "TÄYTYY" aloittaa! :whip:
täältä palstalta löytyy todella monta hyvää treeni ohjelmaa, ota niistä joku ja rupea tekemään sitä.

se vähän riippuu siitä missä käy treenaamas.. kaveril pieni sali.. siel penkki. hauis. levitykset.. vatsat. jalat.

no et sä periaatteessa tarvii mitään laitteita, vapailla painoillakin pystyy tekemään todella hyviä treenejä, jos vain painoja tarpeeksi.
mäkään en tee tällä hetkellä laitteilla muuta kuin jalkojen koukistukset ja ojennukset, kaiken muun teen vapailla ja ihan hyvin toimii ;)

Jontte-88 sanoi:
ootko tyytyväinen omaan kroppaas?
mitenköhän toi liittyy tähän?
no joo mutta olen kyllä "täysin" tyytyväinen, tosin voimaa saisi olla enempi :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hullu inkkari sanoi:
aaaahhahhahhaaaa.. vähänpä on vittumainen threadi. piti siks iteki kirjottaa tähän.

Sama. Ei v***u että jotku jaksaa. :zzzz:

Hullu inkkari sanoi:
aaaahhahhahhaaaa.. vähänpä on vittumainen threadi.
Otsikkokin viilattu niin viimosen päälle. :thumbs:

KHOMEE!! :hyper: :lol2:

Kohta kysyjä sitten väläyttää: Onks totta, että kaikki bodarit on homoja?...
:jahas:

Tästä puuttuu enää yksi jonkun Keijon seuranhaku-ilmoitus.Sitten tämä olisikin jo täydellinen...

Just, tämän ketjun anti oli varmasti tässä.

Ketjun aloittaja laittaa seuraavalla kerralla edes otsikon kuvaamaan itse ketjua ja miettii yleensäkin vähän mitä kehonrakennuspalstalle kirjoittelee. Tämä lukkoon!

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom