Fffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

:offtopic:Eikös se neste ole heraa, mikä on ihan terveellistä syötäväksi...? Itse sekoitan aina sen sinne sekaan.
Mistä lähtien rahka on ollut juusto? Eikös hera erotella juurikin nimenomaan juustoa tehdessä. Taitaa olla ihan vaan vettä tai jotain muuta kusta. Ehrmannihan on jogurttirahka, joten siinä on aika paljon nestettä. Raejuustosta taas se valkonen neste taitaa sisältää aika paljon heraa.

:offtopic:
Heraa tulee juuston sivutuotteena, joten rahkassa sitä ei ole, aivan kuten elasto mainitsi

Aivan loistavia FUUUUUUU-kuvia erityisesti nuo Omskakaksen postaamat! Oma lempparini oli se missä jannu kusasee kissan naamalle pirullinen virnistys päällä:hyper:

Pakko oli:

pokerfuuu.jpg

Myönnetään nyt, että en selannut threadia läpi ja saattaa olla kivikautinen.

:offtopic:
Heraa tulee juuston sivutuotteena, joten rahkassa sitä ei ole, aivan kuten elasto mainitsi
Siis mitä vittua? Heraa on maitotuotteissa, joskin juustosta se erotellaan pois suureksi osaksi. Sillä siis ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko rahka juustoa vai ei. Rahkastakin kyllä erotellaan suuri osa erottuneesta herasta pois, mutta kyllä sitä sinne jää. Sanoisin siis, että kyllä se taitaa heraa olla mikä erottuu siihen pintaan.

Noh, olkoon mitä tahansa, mutta alkuperäiseen aiheeseen viitaten itse en ainakaan kaada niitä nesteitä sieltä pois vaan sekotan ne siihen rahkaan. Tulee samalla juosevampaa siitä. Raejuustosta kyllä valuttelen sitä valkosta nestettä pois, koska se on ällöä. Tosin aina kantta vasten jottei pääse FFFFUUUUUUU-efektiä syntymään. :D

Meenköön tähän ketjuun.
Toinen meemi: Cool face
Tietääkseni kaikki alkoi tästä:

Ja jatkoa seurasi. Osuu ainakin minun kieroon huumorihermoon.

Niin on! Aina kun wänkkään puskassa niin eiköhän joku hinari tuu siihen tarjoamaan auttavaa kättä.

Repesin totaalisesti :D :5:

Back
Ylös Bottom