Fffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Mulle on käynyt näin, onneks sentään ykköskaljalla :D

2rw14i0.jpg

Ja tääkin on tuttu tunne.... :D

kapg6w.jpg

voisko joku tehdä sellasen missä on kaupassa, menee lyhimpään kassajonoon joka meneekin yllättäen tukkoon kun edessä oleva mulkku ei ole punninnut appelsiinejaan? Se on meinaan juuri FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU -tilanne.

464441.jpg

456087.jpg

477910.jpg

460882.bmp

Mulle kävi Karibian-matkallani kaks kertaa samanlainen non-alcohol-fffffffuuuuuuuuu.

Yhdessä grenadalaisessa baarissa kattelin kun jengi lipitti Maxi Malt -nimistä juomaa. Näytti ihan oluelta. Päätin maistaa, kävin tilaan. No voi vittu se maistu mämmille ja oli lisäksi alkoholitonta. Tuli vähän että fffffffffffuuuuuuuuuuuuuuu...

Martiniquella olin tykästynyt paikalliseen Lorraine-olueen ja pari viikkoa tän Grenadan tapauksen jälkeen yhessä raflassa näin siitä sellaisen Malta Lorraine -version, jonka sitten tilasin. Helvetti, sekin oli nestemäistä mämmiä ilman alkoholia. FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...

Hulluja nuo karibialaiset. Miten tommosta pystyy juomaan.

Ihan vaan vinkkinä, jos Karibian saaristossa pyöritte, niin välttäkää kaikkia juomia, joiden nimessä on sana malt tai malta.

Malta-Lorraine-canette-50cl.jpg

Ei helvetti, tota viimeistä. :lol2:

Mikä toi lentsikka juttu on? Ei tajua:confused:

En:D Vaan tätä:

img.php

Hah tuo paperin repimis homma on kyllä vehkeestä. Töissä joutuu repimään kalkkerinpaperista tuon reunan pois ja aina repeää koko paperi viimeisillä senteillä...

Back
Ylös Bottom