Fffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

452443.bmp

Koska rima on alitettu jo aikoja sitten, laitan tänne oman taiteellisen näkemykseni epic ragen syvimmästä olemuksesta. Tarinahan pohjautuu, valitettavasti, hyvin konkreettisesti todellisuuteen. Surkea on, tiedän. :D

Liitteet

• EpicAction.webp
    EpicAction.webp
    55,9 KB · Katsottu: 1 681
Meikä koki eilen todellisen epig rage-kohtauksen, joka voi olla tuttu myös jollekin muullekin. Tässä käsikirjoitus jos joku vippi haluaa tekaista ja linkata tänne :D :

Lähdössä illalla salilta pois, ei paljo porukkaa. Pääset pukuhuoneeseen nii huomaat, että koko iso pukkari on muuten tyhjä, paitsi että yhdessä nurkassa on alaston, hikinen läski äijä pukemassa kamppeita. Lopullinen FFFUUUUUUU-hetki syntyy kun huomaat, että kaikista mahdollisista paikoista sun omat vaatteet on just sen äijän vieressä!

Oon huomannu, et joskus jos sattuu jotai ärsyttävää ni oon alkanu hokee tota FFFFUUUUUU juttua :D jos en ääneen ni ainaki mielessäni :D

Oon huomannu, et joskus jos sattuu jotai ärsyttävää ni oon alkanu hokee tota FFFFUUUUUU juttua :D jos en ääneen ni ainaki mielessäni :D
Joo, meikällä kans tullut tämä. Tänään koulussa, tunnilla, aloin vain sanomaan hiljaa ''FFFFFFUUUUUUUUUck'', kun opettaja jotain vikisi ruotsistani. Pari siinä edessä kuuli sen ja olivat vähän ''wtf??!?!''. :D :freak:

Oma versio mikä on muutaman kerran käynyt

attachment.php

Liitteet

• ffffuuuuu.webp
    ffffuuuuu.webp
    52,4 KB · Katsottu: 3 099
Joku voisi tehdä siitä kuvan kun kaataa ehramista niitä nesteitä tiskialtaaseen ja sitten lupsahtaa koko löysä paska sinne altaaseen. Todellinen FFFFUUUUUUUU varsinkin jos on viimeinen purkki.

Mäki kelasin tehä semmosen mis jäbä avaa jääkaapin ja ottaa rahkapurkin ja kattoo päivämäärää ja se o menny vanhaks..
Tarkoitin näitä ehhramin rahkoja joissa kyllä oli käyttöpäivää jäljellä todella reilusti, mutta olivat muutenvaan ottaneet ja menneet homehtumaan..

Tälläistä tarkoitin(menipäs aikaa kuvan etsimiseen).
http://img514.imageshack.us/img514/7...2008998yb8.jpg
edit. eikä edes linkki jostaiin syystä toimi.

Tarkoitin näitä ehhramin rahkoja joissa kyllä oli käyttöpäivää jäljellä todella reilusti, mutta olivat muutenvaan ottaneet ja menneet homehtumaan..

Tälläistä tarkoitin(menipäs aikaa kuvan etsimiseen).
http://img514.imageshack.us/img514/7...2008998yb8.jpg
edit. eikä edes linkki jostaiin syystä toimi.

Niijoo tollee :P

Itelle tullu näit kaikkii ideoit

1) rahkajuttu
2) jäbä vetää roinaa ja sit sille tulee nii levee selkä ettei pääse salin ovest enää sisää/ulos
3) Jäbä vetää jotai über treenibuusterii mist luvataa sairaa hc pumppi. Sit se vetää yhen sarjan jotai liikettä ja sille tulee nii kova pumppi et se räjähtää :D

Jos joku jaksaa piirtää nii siit vaa :D

Turha niitä ehramin nesteitä on minnekään kaataa. Noobina itekki sorruin moiseen, nyt tiedän paremmin. Pari rivakkaa sekotusliikettä lusikalla ja ne katoaa sinne sekaan.

inmymouth3.jpg

Turha niitä ehramin nesteitä on minnekään kaataa. Noobina itekki sorruin moiseen, nyt tiedän paremmin. Pari rivakkaa sekotusliikettä lusikalla ja ne katoaa sinne sekaan.
:offtopic:Eikös se neste ole heraa, mikä on ihan terveellistä syötäväksi...? Itse sekoitan aina sen sinne sekaan.

Back
Ylös Bottom