Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Repeilyä tuossa aiheutti tuon "vitsin" lisäksi myös siniset shortsit.Tuli vaa tää mielee ku mulle tapahtunu parikertaa :D
![]()

Joo, meikällä kans tullut tämä. Tänään koulussa, tunnilla, aloin vain sanomaan hiljaa ''FFFFFFUUUUUUUUUck'', kun opettaja jotain vikisi ruotsistani. Pari siinä edessä kuuli sen ja olivat vähän ''wtf??!?!''. :D :freak:Oon huomannu, et joskus jos sattuu jotai ärsyttävää ni oon alkanu hokee tota FFFFUUUUUU juttua :D jos en ääneen ni ainaki mielessäni :D
Homeisen ehhram purkin avaus olisi aika kurko aihe, ite vaan en jaksa ruveta säätämään :D
Tarkoitin näitä ehhramin rahkoja joissa kyllä oli käyttöpäivää jäljellä todella reilusti, mutta olivat muutenvaan ottaneet ja menneet homehtumaan..Mäki kelasin tehä semmosen mis jäbä avaa jääkaapin ja ottaa rahkapurkin ja kattoo päivämäärää ja se o menny vanhaks..
Tarkoitin näitä ehhramin rahkoja joissa kyllä oli käyttöpäivää jäljellä todella reilusti, mutta olivat muutenvaan ottaneet ja menneet homehtumaan..
Tälläistä tarkoitin(menipäs aikaa kuvan etsimiseen).
http://img514.imageshack.us/img514/7...2008998yb8.jpg
edit. eikä edes linkki jostaiin syystä toimi.

Kysymysmerkki linkin loppuun... -.-Turha niitä ehramin nesteitä on minnekään kaataa. Noobina itekki sorruin moiseen, nyt tiedän paremmin. Pari rivakkaa sekotusliikettä lusikalla ja ne katoaa sinne sekaan.
Eikös se neste ole heraa, mikä on ihan terveellistä syötäväksi...? Itse sekoitan aina sen sinne sekaan.