Fffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

98% näistä "sarjiksista" on aivan paskoja. Sorry :D

95% näistä on muutenkin ihan susipaskoja... Esim:

attachment.php

:dance2::dance::hyvä: mikä vika??? :D Ainakin ite repeilen huolella näille sen takia miten paskoja ne ovat... Mutta joidenkin työt on niin väkisin tehtyä, että ei niitä nyt jaksa kattoa vaikka oisivatkin "hauskoja"..

Pointti on se, että nää on elämän pikkuasioista mitkä vituttaa. Jos lähdetään vääntämään historiallisia käänteitä fuuuksi niin mettään menee. Ja paintilla nimenomaan pitää piirtää. Nämä ylläolevat on just asian ytimessä. Lisää samanlaisia.

Pointti on se, että nää on elämän pikkuasioista mitkä vituttaa. Jos lähdetään vääntämään historiallisia käänteitä fuuuksi niin mettään menee. Ja paintilla nimenomaan pitää piirtää. Nämä ylläolevat on just asian ytimessä. Lisää samanlaisia.
Ni. Jos jonkun mielestä 95% treadin sisällöstä on paskaa, voi sitten häipyä helvettiin täältä. TimoTA:n kuvat ovat paskaa, muttei suurin osa muista fuuuuuuuuusta ole kuitenkaan sitä.

4chanin selaaminen on aika silmille rankkaa puuhaa kaiken goren ja muun sonnan vuoksi. Mutta en voinut olla kalastelematta taas uutta FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTA. Enjoy.

Mulle ei aukea toi Fffffuuuuuuuu-kuva jossa kaveri on tietokoneella jossain toimistossa ilmeisesti. Mikä idea? Jotenkin epäselvä piirrosjälki.

Edit. VBP kiitos, siksi siis kalenteri.

Mulle ei aukea toi Fffffuuuuuuuu-kuva jossa kaveri on tietokoneella jossain toimistossa ilmeisesti. Mikä idea? Jotenkin epäselvä piirrosjälki.
Se on lentokone. 9/11

Mulle ei aukea toi kuva, jossa kaveri on ekassa ruudussa naama hiessä tuskaisen näköisenä, tokassa ruudussa on jokin vaakasuora objekti, jossa vihreää ja ruskeaa sprayväriä, sitten se objekti on vähän vinossa ja jotenkin muuttuneena, sitten vikassa ruudussa tyyppi suuttuu. Mitä tuossa tapahtuu, mikä on tuo vaakasuora juttu?

Mulle ei aukea toi kuva, jossa kaveri on ekassa ruudussa naama hiessä tuskaisen näköisenä, tokassa ruudussa on jokin vaakasuora objekti, jossa vihreää ja ruskeaa sprayväriä, sitten se objekti on vähän vinossa ja jotenkin muuttuneena, sitten vikassa ruudussa tyyppi suuttuu. Mitä tuossa tapahtuu, mikä on tuo vaakasuora juttu?
Siinä taidetaan kääriä sätkää.

Spliffi eli marihuana-sätkä, menny vituiksi tuo sätkän kääriminen.

EDIT: Hidaaaaas...

Oma ffffuuuu, joka vituttaa joka kerta

attachment.php

Liitteet

• crap.webp
    crap.webp
    57,8 KB · Katsottu: 3 629
Oma fuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:

Liitteet

• patenpaska.webp
    patenpaska.webp
    49,6 KB · Katsottu: 1 134