Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
95% näistä on muutenkin ihan susipaskoja... Esim:
Ni. Jos jonkun mielestä 95% treadin sisällöstä on paskaa, voi sitten häipyä helvettiin täältä. TimoTA:n kuvat ovat paskaa, muttei suurin osa muista fuuuuuuuuusta ole kuitenkaan sitä.Pointti on se, että nää on elämän pikkuasioista mitkä vituttaa. Jos lähdetään vääntämään historiallisia käänteitä fuuuksi niin mettään menee. Ja paintilla nimenomaan pitää piirtää. Nämä ylläolevat on just asian ytimessä. Lisää samanlaisia.
Se on lentokone. 9/11Mulle ei aukea toi Fffffuuuuuuuu-kuva jossa kaveri on tietokoneella jossain toimistossa ilmeisesti. Mikä idea? Jotenkin epäselvä piirrosjälki.
Siinä taidetaan kääriä sätkää.Mulle ei aukea toi kuva, jossa kaveri on ekassa ruudussa naama hiessä tuskaisen näköisenä, tokassa ruudussa on jokin vaakasuora objekti, jossa vihreää ja ruskeaa sprayväriä, sitten se objekti on vähän vinossa ja jotenkin muuttuneena, sitten vikassa ruudussa tyyppi suuttuu. Mitä tuossa tapahtuu, mikä on tuo vaakasuora juttu?
Spliffi eli marihuana-sätkä, menny vituiksi tuo sätkän kääriminen.Mulle ei aukea toi kuva, jossa kaveri on ekassa ruudussa naama hiessä tuskaisen näköisenä, tokassa ruudussa on jokin vaakasuora objekti, jossa vihreää ja ruskeaa sprayväriä, sitten se objekti on vähän vinossa ja jotenkin muuttuneena, sitten vikassa ruudussa tyyppi suuttuu. Mitä tuossa tapahtuu, mikä on tuo vaakasuora juttu?
Oma ffffuuuu, joka vituttaa joka kerta
![]()