FF21 mitellään Töölön Kisahallissa Helsingissä lauantaina 17.3.2007 klo 18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mut kovia nimiä vastaan on otellu vaik on tullukin turpaan! Eipä se kovin eläkkeellä olevalta vaikuta..
Juu, ei mitään älyttömän vanhoja matseja, eli ei nyt ihan susipaska voi päästä ottelemaan noita kovia nimiä vastaan. Pakko tuon japskin on olla jonkinmoinen ottelija.

Tuossa tosin mennään metsään, että turpaan ottaminen kovalta ottelijalta jotenkin tekee susta paremman ottelijan.

Jos minä pääsisin nyt vaikka Prideen ja saisin selkääni siellä Crocopilta, Jacksonilta ja kumppaneilta, niin voisiko mua markkinoida Suomessa tyyliin "on otellut Pridessä kovia jätkiä vastaan, paha vastus"?

Ikävä kyllä mä pysyn omassa mielipiteessäni, Rupponen oli tolle japskille aivan liian kova ottelija.

Juu, ei mitään älyttömän vanhoja matseja, eli ei nyt ihan susipaska voi päästä ottelemaan noita kovia nimiä vastaan. Pakko tuon japskin on olla jonkinmoinen ottelija.

Tuossa tosin mennään metsään, että turpaan ottaminen kovalta ottelijalta jotenkin tekee susta paremman ottelijan.

Jos minä pääsisin nyt vaikka Prideen ja saisin selkääni siellä Crocopilta, Jacksonilta ja kumppaneilta, niin voisiko mua markkinoida Suomessa tyyliin "on otellut Pridessä kovia jätkiä vastaan, paha vastus"?

Ikävä kyllä mä pysyn omassa mielipiteessäni, Rupponen oli tolle japskille aivan liian kova ottelija.

Oot kyllä tossa ihan oikeessa. Ja se pitäis muistaa, että japskin on about sata kertaa helpompi päästä ottaan turpaan pridessa nogueiralta, herringiltä, jacksonilta jne. kun jonkun maailmalla tuntemattoman vaikkapa suomalaisen. Nehän on vaan toivonu (priden pomot) että yokoilla olis käyny joulu jotain noita vastaan,ku sen tolleen heittivät susille.

en mäkään oikein täysin tajua, mitä järkee on raahata tänne noita säkkejä kun rahat ei kuitenkaan mihinkään todelliseen nykypäivän kovaan nimeen riitä. miks ei enemmän potkita suomalaisia maailmalle matsaamaan vaikka pienempiin iltoihin aluksi?? esim. kotc,cage rage jne. olis varmaan aika hyviä eikä varmaankaan ihan utopistisia päästä. kyllä se suomen mma-skene siitäkin menee eteenpäin kun suomalaiset pärjäis maailmalla. ei niitä matsejä oo aina pakko kisahallissa nähdä että innostus herää.

sitten kun noita faitteja järjestäis suomessa,mut about 3 kertaa harvemmin ku nyt,niin vois olla rahaa säästössä roudata tänne joku oikeesti maailman luokan äijä.

Tuo japsi on kova siitä ei voi olla epäselvyyttä.Jos kaveri kestää 12 minuuttia Nogueiran kyydissä niin huono se ei voi silloin olla! Rupponen on elämänsä parhaassa kunnossa ja maailman mittakaavassa aliarvostettu! Mutta itse iltaan...
Puhakan ottelu oli ihan jees katottavaa,ainoa häiriö tekijä oli läski kännikala joka huuteli iskulauseita ja saksan pojan lopetuksen jälkeen huusi vittua ja lähti menemään. Mikä sinäänsä oli hyvä juttu.
Reinikainen otti pataan 5. erää,jonka jälkeen venäläinen alkoi sekoilemaan ja sen jälkeen avustaja heitti pyyhkeen kehää. Ekana tuli mieleen,että voiko noista otteluista lyödä itänaapurissa vetoa?? Taisi poika lihottaa tilipussiaan rutkasti vedonlyönnillä!
Suvannolle helppo voitto ja kävi vähän vastustajaa sääliksi! Toinen avustaja meinasi heittää pyyhettä kehään ekan lopussa,mutta valmentaja esti sen ja antoi teurastuksen jatkua!
Rupponen voitti suht helposti ja jos ei ala ovat aukeamaan isoihin kehiin niin on ihme!
Illan parhaat kommentit tuli yhden ja saman jampan suusta...."Älä väsy siellä ja pistä polvea päähän" ja paras ehkä oli,kun aatteen mies hävisi "Tän piti olla ihan varma voitto....VITTU!!" niinpä niin...ainahan varmoja voittoja tulee. :piis: sitte nukkuun....

Ettei kukaan nyt pysty ymmärtämään väärin, niin haluan selventää että en väitä Rupposta ja Suvantoa huonoiksi. Mutta molemmilla oli liian huonot vastustajat, ja jos se japanialainen on kerran kova nimi, niin sillonhan toi on tod hyvä päänahka Mikolle, ja kertoo siitä että kunto on kova :)

Sekä Suvanto että Rupponen olis hoitaneet todella paljon kovemmatkin vastukset eilisillä esityksillään.

Jere otti pataan oikein huolella venäläiseltä, oli tositosi lähellä tippua kunnolla. Otti seuraavatkin erät edelleen naamaansa. Todella hyvä ottelemaan se venäläinen. Mielestäni tuomari rupes suotta ihan liikaa syyllistämään loppua kohti venäläistä, ja sit sillä meni maltti ja meni ihme sekoiluks lopuks. Ei ollut Jereltä missään nimessä hyvä matsi, ihan hyvällä tuurilla selvis voittajaks.

No Suvannon vastus oli viimehetken lisäys kun alkuperäinen vastustaja Timo Suhonen joutui jäämään pois sairastumisen(ylirasitus) takia.

Joudun olemaan samaa mieltä. Oli japski sitten kova tai ei, niin tasoero oli valtava. Otteluna tuo ei mielestäni ollut mitään kovinkaan spektaakkelimaista ja kieltämättä melkoista spektaakkelia lähdin tuonne katsomaan. Itse ottelussa Rupponen ei tosin jättänyt mitään arvailujen varaan, aika selvä peli tuo tosiaan oli.

Ja kommentti katsomoon: Jos Rupponen haluaa että yleisö pysyy hiljaa kehään nousemiseen asti, niin onko se sitten niin helvetin vaikeaa pitää sitä leipäläpeään ummessa? Tai no, aikuisille miehille noin minuutti voi olla pitkä aika ja se nähtiin taas... :david:

Ja kommentti katsomoon: Jos Rupponen haluaa että yleisö pysyy hiljaa kehään nousemiseen asti, niin onko se sitten niin helvetin vaikeaa pitää sitä leipäläpeään ummessa? Tai no, aikuisille miehille noin minuutti voi olla pitkä aika ja se nähtiin taas... :david:

Jos olemme samassa äijässä niin kyseisen äijän muija taputti ja huusi myös! Ehkä tuo kuulemisen ymmärtäminen ei ole vahvin laji heillä??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Reinikainen otti pataan 5. erää,jonka jälkeen venäläinen alkoi sekoilemaan ja sen jälkeen avustaja heitti pyyhkeen kehää. Ekana tuli mieleen,että voiko noista otteluista lyödä itänaapurissa vetoa?? Taisi poika lihottaa tilipussiaan rutkasti vedonlyönnillä!

Eipä ollut sellaisesta kyse. Saattoi meinaa kaverilla mennä jotain paskaksi Jeren potkuista. Kyllä se kaikkensa antoi, mutta turhautui kun ei enää ollut voimia otella. Se meinaan pyörtyi suihkussa.

Joo se jeren vastustaja näytti siltä niinkuin sillä olis kylki mennyt paskaks, ainakin se punotti aika kovasti, ja kyllähän siinä niitä potkuja ihan hyvin sinne osui.

Ja hei, tällä kertaa oli mun mielestä paljon hiljaisempaa rupposen "hiljaisuuden" aikana mitä esim. viimeks urheilutalolla. On se vissiin se kuullunymmärtäminen vähän heikkoa joillain.

Se muijien matsi oli kyllä paras naisten välinen kickboxing mitä oon nähny, kunnon taistelua:hyper:

Mike, pelästyitkö yhtään kun backman kaatoi sen jättiläisen sun kulmaan ja kehäköysi antautu? Näillä jätkillä oli muutenkin ihme wrestling-meininki kun heti perään molemmat kippa köysien yli katsomon puolelle:D

Se meinaan pyörtyi suihkussa.
Mä katoin että mitä ne hetki matsin jälkeen veivät paareja takahuoneeseen.

Jere sai kyllä harvinaisen selkäsaunan ottaen huomioon, että seisoi silti melkein koko matsin pystyssä ja voitti. Mä kannatan hyviä matseja, en välttämättä automaattisesti suomalaisia. Kun Jere putos, niin kyllä siinä vetkuteltiin oikein huolella ettei tartte heti pistää takas keskitykseen. Laskettiin lukua parikyt sekkaa ja sitten pyhittiin lattiaa muina miehinä. Ryssä menetti voiton siinä ja turhautui, Jere meinaan oli ihan yössä sen pudotuksen jälkeen.

Jerelle pointsit sitkeestä ottelemisesta, vaikka pommeja tuli joka suunnasta. Ja mä nyt sanon, että ne osuivat, eikä ne mitään hiljaisia ollut, eli Jerellä täitaa pää kestää isommankin kaverin kanssa.

Mike, pelästyitkö yhtään kun backman kaatoi sen jättiläisen sun kulmaan ja kehäköysi antautu? Näillä jätkillä oli muutenkin ihme wrestling-meininki kun heti perään molemmat kippa köysien yli katsomon puolelle
Kyllä noissa alta pois pääsee, ainoa mitä pelkäsin, eli tyyliin kun rautavaijeri katkeaa venytyksessä, niin se voi aika lujaa tulla sitten takaisin. Nehän kippas toisenkin kerran yli äyräiden, ekassa hajos köyden kiinnitys.

Mä katoin että mitä ne hetki matsin jälkeen veivät paareja takahuoneeseen.

Jere sai kyllä harvinaisen selkäsaunan ottaen huomioon, että seisoi silti melkein koko matsin pystyssä ja voitti. Mä kannatan hyviä matseja, en välttämättä automaattisesti suomalaisia. Kun Jere putos, niin kyllä siinä vetkuteltiin oikein huolella ettei tartte heti pistää takas keskitykseen. Laskettiin lukua parikyt sekkaa ja sitten pyhittiin lattiaa muina miehinä. Ryssä menetti voiton siinä ja turhautui, Jere meinaan oli ihan yössä sen pudotuksen jälkeen.

Jerelle pointsit sitkeestä ottelemisesta, vaikka pommeja tuli joka suunnasta. Ja mä nyt sanon, että ne osuivat, eikä ne mitään hiljaisia ollut, eli Jerellä täitaa pää kestää isommankin kaverin kanssa.

Kyllä noissa alta pois pääsee, ainoa mitä pelkäsin, eli tyyliin kun rautavaijeri katkeaa venytyksessä, niin se voi aika lujaa tulla sitten takaisin. Nehän kippas toisenkin kerran yli äyräiden, ekassa hajos köyden kiinnitys.

No kyllähän Jere vähän siitä laskusta apua sai, mutta ihan sääntöjen mukaan siinä mentiin.

Ois pysyny venäläinen kulmassaan, niin ois voittanu. Mutta ei uskonu ja tuli elvistelemään, niin sille piti tuomarin ruveta käskemään.

No kyllähän Jere vähän siitä laskusta apua sai, mutta ihan sääntöjen mukaan siinä mentiin.

Ois pysyny venäläinen kulmassaan, niin ois voittanu. Mutta ei uskonu ja tuli elvistelemään, niin sille piti tuomarin ruveta käskemään.

Mitä siinä lopussa siis oikein kävi? Suomalainen sai pataan koko matsin, mutta venäläinen möhli lopun. Miten?

Mitä siinä lopussa siis oikein kävi? Suomalainen sai pataan koko matsin, mutta venäläinen möhli lopun. Miten?

kaatoi jeren pari kertaa kampittamalla, työns jalasta... lopulta sen kulmasta lens rätti kehään. Samaa mieltä että vähän sellasta ajan lypsämisen makua oli kun jere meinas kaatua.

No siis nimenomaan siinä luvunlaskussa pelattiin kotiin.. Ja mun mielestä Jere ei potkaissut yhtään sellasta pommia vapaaseen paikkaan että olis pahemmin mitään hajonnut. Venäläisen kunto ei ihan kestänyt, ja sitten mun mielestä sille alettiin jaella kaikenlaista ohjetta ja miinuspistettä millon mistäkin sitomisesta, ja se alkoi turhautua ja lopuks oli tulossa diskaus jostain sitomisesta ja siinä vaiheessa heitettiin pyyhe kehään. Suomalaiset tuomarit on jänniä..heti se ilme jolla neuvotaan..ja tuupitaan vastapuolen tyyppiä ym.. sitten ottelija turhautuu ja pahimmillaan käy niinkuin Maunulle (en puolustele ja pidä tuomarin lyömistä hyvänä, mutta sillonkin siinä oli ihmeellistä provoa mukana)

Ihan turha Jerelle on antaa tuon matsin suhteen mitään pointseja.. mun mielestä se hävis ton matsin.

Miten Saarisen Jukan kävi?

Veti täydet erät ja matsi katsottiin ratkaisemattomaksi. Minun pistelaskuissa Saarinen oli kyllä riipin raapin parempi mutta ei tuo tasuri mikään huutava vääryyskään ollut.

No siis nimenomaan siinä luvunlaskussa pelattiin kotiin.. Ja mun mielestä Jere ei potkaissut yhtään sellasta pommia vapaaseen paikkaan että olis pahemmin mitään hajonnut. Venäläisen kunto ei ihan kestänyt, ja sitten mun mielestä sille alettiin jaella kaikenlaista ohjetta ja miinuspistettä millon mistäkin sitomisesta, ja se alkoi turhautua ja lopuks oli tulossa diskaus jostain sitomisesta ja siinä vaiheessa heitettiin pyyhe kehään. Suomalaiset tuomarit on jänniä..heti se ilme jolla neuvotaan..ja tuupitaan vastapuolen tyyppiä ym.. sitten ottelija turhautuu ja pahimmillaan käy niinkuin Maunulle (en puolustele ja pidä tuomarin lyömistä hyvänä, mutta sillonkin siinä oli ihmeellistä provoa mukana)

Ihan turha Jerelle on antaa tuon matsin suhteen mitään pointseja.. mun mielestä se hävis ton matsin.

Säännöt sanoo, että ottelijan on pysyttävä puolueettomassa kulmassa luvunlaskun ajan. Jossei se pysy, tuomari joutuu sille sanomaan ja keskeyttämään laskun. Itse se venakko sieltä kaks kertaa tuli pois, täysin sen oma moka. Ja se sai eka monta varotusta, ja sitten vasta miinus pisteen. Että aika kärsivällisesti se tuomari sitä katteli.

Kyllä se vähän siltä vaikuttaa, että jotain meni paskaks niistä potkuista. Jere kyllä aika kovaa niitä kiskoo. Se ei meinannut enää saada happea, ei se kunnosta tainnut olla kiinni. Sehän ois joutunu sairaalaan jossei ois saanu lisähappea siellä suihkussa.

Eli yhteenvetona: Venakko ois voittanu, jos ois ollu kunnolla siinä luvunlaskussa. Sen jälkeen Jeren potkut pilas sen matsin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom