FF21 mitellään Töölön Kisahallissa Helsingissä lauantaina 17.3.2007 klo 18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Shakaalihan juuri sanoi,että mitä jos Yokoilta meni ilmat pihalle ja ekat iskut osuivat hyvin. Kyllähän loppu on silloin teurastusta. Iso Nog joutui vääntämään 12 min tämän japsin kanssa,mutta jos alku oisi ollu sama niin ei olisi tarvinnut vääntää niin kauan. Yhdyn siihen,että jonkun ottelijan haukkuminen paskaksi yhden ottelun perusteella on syvältä sieltä jostain! Vähän sama jos Hamilton ois ekassa F1 kisassa ajannu ekasta kurvista pihalle ja sen jälkeen hän oisi ihan paska kuljettaja! Ja jos ajatellaan Rujon kannalta niin kannattaisiko hankkia tässä vaiheessa uraa joku susipaska vastustaja?? Silloin oisikin hyvä yrittää sinne Prideen tai UFC:en,kun viimeisin voitto on täysin paskasta äijästä. Eihän tohon matsiin olisi tarvinnut edes treenata sen kummemmin. Rupponen on elämänsä kunnossa ja Yokoi taas ei ole parhaassa kunnossa(Koska Yokoi tuli Suomeen??Oliko rytmi aikaeron takia sekaisin??MMA:ssa pienet marginaalit voivat tehdä ison eron). Mutta any way tämä keskustelu on junnannut paikoillaan ja kaikkilla on oikeus mielipiteisiin. Nyt meikä menee nukkumaan,että huomenna jaksaa taas skarppina sparrata! Öitä....

Meitä ainakin oli koko autokuorma katsomassa nimenomaan niitä kickboxing matseja ja tykättiin kovasti:rock: Jopa Jerenkin matsista vaikka se ols kait loppunut lyhkäseen jos venäläinen olis pysyny neutraalissa luvunlaskun aikana
Kaikenkaikkiaan vastinetta tuli koko rahalle ihan hyvin:) :)

Ma luulen etta Jere olis saanu elämänsä kovimman selkäsaunan mikäli tuomarin 10 lasku ei olis kestäny 20 sek.

ja mitä hemmettiä mä luulin että Saarinen olis ollu kovakin luu, kaverin kanssa molemmat oltiin sitä mieltä että tää möhön vastustajan olis pitäny voittaa.

Hakulinen? oli hyvä matsi kunnes sattu törmäys.

Jesse Palaton näytti lähinnä sparrailevan vastustajansa kanssa.

muut oli ok, paitsi tää painitaan 5 min ja sitten osun kerran nakkikioski heijarilla

Ma luulen etta Jere olis saanu elämänsä kovimman selkäsaunan mikäli tuomarin 10 lasku ei olis kestäny 20 sek.

ja mitä hemmettiä mä luulin että Saarinen olis ollu kovakin luu, kaverin kanssa molemmat oltiin sitä mieltä että tää möhön vastustajan olis pitäny voittaa.

Hakulinen? oli hyvä matsi kunnes sattu törmäys.

Jesse Palaton näytti lähinnä sparrailevan vastustajansa kanssa.

muut oli ok, paitsi tää painitaan 5 min ja sitten osun kerran nakkikioski heijarilla[

Empä menisi sanomaan sitäkään. Kyllä Jere on vanha kehäkettu ja tietää miten tuollaisessa tilanteessa pelataan aikaa ja otetaan happea, eikä tuomari laskenu 10 sehän olis ollu tyrmäys!Ite otelleena tiedän, että pitää pysyä puolueettomassa kulmassa silloin kun lasketaan. Venäläinen ei pysynyt ja antoi niin Jerelle hetken lisä-aikaa.

Kyllä se on silleen että jokainen "äijä" joka ff-illassa kehään nousee on kova jätkä se on fakta,eikä huonot sinne pääse ! kaikki ei vaan pysty joka matsissa parastaan esittämään ja syitä siihen löytyykin sitten vaikka kuinka.

Palantokin otti ihan täysillä kyllä meidän mielestä.

Isoilla pojilla meni sitomiseksi, mutta se oli todennäköisesti venäläisen ottelutaktiikkaa eikä kummankaan huonoutta.(se tiesi, että Saarisen lyönnit läheltä sattuu:eek: ) ja nyt duuniin....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos Yokoi oli kerran kovin Suomessa otellut jätkä, niin TK on varmasti kovin Suomessa koskaan toiminut kulmamies.

Liitteet

• 25831.webp
    25831.webp
    44 KB · Katsottu: 310
No en mä nyt menis kyseistä kaveria ihan niin kauheesti hehkuttamaan sen Fedor matsin perusteella. Kyllähän me kaikki tiedetään miten siinä matsissa olis käyny jos TKlla ei ois käyny ihan tajuton mäihä ja vetäny Fedorille cuttia. Ja ku kyseessä oli turnaus oli aika paha mennä heittämään NCtä tulokseks.

No turhan kirjaimellisesti jengi ottaa näitä kommentteja :) TK on kyl mailmanluokan mies vaikka ei sinne ihan terävimpään kärkeen mahdukkaan, niin kun Benu tossa totesi niin se "voitto" fedor:sta oli enemmän kun tsägää ja jos en ihan väärin muista niin tais tulla viel sääntö vastaan oleva osuma, tosin voin olla väärässä..mut se kertoo kyllä jotain Yokoin valmistumisesta matsiin jos TK on ollu täällä karkeloissa mukana, tuskin sieltä campilta ihan kylmiltään tullaan suomeen turpaan ottaa ja viel TK tasonen kaveri kulmamieheks..mutta toisaalta tässäkin voin olla väärässä. Todella helpolta se matsi näytti kun mies paljoa kerinny ees mikolle laittaa vastaan.

Joo eihän TK ole kova ole, Fedorin voitti vilpillä ja ihan vahingossa ja Yokoi oli niin paska että sen paistiksi kutsuminen luokkaisi muita paisteja.
Hellboy oli Hyttenin kulmassa Turus viime syksynä. Käykö se sitten kaikkien aikojen kulmamiehestä Suomessa?

Ohohooooo... onpas täällä herkkää jengiä jolla taitaa sitäpaitsi olla ongelmia lukemisen ymmärtämisen kanssa. Mä sanoin että sen Fedor matsia takia TKta on ihan turha hehkuttaa. En mä ole kieltänyt sitä faktaa että kaveri on voittanut Sperryn, Moraisen (?), Watermanin ja muutaman muunkin kovan kaverin. Eli onhan se jumaliste tekijä.

Heh, hauska lukea, kun jengi nahistelee pikku jutuista ihan tosissaan....

Muutamille voisi kohta myöntää jo nettiväittelyssä mustan vyön ;-)

Joo minä olen aina tosissani :)
Nettisensei 1. dan olisikin "urani" kovin saavutus, vaikka niin kovasti olenkin mainostanut etten vöistä tai arvoista piittaa.
Päätän tämän antoisan väittelyn toteamalla: "Kamppailu-urheilussa tärkeintä ei ole voitto tai tappio, vaan hyvännäköiset t-paidat".
Kohta salille.

WAR TK!!! vitut susipaskahan se on!! Kaikki japsit on paskoja....varsinkin Toyotat!!(JOKE eli VITSI)
Vitun siistii kun tuli vielä influenssa!! Tekis mieli mennä sparraa mut sydänhän siinä räjähtäis ja jäisi tää ihmisen paras aika kesken!;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom