FF12: Gilbert Yvel tyrmäsi tuomarina olleen Maunun!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lord
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
aika naurettavaa tosiaan että ihmiset puolustelevat yveliä sherdogilla.
"rex":
I spoke with someone that fought at this tournament with Yvel. This is internet BS. The ref and the fight promoter are the same person. The fight promoter (ref) screwed around with Yvel from the moment he arrived in Finland. Making Yvel wait hours at the airport then making him wait hours more to weigh-in. Yvel needed to make weight and hadn't eaten all day. Then the fight promoter (ref) went back on his word about accomidations for the fighters. Then the fight promoter reffed Yvel's fight and was the trainer of Yvel's apponate. So this ref then had been screwing with other fights all night. Yvel goes to fight his student and this guy refs the fight. The ref makes a really bad call and won't let Yvel start in the same position he had been in. The grabbed at Yvel many times. Then Yvel punched him. That is how it happened from someone who was there. Yvel was not on coccain or drugs. The fight promoter lied to the police. Yvel passed a blood test given after the incedent.

So this fight promoter/trainer of Yvel's appoinent/ref was in the wrong more than what the internet has been saying

hohhoijaa...

Tämän aamun hesarin mukaan Maunun leuka murtui. Go Yvel.

Hollantilainen Gilbert "The Hurricane" Yvel menetti täydellisesti malttinsa ja itsehillintänsä Töölön Kisahallissa käydyssä Fight Festival -tapahtumassa ja tyrmäsi vapaaottelun suomalaistuomarin Petteri Maunun.
Lauantai-illan tapahtumat saivat alkunsa, kun Yvel ja Espoon Kehähaiden Atte Backman olivat putomassa kehästä ottelun tiimellyksessä avauserässä.

"Tuomari sanoi stop, otti meidät kehään ja pyysi, että otetaan sama asento. Se ei käynyt Yvelille. Sitten tuomari antoi vastustajalleni varoituksen. Sen jälkeen Yvel iski puun takaa vasemman koukun tuomarin leukaan. En ole koskaan ennen ollut tällaisessa ottelussa enkä ole kuullut, että tuomaria olisi lyöty", kertoi Backman.
Maunu sai yli 93-kiloisten sarjassa ottelevan Yvelin nyrkistä leukaperäänsä niin kovan iskun, että leuka murtui.
Maunu putosi kehään, mutta raivokkaasti käyttäytynyt Yvel ei lopettanut, vaan potkaisi vielä Maunua.
Yleisö vihelsi, ja pian Kisahalliin saapui seitsemän poliisipartiota rauhoittelemaan tapahtumia ja turvaamaan järjestystä.
Yvel vietiin yöksi poliisin suojiin. Pasilan poliisipiirin tutkintayksikkö tutkii tapahtunutta pahoinpitelynä. Poliisi ei kiistä eikä vahvista tietoja, joiden mukaan Yvel olisi noussut kehään sekavassa tilassa.

Fight Festival on thainyrkkeily- ja vale tudo -otteluihin keskittyvä kamppailulajien tapahtuma. Yvelin ja Backmanin kamppailu oli vale tudo -ottelu. Vale tudo on portugalia ja tarkoittaa suomeksi kaikki käy.
Espoon Kehähaiden nettisivuilla korostetaan, että vale tudo -otteluissa ottelijoiden turvallisuus on kaiken a ja o. "Suojavarusteet ovat hyvälaatuisia, ottelijoille suoritetaan lääkärintarkastukset ja kilpailuja valvoo asiantunteva lääkäri. Ambulanssi päivystää kisapaikalla ja ensihoitajat ovat lääkärin apuna kehän äärellä happipullojen kera", sanotaan seuran nettisivuilla.

Lähde: Helsingin Sanomat 15.11.2004

Tälläiset tapaukset eivät tee hyvää lajin maineelle, pitäisi ottelijalla olla nyt sen verran järkeä päässä ja kunnoiotusta lajia ja itseään kohtaan ettei tuollaista sattuisi. Mielestäni "viikon idiootti"-arvonimen onnellinen(?) voittaja.

Olin paikalla itse katsomassa ja täytyy sanoa että tuomari hoiti asian hyvin vaikka testosteroni kiehui kehässä varmasti molemmin puolin. Laittoi ottelun poikki eikä alkanut huutokilpaan tai pahempaan Yvelin kanssa.
Yvelin manageri oli kuulemma soitellu vielä perään että missäs on Yvelin kisapalkkio?!

Amerikkalaisilla keskustelupalstoilla on kilometrettäin tekstiä tästä tappelusta. Jos siitä nyt julkaistaan DVD niin ulkomaanmarkkinoitakin saattaa kiinnostaa...

Ehdotan Tälle Kommentille Palkintoa !

veijo esso sanoi:
Jospa se Gilbert ei olekaan täysjärkinen, eli rauhoittavia rekkalavallinen suuhun ja 50 vuotta psykoterapiaa, jossa käsitellään hiekkalaatikko-traumoja.

Eiköhän lähetetä KASPIN mestari Kaarlo Valkonen kostamaan Maunun leukaluut.. Kaarlo käyttäisi vähän "puukkoloita" Gilberttiin jonku navetan takana :hyper:

LOISTAVAA ! KUOLEN JUURI NAURUUN ! PUUKKOLOITA VAAN ! :rock: :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
LOL

Tämä tapahtuma vahvistaa jo ennestään vapaaottelun mukana liikkuvia mielikuvia, että useimmat vapaaottelijat ovat vankilakundeja ja linnassa lusiminen on vain bonusta "uralla".

Tube sanoi:
. Juttelin juuri yhden järkkärin kanssa ja ne 14 poliisia oli siellä sen takia, ettei kaveria ihan hirteen vedettäisi porukalla.

Heh heh :hyper: Suomesta ei taida löytyä yhtään sellaista jannua, tai porukkaa joka lähtis "yrittämään" mitään lynkkausta.Kukahan olis ollut se joukon eka, joka olis mennyt tulilinjalle?? :D

Paskahousu pelkuri porukkaahan me suomalaiset ollaan. Ainahan ne kovimmat jätkät sieltä katsomosta löytyy yleensä, sekä alan asiantuntijat. En mä ainakaan nähnyt edes mitään lynkkaukseen liittyvää.Kaikki jähmettyi paskat puntissa patsaiksi ja yyveli sai kukkona astella tunkiolta pois.Ääntä kyllä lähtee,mutta teot jäi joka jepellä tekemättä lynkkauksen suhteen.Isoon ääneen huutaminenhan varmasti kävi yyvelille kipeetä :hyper:

Ainakin itse olen siellä olleena eri linjalla sun järkkäris kanssa.
Itse tapauksenhan tuomitsen erittäin raukkamaiseksi ja lajia pilaavaksi teoksi.Oli sitten kuinka kova jeesus pystyottelijana tahansa :urjo:

MrDeca1 sanoi:
Suomesta ei taida löytyä yhtään sellaista jannua, tai porukkaa joka lähtis "yrittämään" mitään lynkkausta.Kukahan olis ollut se joukon eka, joka olis mennyt tulilinjalle??

Olen samaa mieltä että suomalaisista ei onneksi löydy kovin usein sellaista lynkkaushenkeä että mentäisiin isona järjettömänä laumana yhden kimppuun, ja se on pelkästään hyvä asia.

Laumahenkisyyden tarkoitushan on juuri se, että laumassa tyhmyys tiivistyy ja kenenkään ei tarvitse olla se joukon ensimmäinen, vaan koko lauma ryntää tulilinjalle yhtä aikaa, jolloin todennäköisyys että paskahousupelkurin omaan nenään sattuu pienenee.

Mutta olihan tuo varmasti Yvelille hämmentävä kokemus, kun katsomo on (hänen näkökulmastaan) täynnä toinen toistaan kamalampaa skinheadiä ja natsisikaa niin että ihan meinaa ruveta pelottamaan sen verran että pitää napata vähän enkelipölyä rohkaisuksi, mutta sitten loppujen lopuksi pääseekin kuin koira veräjästä. Suomalaisten natsiskinien arvostus ei taida olla tällä hetkellä Hollannissa kovinkaan kovassa nousussa. :hyper:

Mä laitan vähän omia mietteitä, vaikka en ollut katsomassa tapahtumaa.
Juttuni siis perustuu lukemaani, tosin mä usein olen käynyt kattomassa matseja, koska ne tarjoaa enemmän kun nyrkkeily illat, paljon enemmän tapahtuu.
Sen takia jengi ei käy katsomassa nyrkkeilyä, nyt kun halme lopetti.
Mutta
Ensinnäkin tuomari pitäisi olla jostain muualta kun kotiseurasta, ei tule syytöksiä jälkikäteen.
Toiseksi miksei kehäkulmasta rynninyt jengiä samantien kehään, tämä saa näyttämään backmanin huonoon valoon, kun lähti sieltä pois.
Joku voisi puhua pelästymisestä, vaikkei näin ole koska hän siellä oli ottelemassa.
Pupu pöksyssä ei astuta kehään, mutta joku voi tulkita asian väärin.
Ainiin pakollinen"mitä mä sanoin", backman voitti, ja olisi voittanut muutenkin ilman sählinkiä.

MrDeca1 sanoi:
Paskahousu pelkuri porukkaahan me suomalaiset ollaan. Ainahan ne kovimmat jätkät sieltä katsomosta löytyy yleensä, sekä alan asiantuntijat. En mä ainakaan nähnyt edes mitään lynkkaukseen liittyvää.Kaikki jähmettyi paskat puntissa patsaiksi ja yyveli sai kukkona astella tunkiolta pois.
Me leikittiin ala-asteella semmosta leikkiä kuin "kuka pelkää mustaa miestä".
Tän tapauksen perusteella voisi sanoa, että kaikki näköjään pelkää mustaa miestä. Jopa skinheadit. :jahas:

tapio sanoi:
Ensinnäkin tuomari pitäisi olla jostain muualta kun kotiseurasta, ei tule syytöksiä jälkikäteen.
Toiseksi miksei kehäkulmasta rynninyt jengiä samantien kehään, tämä saa näyttämään backmanin huonoon valoon, kun lähti sieltä pois.
Olen aivan samaa mieltä. Voisi myös olla järkevää laittaa isojen miesten otteluun tuomariksi vähän järeämpi jätkä. Ainakin UFC:ssä Big-John on saanut pidettyä homman käsittämättömän hyvin hanskassa, kun ottaa huomioon minkälaisia kuumakalleja sielläkin on kehässä ollut.
Backman joutui tosiaan huonoon valoon, mutta erityisesti kävi sääliksi Maunua joka joutui kehässä yksin kömpimään pystyyn.

Pecman sanoi:
mutta erityisesti kävi sääliksi Maunua joka joutui kehässä yksin kömpimään pystyyn.

Missä oli uskolliset ystävät,treenitoverit ym tällin jälkeen. Edelleen vertauskuvannoillisesti sanonta paskat puntissa pitänee paikkaansa. Kovaa treenanneita alanmiehiä tupa täynnä,mutta Hollannin apina sen kun sai polleana porskuttaa. Siinä mielessä jäi vituttamaan todella, kun sakin hivutus jäi tekemättä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom