Ff x

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
eikös ne säännöt ole yleensä lukenut niissä otteluohjelmissa? Jossain kisoissa joilla on hieman lyhyemmät perinteet saatetaan sääntöjä kerrata erätauoilla, tauolla tai matsien välissä, mutta harvemmin isoissa yhteen lajiiin kuten tässä tapauksessa MMA (showpainia en edes noteeraa) tapahtumissa kuten Finnfight tai The Cage tulee sen kummempaa tietoa säännöistä. Finnfight kuitenkin on jo legenda ja yleisökanta on varmasti pohjimmiltaan sama kuin muutamissa ensimmäisessä finnfightissa.
No jos on käyny ensimmäisiä katsomassa, eikä ole lajin kehitykseen perehtynyt, niin saattaa olla hieman hämillään, miksei se jätkä potkikaan munille, eikä vedä hedaria perään..

Yrjölän matsissa yllätti kyllä kovasti hänen voitto, omasta mielestä ruotsin poika vei matsin kyllä.
Yrjölä sai ekassa erässä catch pisteen* mikä vei ekan erän selkeästi Yrjölälle. Muuten otelu olikin todella tasainen.

*erityispiirre joka löytyy vian shooton (ja ehkä pancrasen) säännöistä. Tarkoittaa erittäin tiukkaa luovutusotetta jossa vastustaja sinnittelee. Jos vihu pääsee karkuun otetaan catch piste huomioon erän arvostelussa.

Yrjölä sai ekassa erässä catch pisteen* mikä vei ekan erän selkeästi Yrjölälle. Muuten otelu olikin todella tasainen.
Ai niin perkele, unohdinkin noi catchit Shooto-säännöistä. Oli se lukko kyllä niin tiukka että yllätti kaverin irtipääsy, että sinänsä kyllä ymmärrettävä catch ja tämän seurauksena olen samaa mieltä, että tuomio oli oikeutettu sittenkin. Tosi hyvä matsi kyllä.

Suvannon kolmannen erän sweep ja loppumyllytys ei mielestäni riittänyt viemään erää nimiinsä Troengin vahvan alun jälkeen, mutta reksi mielestäni hoiti kaksi ensimmäistä kotiin, joten sinänsä ei sillä väliä ole. Oikeaan osoitteeseen voitto kuitenkin.

Pellepainista, pelkäsin itsekin, että reaktio tulee olemaan tuo mikä se oli, olin itse Perjantaina katsomassa äijien varsinaista showta ja kyllä se ihan viihdyttävää oli, sattui nyt olemaan vaan väärä paikka ja väärä yleisö. Äijien taitotaso on kyllä kova, siitä ei puutetta ole.

046.jpg

Galleria viimein valmis >>>

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyviä kuvia. Kiitos niistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom