Fedor vs. Silva Live !Spoilers!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Fedorin pystyottelu on aina ollut aika hurjaa, mies pitää käsiä alhaalla mutta ei silti juuri ota isoja osumia. Tosin pienetkin osumat näkyy Fedorin kasvoilla, mutta älyttömiä koppeja mies ei ota vastaan edes lyöntien vaihdoissa. Hienon näköistä, yhdistettynä ryssäkoukkuihin. :D

Ja topicin ohi. Mulle suosikkottelijat historiassa ovat aina olleet jotain enemmän kun recordi. Mun mielestä se otteleminen on niin paljon enemmän kun jotain tietokoneen tilastojen tuijottamista, omissa suosikeissa on vaan sitä "jotain" mistä pitää. Mulle on ihan sama kenellä on P4P tai P2P tai HP7 kovin recordi, mitä sitten. Fedor on mun yksi suurimmista suosikeista, eikä mun siitä tarvitse ruveta mihinkään quote-sotaan kenenkään kanssa. Se tunne kun Fedor nousee kylmänrauhallisena kehään on jotain ihan muuta kun vaikka GSP nousee kehään, ihan sama onko GSP arvostetumpi tai taitavampi.

Mä en oikeen diggaa tuosta Japin vääntötyylistä, vähän voisi katsoa omia kirjoituksiaan ja miettiä että saako tämä keskustelualue niistä mitään muuta kun lisää vääntöä. Vähän turhan sherdoggia mun makuun. Mielipideasioista saa keskustella ja vääntääkkin, mutta muidenkin mielipiteitä voisi vähän kunnioittaa koska mielipiteitähän nämä vaan on, ei näitä juttuja voi mitenkään mitata tai punnita kuten oikeita faktoja.

UFC hw on ihan paska = maapallolla on paljon helvetin tyhmiä hw ottelijoita kun eivät älyä mennä octagoniin, ottaa mestaruus ihan tuosta vaan, tulla tähdeksi ja tienata isot hillot. Tätäkö tarkoitat Ryan? Ja muut?

Ja osittain topicciin: Silva oli uusi tuttavuus (seurailen skeneä satunnaisesti) ja hurja äijä tuntuu olevan. Harmittaa aina vain entistä enemmän tämä yhdistysten välinen paska. Maailman titaanit vain samaan organisaatioon ja silloin ei tarvitsisi kenenkään vääntää netissä kuka voittaisi kenet. Siinä vaiheessa Danankaan provoilu ei vaikuttaisi mihinkään kun vaikkapa Cain ja Silva ottaisivat kehässä yhteen.

:thumbs:
Fedorin pystyottelu on aina ollut aika hurjaa, mies pitää käsiä alhaalla mutta ei silti juuri ota isoja osumia. Tosin pienetkin osumat näkyy Fedorin kasvoilla, mutta älyttömiä koppeja mies ei ota vastaan edes lyöntien vaihdoissa. Hienon näköistä, yhdistettynä ryssäkoukkuihin. :D

Ja topicin ohi. Mulle suosikkottelijat historiassa ovat aina olleet jotain enemmän kun recordi. Mun mielestä se otteleminen on niin paljon enemmän kun jotain tietokoneen tilastojen tuijottamista, omissa suosikeissa on vaan sitä "jotain" mistä pitää. Mulle on ihan sama kenellä on P4P tai P2P tai HP7 kovin recordi, mitä sitten. Fedor on mun yksi suurimmista suosikeista, eikä mun siitä tarvitse ruveta mihinkään quote-sotaan kenenkään kanssa. Se tunne kun Fedor nousee kylmänrauhallisena kehään on jotain ihan muuta kun vaikka GSP nousee kehään, ihan sama onko GSP arvostetumpi tai taitavampi.

Mä en oikeen diggaa tuosta Japin vääntötyylistä, vähän voisi katsoa omia kirjoituksiaan ja miettiä että saako tämä keskustelualue niistä mitään muuta kun lisää vääntöä. Vähän turhan sherdoggia mun makuun. Mielipideasioista saa keskustella ja vääntääkkin, mutta muidenkin mielipiteitä voisi vähän kunnioittaa koska mielipiteitähän nämä vaan on, ei näitä juttuja voi mitenkään mitata tai punnita kuten oikeita faktoja.

:thumbs: Hjyvää tekstiä, aikalailla samaa mieltä et suosikki on suosikki aivan sama mitä recordi näyttänee... Mut sit taas ilman näitä "vääntöjä ja kääntöjä" tää forumin postit kutistuis 2/3 :)

Siis vääntää saa, mutta sellainen sherdog-höttö olisi hyvä jättää pois. Täällä on ollut yleensä aika hyvää keskustelua ja argumentoitua, varmaan iso osa itsekin jotain harrastelee. Sellaista on kiva lukea kun perustellaan ja kirjoitetaan, mutta sellaista "ite oot!" tason settiä ei montaa sivua jaksaisi. Asia hukkuu sekaan.

Teki kyllä pahaa katsoa taas kun Fedor otti pataansa. Siinä oli syke korkealla sunnuntaiaamun krapuloissa kun bigfoot paukuttaa mountista. Tokan erän lopulla oli pieni toivonpilkahdus kun Fedor koitti hakea lukkoa, muttei Silva paljoa hätkähtänyt. Kolmas erä olisi ollut kiva nähdä, mutta ehkäpä näin vältyttiin pahemmilta vammoilta. Parempi olisi jos legenda laittaisi hanskat naulaan.

Fedorissa on aina kiehtonut se mystiikka, rauhallisuus ja kunnioitus toisia kohtaan. Hänet erotti muista huipuista (esim A.Silva, GSP, jne) se, että hän ei pelännyt otella vastustajan vahvuusalueilla. Matsit ovat olleet kaikki mielenkiintoisia ja vauhdikkaita. Ei Fedorin tarvinnut kenestäkään paskaa puhua, vaan hän osoitti kovuutensa kehässä.

Hieno ura on kaverilla ollut ja haluaisinkin lisää nähdä, mikäli hän vielä olisi kunnossa. Toivottavasti vaan tajuaa lopettaa, ellei uutta vaihdetta löydä. Fedor-thredin ennen ja nykyään kuvat kertovat karua kieltä miehen kunnosta.

Overeemille käy fedorit eli häviää ekalla kierroksella. Finaalissa Bigfoot ja Kharitonov.

Kävipä tässä turnauksessa miten vaan niin Cain tulee olemaan edelleen kiistaton 1. HW

Samaa veikkailen, tuskinpa Overeem pystyy voittamaan edes ensimmäistä vastustajaansa. Ja toinen kohta myös oikein.

Samaa veikkailen, tuskinpa Overeem pystyy voittamaan edes ensimmäistä vastustajaansa. Ja toinen kohta myös oikein.

Sun kannattaa sitten varmaan lyödä vetoa jos uskot ettei selkeä ennakkosuosikku tule matsiaan voittamaan? Finaalissa joko Barnett tai Kharitonov, toivottavasti jälkimmäinen, vastaan Övereem.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hotsex, luin että horsesex, wtf... Mitäköhn freud sanoisi?

Kyllä Werdum voi yllättää, ei siinä mitään, varsinkin jos matsi menee mattoon. Mutta Overeem on nyt niin paljon isompi kun viime kohtaamisessa että varmaan saa ottelun pidettyä pystyssä. Ja uskoisin että pystyssä tulee Werdumille noutaja.

Olenko ainoo kenen mielestä matsii ei olis pitäny keskeyttää? Olisin halunnu nähdä miten 3. erä olisi mennyt, olisiko Fedor pystynyt nousemaan vielä. Koscheck pärjäsi myös hyvin yhellä silmällä, eikä Fedor varmasti olisi antanut periksi.

Sama oli mielessä et ois tehny mieli nähdä miten käy, mutta jälkeenpäin kun mietti niin hyvä vaan et keskeytyi. Pystymatsista, jossa fedor oli vahvemmilla ei olisi yhdellä silmällä tullut mitään (puolet lyönneistä ois tullut pimennosta), joten homma olisi pitänyt viedä mattoon. Ja matossa taas hyvin todennäköisesti olisi jatkunut 2. erän kaltainen pöllyytys. Ainut realistinen vaihtoehto voittoon olisi ollut saada tehtyä lukko/kuristus, mutta silva olisi varmasti ollut tästä tietoinen ja kaikin keinoin estänyt yritykset.
Tuomarien puolesta voitto varmasti olisi ollut menossa silvalle, ellei fedor olisi saanut lopetettua.

Ja tämä tuli fedor-fanilta.

Jos toisella silmällä ei yksinkertaisesti näe, niin ei siinä ole mitään vaihtoehtoa edes että matsi jatkuisi. Ja ihan hyvä näin.

Overeem sano "50/50.. ehkä korkeintaan 60/40 eli pienoinen etu fedorille"

Jeh, jossain haastiksessa puhui 60:40 ja toisessa 50:50, ehkä 60:40.

Tuo ottelun stoppage oli todellakin oikea. Fedjan aseet oli jo nähty ja Silva oli selvässä johdossa. Onkohan näillä nettininjoilla mitään käsitystä siitä että kuinka vaikeeta se matsaaminen on siinä kohtaa kun on luukku ummessa koska ottelun lopussa homma alkaa muutenkin menemään melko sumuiseksi. Ottelija voi hyvin tuntea itsensä kyvykkääksi jatkamaan koska adrenaliini ja päähän kohdistuneet kovat osumat pistää mielen siihen tilaan että kivut ei pahemmin haittaa. Silmä oli myös turvonnu niin äkkiä että tulee heti mieleen silmänpohjan murtuma. Missään olosuhteissa ei matsia saa jatkaa jos on tollasta damagee. Parhaassa tapauksessa siinä lähtee näkö kun toinen pääsee sopivasti osumaan.

Aika jäätävää varmana jäädä tuollaisen 280 paunaa painavan BJJ mustavyön alle. Mies näyttääkin ihan joltain puuttuvalta linkiltä, huh!

Suositut

Back
Ylös Bottom