Fedor vs. Silva Live !Spoilers!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
En voi uskoa kuinka paljon porukka antaa fedorille vuosien jälkeen näin paljon paskaa niskaan. Toivon niin syvästi werdumin lukottavan overeemin, että loppuu sekin hype, vaikka siihen luultavasti löydetään joku järkevä selitys ja overeem on "edelleen" tämän hetken numero yksi.

Onhan tätä odotettukin lähinnä pelolla milloin Fedor häviää noille "tuplasti" isommille vastustajille. Miehet vain kasvavat kokoajan ja taitoerot pienenevät, siinä alkaa jokainen kilo merkata minkä annat hyväksi vastustajalle. Fedor olisi EHKÄ tullut takaisin kolmannessa erässä, mutta se on vain arvailua ja turhaa sellaista. Minä toivon, että Fedor lopettaa tähän uransa jos tietää ettei kehitystä parempaan ole tehtävissä.

Kumpa muillakin olisi yhtä hyvä asenne kuin Fedorilla, ei tarvitsisi tätä säälittävää ilkkumista ja huutelua kuunnella Fedorin suuntaan. Ihan sama miten fanaattisia ja "sokeita" hänen faninsa ovatkin, se ei ole Fedorin vika. Kaikki kunnia Fedorille, sen verran uskomaton jannu ollut, mutta huipulta tullaan aina alas. Valitettavasti.

Niin kyllä se on tullut selväksi että Bigfoot oli isompi, en vain ymmärrä miksi siitä pitää tehdä juttua, ennen kun ollaan puhuttu parhaista vaparissa, niin aina nostettiin Fedor sinne mukaan kun se voittaa isompiaan? Nyt kuitenkin tappio oli ihan ok, kun vastustaja oli isompi? Ei se voi toimia molemminpäin toi väite. Homma on vaan niin kuin aina olen sanonut, Fedor on matsannut helpompia vastustajia vastaan, ja pitkittänyt uraansa, nämä Fedorin "isot" vastustajat kun eivät ole olleet mitään vaparimaailman tähtiä vaan jotain aivan muuta. Fedor ei ole mikään kone, eikä mitenkään erikoinen, pärjännyt vain taitotasoltaan heikomassa sarjassa, nyt kun tässäkin sarjassa alkaa taitoa olla, Fedorin ura on ohi.

Tavallaan toivoisin että Fedor käyttäisi sopimusoptionsa ja lähtisi SFstä kävelemään ja liittyisi UFCn LHW kuvioihin mukaan, saataisiin lisätodistusta mikä on miehen taso, kun vastustajat ovat nopeampia kuin itse, ja teknisempiä. Jon Jones saisi vähän nimeä kun pieksisi Fedorin.

Niin kyllä se on tullut selväksi että Bigfoot oli isompi, en vain ymmärrä miksi siitä pitää tehdä juttua, ennen kun ollaan puhuttu parhaista vaparissa, niin aina nostettiin Fedor sinne mukaan kun se voittaa isompiaan? Nyt kuitenkin tappio oli ihan ok, kun vastustaja oli isompi? Ei se voi toimia molemminpäin toi väite. Homma on vaan niin kuin aina olen sanonut, Fedor on matsannut helpompia vastustajia vastaan, ja pitkittänyt uraansa, nämä Fedorin "isot" vastustajat kun eivät ole olleet mitään vaparimaailman tähtiä vaan jotain aivan muuta. Fedor ei ole mikään kone, eikä mitenkään erikoinen, pärjännyt vain taitotasoltaan heikomassa sarjassa, nyt kun tässäkin sarjassa alkaa taitoa olla, Fedorin ura on ohi.

Tavallaan toivoisin että Fedor käyttäisi sopimusoptionsa ja lähtisi SFstä kävelemään ja liittyisi UFCn LHW kuvioihin mukaan, saataisiin lisätodistusta mikä on miehen taso, kun vastustajat ovat nopeampia kuin itse, ja teknisempiä. Jon Jones saisi vähän nimeä kun pieksisi Fedorin.

Kyllähän tästä sinun omituisesta katkerasta itkuvirrestä on selkeästi luettavissa se, että jostain syystä et Fedoria osaa arvostaa. Mies kuitenkin on tehnyt uskomattoman uran, voittanut enemmän rankattuja vastustajia kuin ufc:n top 5 hw:t yhteensä. Se, että tänä päivänä yli kymmenen vuoden uran jälkeen ei ole enää huipulla ei vie pois niitä menestys vuosia. Mies otteli aikanaan kovimmassa organisaatiossa ja oli kiistaton mestari siellä, ei paljon enempää voi tehdä.

Miksi ihmeessä pitäisi lähteä enää ufc:hen ja pudottaa vielä painoluokkaa? Ei minun mielestäni vaikuttaisi miehen jättämään perintöön millään tavalla, mutta millään muotoa se ei mielekästä olisi. Sanotaan nyt esimerkiksi, että ei Wayne Gretzky välttämättä enää olisi tekijämies edes SM-liigassa, mutta se ei tarkoita sitä etteikö kyseessä ole yksi parhaista ellei jopa paras pelaaja koskaan. Sama pätee Fedoriinkin.

Melko varmasti roikkuisit Fedorin palleissa kynsin ja hampain, jos mies olisi 2009 tehnyt sopparin ufc:n kanssa ja voittanut Couturen (varma voitto) sekä silitellyt sikiöasennossa peukaloaan imevää Lessukkaa.

Kyllähän tästä sinun omituisesta katkerasta itkuvirrestä on selkeästi luettavissa se, että jostain syystä et Fedoria osaa arvostaa. Mies kuitenkin on tehnyt uskomattoman uran, voittanut enemmän rankattuja vastustajia kuin ufc:n top 5 hw:t yhteensä. Se, että tänä päivänä yli kymmenen vuoden uran jälkeen ei ole enää huipulla ei vie pois niitä menestys vuosia. Mies otteli aikanaan kovimmassa organisaatiossa ja oli kiistaton mestari siellä, ei paljon enempää voi tehdä.

Miksi ihmeessä pitäisi lähteä enää ufc:hen ja pudottaa vielä painoluokkaa? Ei minun mielestäni vaikuttaisi miehen jättämään perintöön millään tavalla, mutta millään muotoa se ei mielekästä olisi. Sanotaan nyt esimerkiksi, että ei Wayne Gretzky välttämättä enää olisi tekijämies edes SM-liigassa, mutta se ei tarkoita sitä etteikö kyseessä ole yksi parhaista ellei jopa paras pelaaja koskaan. Sama pätee Fedoriinkin.

Melko varmasti roikkuisit Fedorin palleissa kynsin ja hampain, jos mies olisi 2009 tehnyt sopparin ufc:n kanssa ja voittanut Couturen (varma voitto) sekä silitellyt sikiöasennossa peukaloaan imevää Lessukkaa.

Miehellä oli uskomaton ura priden loppuun asti, sen jälkeen se on kuraa ollutkin. Jos haluat Gretzkyyn verrata, niin mikäli Gretzky olisi pelaillut uransa sveitsissä, tuskinpa moni miestä parhaana pitäisi vaikka olisikin varmaan tehnyt Sveitsissä hienoja maaleja. Mun mielestä urheilijan jota pidetään parhaana pitää haastaa itseään, eikä mennä sieltä missä aita on matalin.
Ja Fedorilla ei loppupeleissä ole niin paljon top 10 voittoja tilillään, toki on enemmän kuin UFCn tämänhetkisillä parhailla HWlla, mutta minä vertasin nyt tässä lähinnä paras ikinä mielessä, enkä paras HW mielessä.

Miehellä on kovin HW ura takanaan mitä tällä hetkellä kellään, mutta ei todellakaan p4p mielestäni.

Ketä kiinnostaa p4p ? Raskaassa sarjassa on kovimmat ukot ja se riittää ainakin meikäläiselle, ei mua kiinnosta pätkääkään pärjäiskö parhaat hw:t 70kg edgarille taikka +80kg silvalle.

Yksi meikäläisen pointeista oli, että Fedor teki uransa sen aikaisessa Nhl:ssä. Jos olet useamman vuoden änärin paras todistaa sen, että kyseessä on pookkeuksellinen urheilija vaikka pelais lopun uraansa mestistä.

Hw:ssä nuo huiput on aina ollu melko levällään eri organisaatioissa, mutta useat vuodet Fedoria on pidetty ykkösenä toimittajien, fanien ja kanssaottelijoiden keskuudessa. Ei kukaan kuitenkaan loputtomiin voi huipulla olla, ei Fedor, ei Gsp eikä A. Silvakaan. Fiksuinta Fedorin olisi lopettaa nyt. Liddell toimikoon varoittavana esimerkkinä.

Ja toivoisit, että Häkkinen menisi F1:siin selvittämään tasonsa ja Kurri NHL:ään jne. En tajua tota sun ajatusmallia, kun tässä on mun mielestä aika suuri yksimielisyys siitä, että jätkä on uransa ehtoopuolella. Sata kertaahan tässä on eri "Fedor fanit" kirjoittanut, että laji kehittyi ja kasvoi samaan aikaan kuin Fedor vanheni. Näissähän on ihan täydellinen käänteiskorrelaatio lajin kehittymisessä ja Fedorin iässä. Oli urheilulaji mikä hyvänsä, niin on musta epäreilua ottaa joku mittavan uran tehnyt jamppa ja analysoida sen "arvo" vertaamalla sitä uran loppupuolen lajifaktoihin. Älä sekoita näitä kahta asiaa:

a) Fedor nyt, viitekehyksenä nykyvapari
b) Fedor ennen, viitekehyksenä vanha vapari

Siitä olen sun kanssa täysin samaa mieltä, että pienemmän populaation sisällä on helpompaa olla hyvä. Etenkin tällaisessa lajissa, joka on muuttunut noin 15 vuoden aikana todella kokonaisvaltaisesti (harrastajamäärät, ottelijoiden koko, teknisyys jne) on mielestäni argumentatiivisesti järjetöntä esim. rinnastaa vuoden 1998 saavutuksia vuoden 2010saavutuksiin. Saavutukset on suhteessa viitekehykseen, ja Bigfoot nyt ei otellut Pridessä. En koe järkeväksi tehdä tällaisia argumentatiivisia "ajatusleikkejä", joissa otetaan joku Fedor 24v ja siirretään se "aikakoneella" nykyaikaan. Se on ihan loputon suo; mitenköhän Ali pärjäisi nyky nyrkkeilyssä ja näin pois päin. Eli olen kanssasi hyvin samaa mieltä siitä, mitä tulee Fedorin hyvyyteen tänä päivänä. Oli p4p aikoinaan, ei todellakaan ole sitä tänään. Mielestäni kukaan ei tän tappion jälkeen ole edes väittänyt sitä.

Minä toivon, että kaikki urheilijat tajuaisivat eläköityä kunniallisesti.

On kyllä tyhmää jälkeenpäin katella recordeista ja valittaa ettei otellut UFC:ssä. UFC olisi tarjonnut niinä hetkinä lähes samat vastukset, jotka Fedor lopulta pieksi kaikki. Ei sillon ollut JDS, Cain tai Carwin edes ansaitseva Fedoria vastaan. Couture ja Lesnar olisi olleet uudet vastustajat, joista toisen voittaisi lähes 100% varmasti. Toivon kyllä että GSP wrestlefuckaisi Andersonin niin kovasti, niin Japinkin avatar vaihtuisi tällä kertaa GSP:n kuvaan.

Taitaa olla enemmän tollasta että pitää olla kaikesta erimieltä-kiukuttelua. Arlovskin surkea leuka ei kyllä yllättänyt yhtään. Ois kivaa jos finaalissa olis Kharitonov - Werdum, tietysti aika pitkä tie ois vielä kuljettavana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yksi meikäläisen pointeista oli, että Fedor teki uransa sen aikaisessa Nhl:ssä. Jos olet useamman vuoden änärin paras todistaa sen, että kyseessä on pookkeuksellinen urheilija vaikka pelais lopun uraansa mestistä.

Hw:ssä nuo huiput on aina ollu melko levällään eri organisaatioissa, mutta useat vuodet Fedoria on pidetty ykkösenä toimittajien, fanien ja kanssaottelijoiden keskuudessa. Ei kukaan kuitenkaan loputtomiin voi huipulla olla, ei Fedor, ei Gsp eikä A. Silvakaan. Fiksuinta Fedorin olisi lopettaa nyt. Liddell toimikoon varoittavana esimerkkinä.
No ei voi verrata useamman vuoden änärin parasta Fedoriin, Fedor ei ollut koko mma maailman kovin useampaa vuotta, tuskin ikinä. HWn paras ei ole sama kuin koko mma maailman paras. HWt saavat tietynlaisten fanien suurimman suosion, mutta kun arvostaa lajista jotain muuta kuin pelkästään sitä että isot lyö koviten, niin se mielipide muuttuu. Esim Klitcshkot ovat nyrkkeilyn raskaansarjan kärkinimiä tällä hetkellä, en silti jaksa kauheasti niistä matseista innostua jos vertaa Manny/mayweather kuvioihin.

Fedor oli paras HW Pride aikoinaan, sen jälkeen ei miehelle kuulunut edes paras HW tagi, vastustajat alkoivat olemaan middleweighttejä tai jotain friikkisirkuksia. Ja ennen kuin tuodaan esille taas Arlovski tai Sylvia niin mainittakoon, että vaikka olivat silloin rankattuja, myöhempi tarkastelu osoittaa että rankingit olivat liioteltuja. Arlovski on tyrmätty jokaisen toimesta sen jälkeen, joka todistaa ettei siihen tarvita mitään mma jumalaa miestä tyrmäämään, riittää kun lyö leukaan. Sama Sylvialla, hommat alkoivat jo olla ohi kun mentiin Fedoria vastaan, jälkikäteen nähtynä sen näkee miten miehellä on mennyt, Sylviankaan tapauksessa ei kummoista ottelijaa tarvita että voitto tulee.

Sitten on tietenkin Werdum ja Silva, Silvalla oli huomattavia vaikeuksia ihan vähän aikaa sitten LHWn kanssa, joka pistikin paljon pahemman vastuksen Silvalle kuin Fedor.

Ja toivoisit, että Häkkinen menisi F1:siin selvittämään tasonsa ja Kurri NHL:ään jne. En tajua tota sun ajatusmallia, kun tässä on mun mielestä aika suuri yksimielisyys siitä, että jätkä on uransa ehtoopuolella.

Täällä kuitenkin jotkut koittavat väittää että Fedor hävisi vain koska kokoero on niin iso. Ei tarvitse häkkisestä ja Kurrista väitellä kun ei kukaan väitä että herran enää pärjäisivät.

Fedor hävisi koska Bigfoot takoi miehen pään muussiksi. Mutta olisiko 230 paunanen vastustaja voinut käsitellä Fedoria samalla tapaa? En usko, kyllähän se kokoero oli se yksi eniten vaikuttava juttu.

Fedor hävisi koska Bigfoot takoi miehen pään muussiksi. Mutta olisiko 230 paunanen vastustaja voinut käsitellä Fedoria samalla tapaa? En usko, kyllähän se kokoero oli se yksi eniten vaikuttava juttu.

238 paunaiselta bjj ässältä meni 69 sekuntia pistää mies taputtamaan hapen loppuessa. Siitä pienemmät sitten ovatkin light heavyweighttejä, kuten yllä mainitsin, niin ei muuta kuin sinne kokeilemaan. Nyt tuntuu että mies ei pärjää koska ei ole tarpeaksi iso, ja alas ei tarvii mennä kun on niin legenda.

Nyt en tajua. Siis käsittelikö Werdum mielestäsi Fedoria samalla tapaa kun Bigfoot? Täysin erilaiset ottelut ja ottelijat.

Nyt en tajua. Siis käsittelikö Werdum mielestäsi Fedoria samalla tapaa kun Bigfoot? Täysin erilaiset ottelut ja ottelijat.

Mä nyt lähinnä ajan tässä takaa että Fedor hävisi koska oli huonompi, Silva on isompi, mutta Silva on silti ton painoluokan rajoissa. Fedor on itse tohon painoluokkaan lähtenyt ottelemaan, ja ton painoluokan ykkösnimi on tällä hetkellä Fedorin kokoinen jätkä joka just viimeksi voitti Silvaa isomman häiskän. Fedor hävisi koska ei ollut yhtä hyvä kuin kymmenenneksi rankattu Silva.

Jos sua Japi kyrsii niin pahasti toi Fedor ja sen fanit, niin voit skippailla nää ketjut kokonaan ja pysyä siel UFC-ketjuissa.

No ei voi verrata useamman vuoden änärin parasta Fedoriin, Fedor ei ollut koko mma maailman kovin useampaa vuotta, tuskin ikinä. HWn paras ei ole sama kuin koko mma maailman paras. HWt saavat tietynlaisten fanien suurimman suosion, mutta kun arvostaa lajista jotain muuta kuin pelkästään sitä että isot lyö koviten, niin se mielipide muuttuu. Esim Klitcshkot ovat nyrkkeilyn raskaansarjan kärkinimiä tällä hetkellä, en silti jaksa kauheasti niistä matseista innostua jos vertaa Manny/mayweather kuvioihin.

Fedor oli paras HW Pride aikoinaan, sen jälkeen ei miehelle kuulunut edes paras HW tagi, vastustajat alkoivat olemaan middleweighttejä tai jotain friikkisirkuksia. Ja ennen kuin tuodaan esille taas Arlovski tai Sylvia niin mainittakoon, että vaikka olivat silloin rankattuja, myöhempi tarkastelu osoittaa että rankingit olivat liioteltuja. Arlovski on tyrmätty jokaisen toimesta sen jälkeen, joka todistaa ettei siihen tarvita mitään mma jumalaa miestä tyrmäämään, riittää kun lyö leukaan. Sama Sylvialla, hommat alkoivat jo olla ohi kun mentiin Fedoria vastaan, jälkikäteen nähtynä sen näkee miten miehellä on mennyt, Sylviankaan tapauksessa ei kummoista ottelijaa tarvita että voitto tulee.

Sitten on tietenkin Werdum ja Silva, Silvalla oli huomattavia vaikeuksia ihan vähän aikaa sitten LHWn kanssa, joka pistikin paljon pahemman vastuksen Silvalle kuin Fedor.

Nyt tulee Japilta taas sellasta tekstiä, että taitaa sherdogin fightfinder ylikuumeta. Täysin naurettavaa kaivella tuollaisia seikkoja kavereiden otteluhistoriasta perustellakseen jotain omaa mielipidettään.

Samalla tavalla minä voisin kirjoittaa A.Silvasta shittiä, kaivella esiin vain ne yksityiskohdat ja yksittäiset asiat jotka tukevat minun mieltymyksiäni.

Japin jutut on viimeaikoina olleet fanaattisen ufc pellen ja ihan puhtaan trollin välimaastoa. Ei tuollaisen tontun kanssa voi keskustella kun kaveri lukee yhden lauseen, googlettaa mitä lie shaibaa eikä osaa sisäistää asiakokonaisuuksia. Kaikesta paistaa lapsenomainen usko omiin suosikkeihin ja pitää kaikki muut ottelijat sitten haukkua.

Mikään vaparifani sinä Japi et ole, pelkkä ufc fanboy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom