http://m.sherdog.com/news/news/Fedo...Eve-in-Japan-Reunites-with-ExPride-Boss-92639
thats it! Ei tarvi spekuloida enään.
Jep tippui fedja nyt kyllä minun HW goat rankingista samantien...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://m.sherdog.com/news/news/Fedo...Eve-in-Japan-Reunites-with-ExPride-Boss-92639
Jep! Minakovia vastaan tuskin ottaa, joten Kongo voisi olla ok. Lesnar eläkkeeltä menettelis.mielenkiintoisin vastustaja olisi tämän vuoden adcc champpi orlando sanchez. tuntematon vielä mma:n puolella mutta 5-0 recordi. kovasti on werdum ja cordeiro ukkoa kehunut. ukko taitaa olla vielä lihavampi kuin roy nelson, mutta ei taida menoa haitata.
Jep! Minakovia vastaan tuskin ottaa, joten Kongo voisi olla ok. Lesnar eläkkeeltä menettelis.
Vaikea tästä on olla innoissaan täytyy myöntää. Saas nähdä mitä strongest fighters nyt sitten meinaa...
Mitä väliä sillä on mitä mieltä mä olen? En jaksa alottaa uutta väittelyä teidän kanssa, ei se ollu mun viestin pointti. Mutta olen sitä mieltä että Fedor haluaa helpot rahat pois ja voihan syitä olla muitankin kuten nykyinen tiukentunut dopingtestaus. Aika naiivia ajatella et kaurapuuron avulla se palaa ammattilaiskehiin tossa iässä ja tollasen tauon jälkeen. Jos UFC ja Japani ois tarjonnu saman liksan niin uskon että Fedor ois valinnut Japanin. Helpot rahat pois ilman että joutuu tosissaan pelkäämään terveytensä puolesta. Eläköityny ottelija on nyt täysin eri asia ku aktiivinen about primessään oleva ottelija. Vai? Onko se sun mielestä sama asia? En mä väitä et Fedor ketään yksittäistä ottelijaa pelkää ja sen takia ei mene UFChen vaan tiedostaa realiteetit että ikää alkaa olemaan ja tauko nyt tuskin autto asiaa ja huippu on vaan mennyt ohi
Onko lähdettä vai sisäpiiritietoa?Orlando Sanchez on ilmeisesti kiinnitetty samalle kortille FEdorin kanssa....
Tuskin tulee noin nimekästä ja vaarallista vastustajaa.Ottakoot vaikka Bob Sappia vastaan, ihan sama.
Mitä anteeksi pyytämistä siinä on, että spekuloi väärin?
Nielen ylpeyteni. Suuntana oli siis raha. Noh, kait sen tossa iässä ymmärtää ja toisaalta Fedor on aina saanut parhaan vastaanoton Japanissa. Mies on siellä puolijumalan asemassa ja varmasti mukavampi tehdä paluu tutulle areenalle, josta on hyvät muistot ja kokemukset. Eli vaikka tämä päätös olikin pettymys, niin silti tämän ymmärtää täysin.
Ja jos Fedor ottaa pari lämmittelymatsia Japanissa ja palaa UFC:hen niin sinä anelet anteeksiantoa kaikilta Fedor-faneilta?
Aika naurettavaa ottaa keskustelufoorumit noin henkilökohtaisesti ja vakavasti.
Pyytää anteeksi mitä? :D Mä haastoin sen vetoon. Se ei uskaltanut. Olisi kannattanut, nyt olisi kaksi Fedor fania vähemmän täällä kirjoittelemassa ajatuksiaan.
Ketä raskassarjalaisia UFC:n ulkopuolelta löytyy? Käsittääkseni kovimmat ovat lähes järjestäen venäläisiä. Minakov yms. LHW:ejä löytyykin sitten enemmän.
Ja sitten jos ihan vakavasti hetki puhutaan, niin kai ymmärrät, että japi ei ole tiennyt mihin Fedor on signaamassa? Japi on arvannut, ja vain esittänyt arvauksensa faktana. Kaksi aivan eri asiaa. Se, että japi on esittänyt tietävänsä faktana, että Fedor ei signaa UFC:hen, vaiheessa jossa Fedor ei todennäköisesti itsekään ole sitä tiennyt, ei anna kenellekään minkäänlaista aihetta pyytää japilta anteeksi riippumatta siitä mihin Fedor lopulta signasi. Sen sijaan se antaa ihmisille perustellun aiheen kutsua japia vähä-älyiseksi. Trollin lisäksi, ofc.
Ps.Ihan hauskaa viihdettä tämän ketjun seuraaminen on silti ollut viime viikkojen ajan, siitä propsit japille.
Oletko siis japin kanssa samaa mieltä, että Fedor ei halua otella UFC:ssa sen takia, että pelkää kovempaa kilpailua? Luulin, että sinä olet aina juuri nauranut sille ajatukselle, että ammattiottelijat duckaisivat vastustajia pelkäämisen takia. Eikö tässä siis todennäköisimmin ole kyse vain siitä, että Fedor on saanut paremman tarjouksen tältä aasialaisorganisaatiolta?
Itse olen uskonut alusta asti, että raha oli tärkein motivaatio Fedorin paluulle, ei se ketä vastaan mies pääsee ottelemaan. Jos UFC olisi tarjonnut parhaan diilin, niin en näe mitään syytä miksi Fedor ei olisi sinne halunnut.
Japihan itsekin sanoi ja oikeastaan ainoa asia mistä mä olenkin hänen kanssa samaa mieltä on, että UFC ei ole valmis maksamaan Fedorille yhtään sen enempää kuin kenellekään muullekaan hewarille. Itse odotin ja toivoin, että mies olisi tullut kovimpien haasteiden luo, mutta valitsi sen sijaan rahan. Ja Japanissa se saa varmasti enemmän kuin jonkun 300K + 300K win bonus. Who knows, ehkä se haluaa hakea varmuutta ja testata ottelukuntoaan kehässä ja käärii samalla maximihillot ja jos homma lähtee rokkaamaan, niin sieltä sitten häkkiin. Ikä vaan painaa päälle. Todennäköisin skenaario on pari matsia, muutama milli rahaa ja takas eläkkeelle.
Orlandon instagram tili kertoi tämän.Onko lähdettä vai sisäpiiritietoa?
Voi vitun Fedor. Jonkun aikaa tätä sulatellu mutta, on kyllä valtava pettymys tämä.
Johan se Fedor ehti ennen taukoa laittaa pakettiin melkeempä kaikki vähänkään legitimmät HW-haastajat UFC:n ulkopuolelta. Ei tuu kyllä mieleen yhtä ainoota tanssiparia minkä voittamisella Fedor saavuttaisi mitään.
Luulis että Fedorilla olis jo tilin saldo kuosissa eikä rahan takia tarvis tehdä paluuta. Todennäköisesti tässä on kaikesta huolimatta käynyt niin että Sakakibara kumppaneineen, on pistänyt sen verran reilusti ruplia pinoon että kokonaisuutena on ollut kannattavampi lähteä tuonne ottaan helpot hillot kuin signata Reebok/UFC sopparia ja kohdata paskalla liksalla helvetisti kovempia haasteita.