Fedor Emelianenko

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Jep tippui fedja nyt kyllä minun HW goat rankingista samantien...
bye.gif

mielenkiintoisin vastustaja olisi tämän vuoden adcc champpi orlando sanchez. tuntematon vielä mma:n puolella mutta 5-0 recordi. kovasti on werdum ja cordeiro ukkoa kehunut. ukko taitaa olla vielä lihavampi kuin roy nelson, mutta ei taida menoa haitata.
Jep! Minakovia vastaan tuskin ottaa, joten Kongo voisi olla ok. Lesnar eläkkeeltä menettelis.

Mitä väliä sillä on mitä mieltä mä olen? En jaksa alottaa uutta väittelyä teidän kanssa, ei se ollu mun viestin pointti. Mutta olen sitä mieltä että Fedor haluaa helpot rahat pois ja voihan syitä olla muitankin kuten nykyinen tiukentunut dopingtestaus. Aika naiivia ajatella et kaurapuuron avulla se palaa ammattilaiskehiin tossa iässä ja tollasen tauon jälkeen. Jos UFC ja Japani ois tarjonnu saman liksan niin uskon että Fedor ois valinnut Japanin. Helpot rahat pois ilman että joutuu tosissaan pelkäämään terveytensä puolesta. Eläköityny ottelija on nyt täysin eri asia ku aktiivinen about primessään oleva ottelija. Vai? Onko se sun mielestä sama asia? En mä väitä et Fedor ketään yksittäistä ottelijaa pelkää ja sen takia ei mene UFChen vaan tiedostaa realiteetit että ikää alkaa olemaan ja tauko nyt tuskin autto asiaa ja huippu on vaan mennyt ohi

Uskon Fedorin puhuneen totta sanoessaan, että haluaisi eniten uusinnan Werdumia vastaan. En usko, että neuvotteluja UFC:n kanssa käytiin pitkään vain näön vuoksi, vailla aitoa molemminpuolista kiinnostusta. UFC:n ja Fedorin + managerinsa käsitykset Fedorin markkina-arvosta vain näyttävät edelleen eroavan liikaa toisistaan, ja ymmärrän siinä molempia osapuolia. Fedorilla olisi ollut vaikea myydä jenkkilässä paljoa PPV:tä ilman todellista tähteä vastustajana ja kunnon panostusta markkinointikoneistolta. Fedorin palkkapyynnöt + muut mahdolliset sopimukseen liittyvät toiveet ovat varmaan olleet ihan liikaa UFC:lle tuosta näkökulmasta.

Itseä ei häiritse yhtään se, että Fedor on vain helppojen hillojen perässä. Fedor oli jo monta vuotta eläköityneenä ja miehen primestä on kohta 10v aikaa. Osa faneista tuntee itsensä ihan suotta petetyiksi, koska Fedorhan ilmoitti vain tekevänsä paluun ja olevansa kiinnostunut myös UFC:ssa ottelemisesta, mutta eihän hän ole missään vaiheessa luvannut kenellekään, että suunta on UFC.

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pettymys (joskin odotettu) on sulatettu, ainakin osittain. Tavallaan olen ikävöinyt Japanin New Year -kortteja, joita oli aina niin mukava katsoa striimeistä aattopäivänä. Fedor oli oleellinen osa korttien
hauskuutta ja nyt saa palasen takaisin tuota hienoa aikaa. Ottakoot vaikka Bob Sappia vastaan, ihan sama.

UFC olisi tottakai ollut parasta, mutta tuskin kukaan enää odottaa Fedorin nousevan mestariksi. Varmaan muutama ihan hyvä voitto olisi voinut irrota, jos oikein olisi sattunut palaset kohdilleen, mutta toisaalta Fedorilla ei ole enää mitään todistettavaa. Ehkä hän itsekin tiedostaa tämän, ja on vain hakemassa eläkepäiviin pikkujännitystä matsaamalla mukavaa korvausta vastaan, eikä tarvitse koko elämää laittaa peliin.

Ottakoot vaikka Bob Sappia vastaan, ihan sama.
Tuskin tulee noin nimekästä ja vaarallista vastustajaa.

Mitä anteeksi pyytämistä siinä on, että spekuloi väärin?

Jos tää homma olis menny toisin ni täällä olisi vaadittu vaikka mitä, ei multa anteeksi tarvitse pyydellä sainpahan taas parhaat naurut kun fanilasipäät täällä vauhkosi että ihan varmaan ja oli hiljaisuutta haastatteluissa, ja ihan varmaan oli jo signannu et ihan kohta julkistetaan kun on hyvä hetki ni soppari UFChen, ku Danakaan ei ole pilaamassa neuvotteluita. Lol.

Nielen ylpeyteni. Suuntana oli siis raha. Noh, kait sen tossa iässä ymmärtää ja toisaalta Fedor on aina saanut parhaan vastaanoton Japanissa. Mies on siellä puolijumalan asemassa ja varmasti mukavampi tehdä paluu tutulle areenalle, josta on hyvät muistot ja kokemukset. Eli vaikka tämä päätös olikin pettymys, niin silti tämän ymmärtää täysin.

Takaisin niihin Kahelin mainostamiin sanktioimattomiin matseihin mihin lopputulokset päätetään kabinetissa, ja joilla ei ole urheilun kannalta isoa merkitystä, Nogihan on niistä sovituista matseista puhunut ennenkin ja muutama muukin.

Ja jos Fedor ottaa pari lämmittelymatsia Japanissa ja palaa UFC:hen niin sinä anelet anteeksiantoa kaikilta Fedor-faneilta?

Aika naurettavaa ottaa keskustelufoorumit noin henkilökohtaisesti ja vakavasti.

Vieläkö kuvittelet kaiken tämän jälkeen että olisi UFChen tulossa? Joo pari lämppäriä ja sitten ehkä.. Lol.

Pyytää anteeksi mitä? :D Mä haastoin sen vetoon. Se ei uskaltanut. Olisi kannattanut, nyt olisi kaksi Fedor fania vähemmän täällä kirjoittelemassa ajatuksiaan.

Ketä raskassarjalaisia UFC:n ulkopuolelta löytyy? Käsittääkseni kovimmat ovat lähes järjestäen venäläisiä. Minakov yms. LHW:ejä löytyykin sitten enemmän.

Ja mä en ottanut vetoa vastaan kun en uskonut että pidät sanasi, kyllä mä tiesin miten tässä käy, heti alusta lähtien, teille sokeille faneille se oli epäselvää.

Ja sitten jos ihan vakavasti hetki puhutaan, niin kai ymmärrät, että japi ei ole tiennyt mihin Fedor on signaamassa? Japi on arvannut, ja vain esittänyt arvauksensa faktana. Kaksi aivan eri asiaa. Se, että japi on esittänyt tietävänsä faktana, että Fedor ei signaa UFC:hen, vaiheessa jossa Fedor ei todennäköisesti itsekään ole sitä tiennyt, ei anna kenellekään minkäänlaista aihetta pyytää japilta anteeksi riippumatta siitä mihin Fedor lopulta signasi. Sen sijaan se antaa ihmisille perustellun aiheen kutsua japia vähä-älyiseksi. Trollin lisäksi, ofc.

Ps.Ihan hauskaa viihdettä tämän ketjun seuraaminen on silti ollut viime viikkojen ajan, siitä propsit japille.

Ennemmin kutsuisin vähä-älyisiksi niitä ketkä täällä isoon ääneen väittivät että kyllä se UFChen tulee, ja on ihan salettia, ja käyttivät jotain frontrowbriania lähteenä että on signattu jo ja sitä pimitetään. Mut hei, en mä ala tuomitsemaan liikaa.

Oletko siis japin kanssa samaa mieltä, että Fedor ei halua otella UFC:ssa sen takia, että pelkää kovempaa kilpailua? Luulin, että sinä olet aina juuri nauranut sille ajatukselle, että ammattiottelijat duckaisivat vastustajia pelkäämisen takia. Eikö tässä siis todennäköisimmin ole kyse vain siitä, että Fedor on saanut paremman tarjouksen tältä aasialaisorganisaatiolta?

Itse olen uskonut alusta asti, että raha oli tärkein motivaatio Fedorin paluulle, ei se ketä vastaan mies pääsee ottelemaan. Jos UFC olisi tarjonnut parhaan diilin, niin en näe mitään syytä miksi Fedor ei olisi sinne halunnut.

Sitähän se on pelännyt koko uransa, siksi bumfights kutsuu.

Japihan itsekin sanoi ja oikeastaan ainoa asia mistä mä olenkin hänen kanssa samaa mieltä on, että UFC ei ole valmis maksamaan Fedorille yhtään sen enempää kuin kenellekään muullekaan hewarille. Itse odotin ja toivoin, että mies olisi tullut kovimpien haasteiden luo, mutta valitsi sen sijaan rahan. Ja Japanissa se saa varmasti enemmän kuin jonkun 300K + 300K win bonus. Who knows, ehkä se haluaa hakea varmuutta ja testata ottelukuntoaan kehässä ja käärii samalla maximihillot ja jos homma lähtee rokkaamaan, niin sieltä sitten häkkiin. Ikä vaan painaa päälle. Todennäköisin skenaario on pari matsia, muutama milli rahaa ja takas eläkkeelle.

Ei taida Jaappaniassa pyöriä isoja rahoja enää, helpomman kilpailun takia se sinne meni, UFCssä ei olisi voinut valita vastustajiaan, näkihän sen lyhyen Zuffauran aikana miten siinä kävi.

Voi vitun Fedor. Jonkun aikaa tätä sulatellu mutta, on kyllä valtava pettymys tämä.

Johan se Fedor ehti ennen taukoa laittaa pakettiin melkeempä kaikki vähänkään legitimmät HW-haastajat UFC:n ulkopuolelta. Ei tuu kyllä mieleen yhtä ainoota tanssiparia minkä voittamisella Fedor saavuttaisi mitään.

Luulis että Fedorilla olis jo tilin saldo kuosissa eikä rahan takia tarvis tehdä paluuta. Todennäköisesti tässä on kaikesta huolimatta käynyt niin että Sakakibara kumppaneineen, on pistänyt sen verran reilusti ruplia pinoon että kokonaisuutena on ollut kannattavampi lähteä tuonne ottaan helpot hillot kuin signata Reebok/UFC sopparia ja kohdata paskalla liksalla helvetisti kovempia haasteita.

Paskalla liksalla sen ei ois tarvinnu otella. Fedor on likimain ainoa varteenotettava ottelija kuka ei ole otellu UFCssä ni olen aika varma että ne ois maksanu sille hyvin. En tiedä noista japanin pojista et mistä ne repii sit ne miljoonat mitä fedori sit sieltä sais ottelupalkkiona.

Voi vitun Fedor. Jonkun aikaa tätä sulatellu mutta, on kyllä valtava pettymys tämä.

Johan se Fedor ehti ennen taukoa laittaa pakettiin melkeempä kaikki vähänkään legitimmät HW-haastajat UFC:n ulkopuolelta. Ei tuu kyllä mieleen yhtä ainoota tanssiparia minkä voittamisella Fedor saavuttaisi mitään.

Luulis että Fedorilla olis jo tilin saldo kuosissa eikä rahan takia tarvis tehdä paluuta. Todennäköisesti tässä on kaikesta huolimatta käynyt niin että Sakakibara kumppaneineen, on pistänyt sen verran reilusti ruplia pinoon että kokonaisuutena on ollut kannattavampi lähteä tuonne ottaan helpot hillot kuin signata Reebok/UFC sopparia ja kohdata paskalla liksalla helvetisti kovempia haasteita.

Siltähän se nyt vaikuttais. Mehän faneina tietenkin haluttaisi nähdä Fedor UFC:ssä ottamassa esim. Allua vastaan revanssin. Mutta faktat faktoina. Fedor on 38v, primestä on aikaa jo vuosia, pitkä ottelutauko ja uran lopussa tuli kolmen häviön voittoputki. En yhtään ihmettele, jos haluaa (ainakin aluksi) otella isommista rahoista helpompia vastaan ja vieläpä tutulla areenalla, jossa mies on kuin kotonaan. Ei sitä mun mielestä mistään siis voida syyttääkään. Helppohan se on täältä huudella. Kuhan sinne ei mitään täysin säkkiä laiteta vastaan, niin innolla kuitenkin odotan. Kiva nähdä onko siitä vanhasta sähäkkyydestä enää mitään jäljellä. Joulukuussa Fedorin paluu ja Aldo vs Conor. Niiiiiiice!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom