Fedor Emelianenko

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nielen ylpeyteni. Suuntana oli siis raha. Noh, kait sen tossa iässä ymmärtää ja toisaalta Fedor on aina saanut parhaan vastaanoton Japanissa. Mies on siellä puolijumalan asemassa ja varmasti mukavampi tehdä paluu tutulle areenalle, josta on hyvät muistot ja kokemukset. Eli vaikka tämä päätös olikin pettymys, niin silti tämän ymmärtää täysin.

Samaan organisaatioon vielä Diaz, Sonnen, Wanderlei ym. jotka eivät läpäise dopingtestiä jenkeissä tai nauttivat pitkää bannia.

Samaan organisaatioon vielä Diaz, Sonnen, Wanderlei ym. jotka eivät läpäise dopingtestiä jenkeissä tai nauttivat pitkää bannia.

RoidREEM, BigFoot, Diaz, Belfort, A.Silva, Hendo, Sonni, Wanderlei jnejne.. Onhan näitä kenen elämä olisi paljon helpompaa Japaniassa. Nyt ei muuta kuin pari turnausta pystyyn ni AVOT. 32 henkilön OpenWeight GP alkuun, 500kdollaria päävoitto. Alkaa kovia ottelijoita valumaan organisaation rosteriin.

Japi tiesi sen taas. Nyt ne ketkä tuntee piston rinnassaan voikin pyytää siltä anteeks ja todeta olleensä väärässä
Ja jos Fedor ottaa pari lämmittelymatsia Japanissa ja palaa UFC:hen niin sinä anelet anteeksiantoa kaikilta Fedor-faneilta?

Aika naurettavaa ottaa keskustelufoorumit noin henkilökohtaisesti ja vakavasti.

Ja jos Fedor ottaa pari lämmittelymatsia Japanissa ja palaa UFC:hen niin sinä anelet anteeksiantoa kaikilta Fedor-faneilta?

Aika naurettavaa ottaa keskustelufoorumit noin henkilökohtaisesti ja vakavasti.

Ai minä otan vakavasti? :D Älä nyt mulle suutu, en mä halua puuttua koko väittelyyn. Tääl on oltu ihan yhtä asiattomia Japille kun väitetään sen olevan muille joten myöntäkää nyt sen olleen oikeassa. Naurettavaa tollanen "en minä myönnä olleeni väärässä kun Fedor voi hyvinkin parin matsin jälkeen siirtyä UFChen" ei vittu cmon :D Ja tosta vakavasti ottamisesta, kuinkahan moni vihaa Anderson Silvaa vaan sen takia että Japi fanittaa sitä?

Signaus ufc:n olisi ollut kannattamatonta tällä hetkellä jo pelkästään siitä syystä että hw titteli on limbossa taas pitkän aikaa ennen kuin mitään tapahtuu. Ehkä Fedor ottaa pari voittoa ja lähtee sen jälkeen suoraan tittelimatsiin Werdumia tai Cainia vastaan.

Ai minä otan vakavasti? :D Älä nyt mulle suutu, en mä halua puuttua koko väittelyyn. Tääl on oltu ihan yhtä asiattomia Japille kun väitetään sen olevan muille joten myöntäkää nyt sen olleen oikeassa. Naurettavaa tollanen "en minä myönnä olleeni väärässä kun Fedor voi hyvinkin parin matsin jälkeen siirtyä UFChen" ei vittu cmon :D Ja tosta vakavasti ottamisesta, kuinkahan moni vihaa Anderson Silvaa vaan sen takia että Japi fanittaa sitä?

Pyytää anteeksi mitä? :D Mä haastoin sen vetoon. Se ei uskaltanut. Olisi kannattanut, nyt olisi kaksi Fedor fania vähemmän täällä kirjoittelemassa ajatuksiaan.

Ketä raskassarjalaisia UFC:n ulkopuolelta löytyy? Käsittääkseni kovimmat ovat lähes järjestäen venäläisiä. Minakov yms. LHW:ejä löytyykin sitten enemmän.

Japi tiesi sen taas. Nyt ne ketkä tuntee piston rinnassaan voikin pyytää siltä anteeks ja todeta olleensä väärässä

Ja sitten jos ihan vakavasti hetki puhutaan, niin kai ymmärrät, että japi ei ole tiennyt mihin Fedor on signaamassa? Japi on arvannut, ja vain esittänyt arvauksensa faktana. Kaksi aivan eri asiaa. Se, että japi on esittänyt tietävänsä faktana, että Fedor ei signaa UFC:hen, vaiheessa jossa Fedor ei todennäköisesti itsekään ole sitä tiennyt, ei anna kenellekään minkäänlaista aihetta pyytää japilta anteeksi riippumatta siitä mihin Fedor lopulta signasi. Sen sijaan se antaa ihmisille perustellun aiheen kutsua japia vähä-älyiseksi. Trollin lisäksi, ofc.

Ps.Ihan hauskaa viihdettä tämän ketjun seuraaminen on silti ollut viime viikkojen ajan, siitä propsit japille.

Ja sitten jos ihan vakavasti hetki puhutaan, niin kai ymmärrät, että japi ei ole tiennyt mihin Fedor on signaamassa? Japi on arvannut, ja vain esittänyt arvauksensa faktana. Kaksi aivan eri asiaa. Se, että japi on esittänyt tietävänsä faktana, että Fedor ei signaa UFC:hen, vaiheessa jossa Fedor ei todennäköisesti itsekään ole sitä tiennyt, ei anna kenellekään minkäänlaista aihetta pyytää japilta anteeksi riippumatta siitä mihin Fedor lopulta signasi. Sen sijaan se antaa ihmisille perustellun aiheen kutsua japia vähä-älyiseksi. Trollin lisäksi, ofc.

No mistä sä tiedät että Fedor on edes harkinnut ajatusta UFCssa ottelemisesta? Mitä jos se ei halua sinne? Niin mä uskon, en usko et se tienaa Japanissa mitenkää merkittävästi enemmän jos ei jopa vähemmän. Kaikilla oli sama info ja Japi teki oikeat johtopäätökset joten okei ei se 100% tiennyt mitään mut ei kyllä tienny kukaan muukaan ja silti hirvee räksytys siitä kun joku oli asiasta eri mieltä. Kyllä tää kaikki vaan puhuu sen puolesta mitä Japi on kokoajan sanonu, Fedorilla ei ole mitään mielenkiintoa otella UFCssä vaan haluaa ottaa helpompia vastuksia vastaan muualla.

Pettymyksen kyynelet nielty. Ketäs mahdollisia järkeviä (Top 15) vastustajia siellä voisi olla? Oliko UFCssä jollain hewarilla sopimus katkolla?
Joku Couture nyt olisi ihan läppä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ohan noita hewareita nyt ainakin muutama:

Couture ex mestari
Lesnar ex mestari
Sylvia ex mestari
Ishii
Kharitanov
Wanderlei

yms.

No mistä sä tiedät että Fedor on edes harkinnut ajatusta UFCssa ottelemisesta? Mitä jos se ei halua sinne? Niin mä uskon, en usko et se tienaa Japanissa mitenkää merkittävästi enemmän jos ei jopa vähemmän. Kaikilla oli sama info ja Japi teki oikeat johtopäätökset joten okei ei se 100% tiennyt mitään mut ei kyllä tienny kukaan muukaan ja silti hirvee räksytys siitä kun joku oli asiasta eri mieltä. Kyllä tää kaikki vaan puhuu sen puolesta mitä Japi on kokoajan sanonu, Fedorilla ei ole mitään mielenkiintoa otella UFCssä vaan haluaa ottaa helpompia vastuksia vastaan muualla.

Oletko siis japin kanssa samaa mieltä, että Fedor ei halua otella UFC:ssa sen takia, että pelkää kovempaa kilpailua? Luulin, että sinä olet aina juuri nauranut sille ajatukselle, että ammattiottelijat duckaisivat vastustajia pelkäämisen takia. Eikö tässä siis todennäköisimmin ole kyse vain siitä, että Fedor on saanut paremman tarjouksen tältä aasialaisorganisaatiolta?

Itse olen uskonut alusta asti, että raha oli tärkein motivaatio Fedorin paluulle, ei se ketä vastaan mies pääsee ottelemaan. Jos UFC olisi tarjonnut parhaan diilin, niin en näe mitään syytä miksi Fedor ei olisi sinne halunnut.

Japihan itsekin sanoi ja oikeastaan ainoa asia mistä mä olenkin hänen kanssa samaa mieltä on, että UFC ei ole valmis maksamaan Fedorille yhtään sen enempää kuin kenellekään muullekaan hewarille. Itse odotin ja toivoin, että mies olisi tullut kovimpien haasteiden luo, mutta valitsi sen sijaan rahan. Ja Japanissa se saa varmasti enemmän kuin jonkun 300K + 300K win bonus. Who knows, ehkä se haluaa hakea varmuutta ja testata ottelukuntoaan kehässä ja käärii samalla maximihillot ja jos homma lähtee rokkaamaan, niin sieltä sitten häkkiin. Ikä vaan painaa päälle. Todennäköisin skenaario on pari matsia, muutama milli rahaa ja takas eläkkeelle.

Puhutaanko mielummin MMA:sta kuin Japista? Itseäni ei ainakaan Japi kiinnosta puheenaiheena tippaakaan.

Jos et halua puuttua väittelyyn, niin ei ehkä kannata tulla tänne vaatimaan jotain anteeksipyyntöjä Japille. Aina kun osapuoli A väittää jotain ja osapuoli B jotain muuta, toinen heistä on väärässä. On äärimmäisen rasittavaa, että oikeassa ollut rupeaa huutelemaan I told you so!!! Mutta se, että tyyppi joka ei ole ollut osallisena koko keskustelussa tulee tekemään näin... Huooooh!

Tällainen on henkilökohtaista nokittelua, joka ei todellakaan kuulu asialliseen keskusteluun.

Jos yksi trolli saa koko foorumin puhumaan varsinaisen aiheen sijaan itsestään niin siinä on koko foorumilla peiliin katsomisen paikka ja modeilla bannivasaran paikka.

Oletko siis japin kanssa samaa mieltä, että Fedor ei halua otella UFC:ssa sen takia, että pelkää kovempaa kilpailua? Luulin, että sinä olet aina juuri nauranut sille ajatukselle, että ammattiottelijat duckaisivat vastustajia pelkäämisen takia. Eikö tässä siis todennäköisimmin ole kyse vain siitä, että Fedor on saanut paremman tarjouksen tältä aasialaisorganisaatiolta?

Itse olen uskonut alusta asti, että raha oli tärkein motivaatio Fedorin paluulle, ei se ketä vastaan mies pääsee ottelemaan. Jos UFC olisi tarjonnut parhaan diilin, niin en näe mitään syytä miksi Fedor ei olisi sinne halunnut.

Mitä väliä sillä on mitä mieltä mä olen? En jaksa alottaa uutta väittelyä teidän kanssa, ei se ollu mun viestin pointti. Mutta olen sitä mieltä että Fedor haluaa helpot rahat pois ja voihan syitä olla muitankin kuten nykyinen tiukentunut dopingtestaus. Aika naiivia ajatella et kaurapuuron avulla se palaa ammattilaiskehiin tossa iässä ja tollasen tauon jälkeen. Jos UFC ja Japani ois tarjonnu saman liksan niin uskon että Fedor ois valinnut Japanin. Helpot rahat pois ilman että joutuu tosissaan pelkäämään terveytensä puolesta. Eläköityny ottelija on nyt täysin eri asia ku aktiivinen about primessään oleva ottelija. Vai? Onko se sun mielestä sama asia? En mä väitä et Fedor ketään yksittäistä ottelijaa pelkää ja sen takia ei mene UFChen vaan tiedostaa realiteetit että ikää alkaa olemaan ja tauko nyt tuskin autto asiaa ja huippu on vaan mennyt ohi

Puhutaanko mielummin MMA:sta kuin Japista? Itseäni ei ainakaan Japi kiinnosta puheenaiheena tippaakaan.

Jos et halua puuttua väittelyyn, niin ei ehkä kannata tulla tänne vaatimaan jotain anteeksipyyntöjä Japille. Aina kun osapuoli A väittää jotain ja osapuoli B jotain muuta, toinen heistä on väärässä. On äärimmäisen rasittavaa, että oikeassa ollut rupeaa huutelemaan I told you so!!! Mutta se, että tyyppi joka ei ole ollut osallisena koko keskustelussa tulee tekemään näin... Huooooh!

Tällainen on henkilökohtaista nokittelua, joka ei todellakaan kuulu asialliseen keskusteluun.

Jos yksi trolli saa koko foorumin puhumaan varsinaisen aiheen sijaan itsestään niin siinä on koko foorumilla peiliin katsomisen paikka ja modeilla bannivasaran paikka.

No mitenkohä ois ollu asianlaita jos Fedor ois signattu UFChen? Kuinkakohan monta " i told you soo" viestiä oltais saatu lukea? Mutta oot oikeassa, antaa asian olla, eiköhän se Japi kohta heräile ja sillon viimestään tää ketju taas räjähtää

No mitenkohä ois ollu asianlaita jos Fedor ois signattu UFChen? Kuinkakohan monta " i told you soo" viestiä oltais saatu lukea? Mutta oot oikeassa, antaa asian olla, eiköhän se Japi kohta heräile ja sillon viimestään tää ketju taas räjähtää
Olisi varmasti, ja ihan yhtä takapuolesta sekin olisi ollut. Kuten sanoin, henkilökohtaista egon nostatusta ei foorumeilta kannata hakea.

Pettymyksen kyynelet nielty. Ketäs mahdollisia järkeviä (Top 15) vastustajia siellä voisi olla? Oliko UFCssä jollain hewarilla sopimus katkolla?
Joku Couture nyt olisi ihan läppä...

mielenkiintoisin vastustaja olisi tämän vuoden adcc champpi orlando sanchez. tuntematon vielä mma:n puolella mutta 5-0 recordi. kovasti on werdum ja cordeiro ukkoa kehunut. ukko taitaa olla vielä lihavampi kuin roy nelson, mutta ei taida menoa haitata.

Mutta olen sitä mieltä että Fedor haluaa helpot rahat pois ja voihan syitä olla muitankin kuten nykyinen tiukentunut dopingtestaus. Aika naiivia ajatella et kaurapuuron avulla se palaa ammattilaiskehiin tossa iässä ja tollasen tauon jälkeen.

Puhdas kunnes toisin todistetaan. Toki voi aina mutuilla kuinka paljon joku roinaa, mutta se on vain arvailua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom