Fastin tuotteita käyttöön

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja UJapala
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
40
Olen käyttänyt puolisen vuotta fastin muscle+:saa. Ajattelin ottaa käyttöön myös muita lisäravinteita kuntoilun ohessa. Tarkoitus olisi lisätä lihasvoimaa ja massaa (yllättäen).
Antakaapa kommetteja tähän lisäykseen
Fastin muscle+ treenin jälkeen palautukseen.
Fastin Massaa muutaman kerran päivässä, aamulla, iltapäivällä.
Fastin Promixia yötä vasten illalla.

Olisiko muita lisäyksiä/korvauksia? laittakaa ideoita.

Treeniä tulee tehtyä 4 kertaa viikossa

EDIT: Päivisin syön yleensä 2 lämmintä ateriaa sisältäen riisiä, kanaa, pastaa, naudan- ja sianlihaa.
noiden lisäksi tietenkin aamu- ja iltapala. Leipää, kananmunia paistettuna, jogurttia, muroja, mysliä yms.

pitää kait se hymiökin lisätä.... :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
menee vähän oftopiciksi, mutta:

muscle+ palautukseen, löytyykö asiantuntevia/kokemuksella todettuja kommenteja tästä ratkaisusta? yksi tarkennettu kysymys: onko sen proteiini tarpeeksi nopeaa palautukseen?

Hullu inkkari sanoi:

muscle+ palautukseen, löytyykö asiantuntevia/kokemuksella todettuja kommenteja tästä ratkaisusta? yksi tarkennettu kysymys: onko sen proteiini tarpeeksi nopeaa palautukseen?

Muistelen että on ollut useastikin juttua siitä ja moni tuntuu sanovan että on ihan ok, mutta mitään tosi faktaa ei taida olla. Itsekin käytin sitä ja kai se oli ihan ok. Itse kyllä lisäsin siihen 10g hydrolysaattia. Nyt kun käytän kaksivaiheista palkkaria niin ajattelin seuraavaksi taas ostaa pussin muscle+ ja ottaa sitä toisessa vaiheessa.

Hullu inkkari sanoi:

Eiköhän se oo ku sen pussinki kyles lukee että suunniteltu palautumisee.
Itekki käytän tota.

lumbago sanoi:
Eiköhän se oo ku sen pussinki kyles lukee että suunniteltu palautumisee.
Itekki käytän tota.
Varmasti on ihan ok, mutta osa (en tiedä kuinka suuri osa) proteiinista on maitoproteiinia, jota en ainakaan itse laittaisi palautusjuomaan.

Muutenkaan tuote ei ole IMO hintansa arvoinen.

lumbago sanoi:
Eiköhän se oo ku sen pussinki kyles lukee että suunniteltu palautumisee. Itekki käytän tota.
Ja valmistajaa kannattaa aina uskoa kaikessa mitä se tuotteistaan kertoo.. Olin kerran hypistelemässä tuollaista Promix pussia (tutkin mitä se sisältää) niin FASTin myyjä tuli kuiskaamaan että älä turhaan sitä osta, peruskamaa saat paljon halvemmalla ja toimii ihan yhtä hyvin, hukkaan menee rahas :)

Suositut

Back
Ylös Bottom