Fastin soijaproteiini, pierettääkö?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Minua ainakin. Ja paljon!
Yleensä otan tuota välipäivinä ku en palautus juomaa ota ja yritän saada proteiini. (On myös halvin vaihtoehto, mitä itse olen laskenut)
Ja sit seuraavana päivänä, mikä on treeni päivä, pierettää niin pirusti ja soija lemuaa kymmenien metrien päähän. Hauskaa sinänsä, ku pitää aina kävellä jonnekki toiseen paikkaan (vessaan) piereen, ettei muita alkais liikaa haittaamaan :D
Että kokemuksiä tästä tuotteesta? Onko samanlaisia fiiliksiä vai onko se mun keholla vaan. :eek:

En kyllä ole tuollasta vaivaa kokenut :D. Johtuisikohan toi tuotteessa olevasta laktoosista ?

Ei taida joo pahemmin laktooseja olla, jos on kasvista väännetty... Mutta kuituja soijassa ainakin on, jos tässä olisi ratkaisu :) Mutta minusta niitäkään ei hirveästi pitäisi olla (max 10g/100g)

Edit: Ainiin, kysymys oli Fastin soijaproteiinista :)

itsellä on ilmavaivoja todella paljon, mikäli sen kolme paukkua ottaa päivässä. mutta jos satsi jää kahteen, ei mitään ongelmia.

Ihme kyl, ite otan yhden päiväs, maksimissaan kaks annosta.
Tuosta yhdestäkin annoksesta kyl tulee kauheet paukut.
Ehkä mun elimistö vaan ei pidä tuosta soijasta nii kauheasti :urjo:

Kannattaa antaa soijan tekeytyä vähän aikaa. Eli mihin ikinä sitä blandaatkaan, niin anna seistä pikkusen aikaa (väh. 15-30 min), niin se ikäänkuin "turpoaa" sheikkeriin, eikä vatsassasi.

Toimii mulla.

Yleensä noin 3-4desiin vettä vedän ja saman tien alas kurkusta.
Mut vois kokeilla tuota odotus juttua.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joskus annoin ton soijan "tekeytyä" 2h maion kanssa ja reenin jälkee ku sheikkerin avasin ni oli soijat sit siäl puurona.

Joskus annoin ton soijan "tekeytyä" 2h maion kanssa ja reenin jälkee ku sheikkerin avasin ni oli soijat sit siäl puurona.

Soija menee puuroksi juu, mutta hera vaan paranee, kun antaa tekeytyä vähän aikaa.

Soija pierettää sopivanmukavasti!

Tiedä nyt siitä sopivanmukavasta jos joka 5 minuutti tulee paukku :D
Mut kai se on mukavaa jos tykkää. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom