Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
heksi.h.h sanoi:joo eli onko kokemuksia kyseisistä tuotteista , onko jompikumpi parempi?
kumpaa suosittelisittte?
Heikki722 sanoi:Suosittelen, kuten useat muut pakkislaiset, proteiinin ja hiilihydraattijauheen (Malto) ostamista erikseen ja sekoittamista itse palautumisjuomaksi. Tulee halvemmaksi. Proteiiniksi palautumisjuomaan mielellään hydralysoitua, jotta imeytyy nopeasti. Mielestäni hydralysoitua ei kannata käyttää kuin palkkarissa, on nääs melko kallistakin.
moppe sanoi:Molempia oon kokeillu. Sf maistu niin paskalle, että melkeimpä pöntön vieressä sai koko paskan hörpätä. Sisällöltään kyllä ihan hyvää tavaraa hintaluokassaan.
Mulla oli muuten just tota metsämarjaa... En oo muita maistanu, että ehkä mun kommentti oli aika yleistävä. Maistuu jollein vanhentuneelle mannapuurolle ja vaahtoo aika paljon, ei hyvä! :urjo:Nitsku sanoi:Minusta kaikki muut Sf:n maut metsämarjaa lukuunottamatta ovat ihan ok-tasoa. Eihän niitä tietysti jenkkituotteisiin voi verrata.
Eikös Muscle +:ssa ole maitoproteiinia, joten siinä mielessä se ei kai ole palautumiseen paras vaihtoehto ?
Nitsku sanoi:Eikös Muscle +:ssa ole maitoproteiinia, joten siinä mielessä se ei kai ole palautumiseen paras vaihtoehto ?
Kermaperseen vikaa niin pitäisi ostaa valmis palkkari.Saapas sanoi:Tein kerran itse palkkarin, kun oli after training loppu ja voi vittu sitä makua! Ihan järkyn makusta heittää heraa, hydroa, maltoa ja kaakaota samaan sekotukseen! :urjo:
Eli jos on vähän kermaperseen vikaa (tai ei edes niin vähää), niin osta valmis palautusjuoma. Ja SF ei ole mikään erityisen hyvänmakuinen tuotesarja. Boos4you:n palautusjuoma on aika hyvää, maultaan ja koostumukseltaan. Fastista ei ole tietoa.
MBC78 sanoi:No kuka sanoo, että maitoproteiini on palautusjuomassa pahasta?? Itelleni ja monelle muullekin -olen vaihtanut aiheesta kokemuksia- sopii ainakin helvetin hyvin sellanen combo, jossa on sekä nopeeta että hidasta proteiinia. Palautumisesta tulee jotenkin tasaisempi tällöin.
Liikaa hiilareita.. mitä siinä oli suhteet? jotai 1p:4h muistaakseni.Vinyylipommi sanoi:Eikö kukaan hörpi Fastin Reco2:ta? Tuohan on "virallinen" Fastin palautumistuote. Mulla on sitä ja maku on ainakin loistava, hinta kyllä mielestäni korkeahko, n. 25 e pussi.
1:2, joka on aika yleinen noissa valmispalkkareissa.ojuni sanoi:Liikaa hiilareita.. mitä siinä oli suhteet? jotai 1p:4h muistaakseni.
Niin proteiiniahan ei saa mistään hyvänmakuisena, ainoastaan valmiita palautusjuomia :down:Saapas sanoi:Tein kerran itse palkkarin, kun oli after training loppu ja voi vittu sitä makua! Ihan järkyn makusta heittää heraa, hydroa, maltoa ja kaakaota samaan sekotukseen! :urjo:
Eli jos on vähän kermaperseen vikaa (tai ei edes niin vähää), niin osta valmis palautusjuoma.
Nitsku sanoi:Eikö sitten ole niin että jos proteiinisekoituksessa on maitoproteiinia niin se hidastaa myös muiden proteiinien imeytymistä ? Muistaakseni myös uusimmassa Flexissä oli juttua tästä ja siellä esitettiin väite että proteiinisekoitus imeytyy juuri niin nopeasti kuin sen hitain proteiini.
ojuni sanoi:Liikaa hiilareita.. mitä siinä oli suhteet? jotai 1p:4h muistaakseni.
Nitsku sanoi:Minusta kaikki muut Sf:n maut metsämarjaa lukuunottamatta ovat ihan ok-tasoa. Eihän niitä tietysti jenkkituotteisiin voi verrata.
Eikös Muscle +:ssa ole maitoproteiinia, joten siinä mielessä se ei kai ole palautumiseen paras vaihtoehto ?