fastin muscle / sf after training

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
heksi.h.h sanoi:
joo eli onko kokemuksia kyseisistä tuotteista , onko jompikumpi parempi?
kumpaa suosittelisittte?

Suosittelen, kuten useat muut pakkislaiset, proteiinin ja hiilihydraattijauheen (Malto) ostamista erikseen ja sekoittamista itse palautumisjuomaksi. Tulee halvemmaksi. Proteiiniksi palautumisjuomaan mielellään hydralysoitua, jotta imeytyy nopeasti. Mielestäni hydralysoitua ei kannata käyttää kuin palkkarissa, on nääs melko kallistakin.

Tein kerran itse palkkarin, kun oli after training loppu ja voi vittu sitä makua! Ihan järkyn makusta heittää heraa, hydroa, maltoa ja kaakaota samaan sekotukseen! :urjo:
Eli jos on vähän kermaperseen vikaa (tai ei edes niin vähää), niin osta valmis palautusjuoma. Ja SF ei ole mikään erityisen hyvänmakuinen tuotesarja. Boos4you:n palautusjuoma on aika hyvää, maultaan ja koostumukseltaan. Fastista ei ole tietoa.

Heikki722 sanoi:
Suosittelen, kuten useat muut pakkislaiset, proteiinin ja hiilihydraattijauheen (Malto) ostamista erikseen ja sekoittamista itse palautumisjuomaksi. Tulee halvemmaksi. Proteiiniksi palautumisjuomaan mielellään hydralysoitua, jotta imeytyy nopeasti. Mielestäni hydralysoitua ei kannata käyttää kuin palkkarissa, on nääs melko kallistakin.

Juuri näin! Ja samaan hintaan saa jo todella laadukasta proteiinia kun sekottelee itse. Itse käytän tällä hetkellä proteiinina Ion92:ta ja makua antamaan vähäsen Prolabin Pure Wheytä ja hiton hyvää tulee.

Molempia oon kokeillu. Sf maistu niin paskalle, että melkeimpä pöntön vieressä sai koko paskan hörpätä. Sisällöltään kyllä ihan hyvää tavaraa hintaluokassaan. Muscle+ huomattavasti paremman makuista, niin kuin fast yleensäkin. Tosin itse en sitäkään käyttäisi, kun proteiinisisältö ei oo ihan parhaimmasta päästä tolla hinnalla.

Jos jotain suosittelisin, niin vaikka N-large + lisukkeet (krea, gluta) tai sitten omat sekotukset. Esim. whey3 + malto jos fastin tuotesarja on sun luotaistuotepuljussa saatavana.

moppe sanoi:
Molempia oon kokeillu. Sf maistu niin paskalle, että melkeimpä pöntön vieressä sai koko paskan hörpätä. Sisällöltään kyllä ihan hyvää tavaraa hintaluokassaan.

Minusta kaikki muut Sf:n maut metsämarjaa lukuunottamatta ovat ihan ok-tasoa. Eihän niitä tietysti jenkkituotteisiin voi verrata.

Eikös Muscle +:ssa ole maitoproteiinia, joten siinä mielessä se ei kai ole palautumiseen paras vaihtoehto ?

Nitsku sanoi:
Minusta kaikki muut Sf:n maut metsämarjaa lukuunottamatta ovat ihan ok-tasoa. Eihän niitä tietysti jenkkituotteisiin voi verrata.

Eikös Muscle +:ssa ole maitoproteiinia, joten siinä mielessä se ei kai ole palautumiseen paras vaihtoehto ?
Mulla oli muuten just tota metsämarjaa... En oo muita maistanu, että ehkä mun kommentti oli aika yleistävä. Maistuu jollein vanhentuneelle mannapuurolle ja vaahtoo aika paljon, ei hyvä! :urjo:

Ja musclessa on just maitoproteiinia niinku sanoit.

Nitsku sanoi:

No kuka sanoo, että maitoproteiini on palautusjuomassa pahasta?? Itelleni ja monelle muullekin -olen vaihtanut aiheesta kokemuksia- sopii ainakin helvetin hyvin sellanen combo, jossa on sekä nopeeta että hidasta proteiinia. Palautumisesta tulee jotenkin tasaisempi tällöin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eikö kukaan hörpi Fastin Reco2:ta? Tuohan on "virallinen" Fastin palautumistuote. Mulla on sitä ja maku on ainakin loistava, hinta kyllä mielestäni korkeahko, n. 25 e pussi.

Saapas sanoi:
Tein kerran itse palkkarin, kun oli after training loppu ja voi vittu sitä makua! Ihan järkyn makusta heittää heraa, hydroa, maltoa ja kaakaota samaan sekotukseen! :urjo:
Eli jos on vähän kermaperseen vikaa (tai ei edes niin vähää), niin osta valmis palautusjuoma. Ja SF ei ole mikään erityisen hyvänmakuinen tuotesarja. Boos4you:n palautusjuoma on aika hyvää, maultaan ja koostumukseltaan. Fastista ei ole tietoa.
Kermaperseen vikaa niin pitäisi ostaa valmis palkkari. :anssi:
Itselläni menossa kans ion92 purkki ja suklaan makusena, okei mummun tekemä suklaakakku on parempaa, mutta ei tää paljoo perässä tule. perkleen hyvää :thumbs:

MBC78 sanoi:
No kuka sanoo, että maitoproteiini on palautusjuomassa pahasta?? Itelleni ja monelle muullekin -olen vaihtanut aiheesta kokemuksia- sopii ainakin helvetin hyvin sellanen combo, jossa on sekä nopeeta että hidasta proteiinia. Palautumisesta tulee jotenkin tasaisempi tällöin.

Tästä asiasta on olemassa 2 koulukuntaa: toisen mielestä palautusjuomassa pitää olla nimenomaan "nopeita" proteiineja, toisen mielestä proteiinin nopeudella ei ole niin väliä (=hifistelyä) kunhan proteiini on muuten laadukasta ja sitä on tarpeeksi.

Itse hieman epäilen noita proteiinisekoituksia joissa on sekä heraa ja maitoproteiinia. Niitähän mainostetaan kaksivaiheisina, eli hera imeytyy nopeasti, kaseiini hitaammin. Kuitenkin samalla varoitetaan että palautusjuomaa ei saisi tehdä maitoon koska se hidastaa proteiinin imeytymistä vatsalaukusta verenkiertoon.

Eikö sitten ole niin että jos proteiinisekoituksessa on maitoproteiinia niin se hidastaa myös muiden proteiinien imeytymistä ? Muistaakseni myös uusimmassa Flexissä oli juttua tästä ja siellä esitettiin väite että proteiinisekoitus imeytyy juuri niin nopeasti kuin sen hitain proteiini.

Viisaammat korjatkoon jos olen väärässä.

After trainingia on tullut syötyä ja mielestäni on halpaa ja maku ok. Mutta silti on parempi ostaa hera,malto,kreatiini ja vitskut erikseen. Voi valita itse sekoitussuhteen ja voi jakaa juomaa paremmin useampiin osiin.

Ei maitoprotskua palautumiseen, koska palautusjuoman protsku pitää olla mahdollisimman nopeaa ja maitoprotsku hidastaa sitä.

Vinyylipommi sanoi:
Eikö kukaan hörpi Fastin Reco2:ta? Tuohan on "virallinen" Fastin palautumistuote. Mulla on sitä ja maku on ainakin loistava, hinta kyllä mielestäni korkeahko, n. 25 e pussi.
Liikaa hiilareita.. mitä siinä oli suhteet? jotai 1p:4h muistaakseni.

ojuni sanoi:
1:2, joka on aika yleinen noissa valmispalkkareissa.

Saapas sanoi:
Eli jos on vähän kermaperseen vikaa (tai ei edes niin vähää), niin osta valmis palautusjuoma.
Niin proteiiniahan ei saa mistään hyvänmakuisena, ainoastaan valmiita palautusjuomia :zzzz: :down:

Itse suosittelen, että ostat heraa (jotain tosi hyvänmakuista jos on kermaperseen vikaa) ja maltoa ja niistä väsäät itse palkkarin. Näin se tulee halvemmaksi ja pr/hh suhteen saa määritellä itse. Toki valmispalkkarit on helpompia ku ei tarvi ottaa ku yhdestä pussista palkkaria tehdessä :D

Jos vaihtoehtoina olisi nämä topicissa mainitut 2 vaihtoehtoa, itse valitsisin Sf after trainingin. Molempia oon käyttäny ja suunnilleen yhtä hyvältä ne maistuu. SF on mun mielestä hinta/laatu- suhteeltaan parempaa.

Nitsku sanoi:
Eikö sitten ole niin että jos proteiinisekoituksessa on maitoproteiinia niin se hidastaa myös muiden proteiinien imeytymistä ? Muistaakseni myös uusimmassa Flexissä oli juttua tästä ja siellä esitettiin väite että proteiinisekoitus imeytyy juuri niin nopeasti kuin sen hitain proteiini.

Tässä liikutaan taas todellakin siellä hifi-alueella. Väitteitä ja teorioita on maailma pullollaan. Ja sitten on nämä yksilölliset eroavaisuudet -> toiselle kaseiini ei sovi, toiselle sopii. Itse korostaisin näiden kaikenmaailman flex-teorioiden -jotka tuskin nekään mitään absoluuttista tietoa edustavat- sijasta oman kropan kuuntelua ja havainnointia sekä sitä, että kokeilee rohkeasti, mikä on omalle kropalle se paras vaihtoehto.

ojuni sanoi:

Reco2:ssa on 32 g protskuja ja 61 g hiilareita / 100 g, että ei nyt sentään ihan 1:4... :)

SF:n After Trainingissa on 39 g protskuja ja 46 g hiilareita. Lisäksi SF:n tuotteessa on näköjään kreatiinia ja tauriinia mukana, mitä puolestaan Fastin vastaavassa ei ole.

Nitsku sanoi:

SF 8100 on namia!

SF:n tuotteet on ihan hyvia. Hinta/laatu-suhde on ihan kohdallaan. Maku ei tietenkaan ole jenkkijauhojen veroinen, mutta en sanoisi makua pahaksi. Suhteellisen mauttomia tuotteita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom