Fastin maito90

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NaS
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse sekoitan tehosekoittimella niin ei ole moista ongelmaa...riittävän hyvää tulee, kun laittaa vähän rypsiöljyä ja tilkan sokeritonta mehutiivistettä. Ja jos tulee öisin heräiltyä kuselle iltadrinksun takia, niin sekoittimella saa aika asiallista tavaraa vähäiselläkin veden määrällä. Hmm...tais lievästi mennä aiheen sivuun jo.

Paakkuiseksi vaahdoksihan se helposti menee... ja tehosekoittimella pelkäksi vaahdoksi. Itse olen kyseistä protskua käyttänyt aamupuuroon sekoitettuna. Eloveena Plussan sekaan pari ruokalusikallista maito90 -protskua. Ihan hyvin sekoittuu (siis valmiiseen puuroon sekoittamalla).

nojoops kyl se vaahtoutuu mullakin, jos pitää sekoitinta täyskierroksilla, mut pienemmällä teholla sopivasti sekottuu ja puuroutuu paksummaks.

Välilä sitä oikein ihmettelee miten ihmeessä toisilla tuntuu kaikki jauhot paakkuuntuvan, vaahtoavan ja ties mitä. Onko nää syyt tosiaa käyttäjässä vai pitäisikö syitä alkaa pohtimaan syvällisemminkin. Onkohan kraanavedessä paikkakuntakohtaisia eroja vai mitä ihmettä...

Itse en ole saanut edes tätä Maito90 tuotetta paakkuuntumaan enkä vaahtoamaan, missä vika? Heitän jauhot sheikkeriin, ritilä päälle ja sen päälle kannen. Laitan kraanasta korkin juoma-aukosta kylmää vettä noin ½-litraa. Välittömästi suljen korken ja heti ensimmäinen ravistusliikeen teen niin että lyön pohjan kämmentä vasten pari-kolme kertaa jolloin KAIKKI jauheet lähtee irti pohjasta. Sitten ehkä vajaa kymmenen kevyttä ravistusta, odotan vähän aikaa, noin minuutin, ja sitten juon juoman. Sheikkeriin ei mitään paakkuja ole jäänyt, lopuksi kun sheikeri on tyhjä otan kraanasta vielä tilkan vettä jolla "huljuttelen" viimeisetkin juomat pois (ettei mene hukkaan :) ).

Maitoon sekoittaessa tulee vähän tollasta vaahdon tapaista joka sekin lasketuu kyllä kotvasen kuluttua kun odottaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom