Fastin creatiinissa muovin paloja?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja joq
  • Aloitettu Aloitettu

joq

Eli äsken kun otin tuolta purkista (300 g purkki) teelusikalla creaa huomasin creatiinin joukossa tälläisen n. 2-3 cm pitkän ohuen muovin suikaleen! :(

Onko muilla ollut tälläisiä yllätyksiä creassa? Mistäköhän on mahtanut tonne joutua.. tuskin kuitenkaan on siitä sinetti muovista irronnut kun purkkikin on jo puolessa välissä.. Ja purkkia säylytän aina kaapissa ja kansi on tiukasti kiinni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen myös löytänyt muovinpalan, kylläkin proteiini purkista

Jos tuotteiden seasta löytyy jotain ylläreitä, niin kenties parasta mitä asialle voi tehdä, on ottaa yhteyttä valmistajaan?

Itse en ole toistaiseksi löytänyt mitään ylläreitä lisäravinteistani.

Joo. Ei muuta kun reklamaatiota Fastille. Kannattaa jättää se vanha krea "käyttämättä" ja vaatia uutta tilalle. Vaikka lähettää se muovinpala sinne asiakaspalautteeseen! Kyllä sieltä pitäisi korvausta tulla.

Itse saanut ainakin Järvisuomelta (ei nyt ihan vastaava tapaus ;)) Korvausta kun löytyi kinkkusuikaleiden joukosta nakin pala!

Mä löysin Fastin Creasta toukan, mutta tämä johtui siitä, että purkki oli jääny tiskipöydälle auki muutamaks pväks :wall: :urjo:

Iron_Joe sanoi:
Mä löysin Fastin Creasta toukan, mutta tämä johtui siitä, että purkki oli jääny tiskipöydälle auki muutamaks pväks :wall: :urjo:

Hetkinen, siis meinaatko että jos crea purkin jättää pariksi päiväksi auki niin sinne alkaa muodustumaan toukkia? vai onko sulla toukkia tiskipöydällä asustelemassa ja ne oli sitten sinne creaan menny? :eek:

No, itseasiassa se oli vähä pidemmäks aikaa jääny ja en tiä sitte mikä kärpäsen toukka mahto olla. Ei tää mun kämpäs nyt toukkia vilise :D Sokeritoukkia joskus näkee. Mutta kandee kyl pitää pussukat ja purkit kii ettei tuu ylläreitä :david:

kyllähän kaikkiin jauhoihin tuloo toukkia jos niitä jättää pitkäks aikaa seisomaan.. En nyt muista millä nimellä näitä mötkäleitä kutsutaan mutta enivei. eli jos teet kerran vuodessa lettuja, kannattaa tarkistaa se vehnäjauhopussin sisältö ... :)

metalman sanoi:
kyllähän kaikkiin jauhoihin tuloo toukkia jos niitä jättää pitkäks aikaa seisomaan.. En nyt muista millä nimellä näitä mötkäleitä kutsutaan mutta enivei. eli jos teet kerran vuodessa lettuja, kannattaa tarkistaa se vehnäjauhopussin sisältö ... :)

Voi prkl.. mulla on tuolla monta jauho pussukkaa jotka ovat yli vuoden olleet silleen suu vaan rullattuna kiinni.. :( En sitten edes taida uskaltaa kattoa minkälaisii matoja siel on.. :urjo:

Milläs noi pussukat sitten kannattaisi sulkea ettei rupee mitään matoja ilmestymään?! vai pitäisikö laittaa johonkin purkkiin jos kauan meinaa säilyttää ja silti käyttää?

Kyllä se ihan riittää kun rullaa ne vaan tiiviisti kiinni ja jos vielä haluaa pelata varman päälle niin nykäsee teipin siihen päälle ettei se rullaus aukee.

joq sanoi:
Milläs noi pussukat sitten kannattaisi sulkea ettei rupee mitään matoja ilmestymään?! vai pitäisikö laittaa johonkin purkkiin jos kauan meinaa säilyttää ja silti käyttää?

Pari pyykkipoikaa pitämään pussia kiinni, niin ei madot hypi pusseihin.

Multa jäi tyhjäksi pari hiukan isompaa protskupurkkia, nyt niissä on kätevä sekoittaa ja säilyttää palkkaripulverit. Ei pääse kärpäset eikä härkäset osille. Eipä mun jauhopusseihinkaan ole silti mitään kutsumattomia vieraita ilmestynyt. Sitä paitsi, mitä turhia niitä toukkia sieltä jauhoista perkaamaan. Toukkaproteiinia... :kuola:

Kaatopaikallako porukka asuu kun rupee toukkia ryömimään protskupusseissa.
Itellä on pussit ihan vaan rullattuna kaapissa, eikä oo mitään ylläreitä tullut. Kun pidin niitä pöydällä niin pyykkipojat oli käytössä ettei koko kämppä haise protskulle.

Ainoo ikävä ylläri lisäravinteiden kans on ollut kun ostin vaniljanmakuista pulveria ja sisältö oli jotain ihan muuta: maistui suklaan ja vaniljan sekoitukselta, oli mennyt tehtaan puolella vähän suuttimet vinoon. Sain tilalle uuden pussin ja maltoo kaupan päälle.

Pahin mitä omasta prodepurkista on vastaan tullut on ollut "muovisia ruotoja" noin 3cm pitkiä. Onneksi olin sekoittamassa prodea rahkan sekaan niin ylipäätään ne havaitsin. Näistä lähetin esimerkin myös Mikelle. Ai perse kun semmosen ois vetänyt kurkkuun palatusjuomaa nauttiessa niin ois muutaman kerran laittanut yskäsemään + keräämään katseet.

kyseessä ei ollut Fast:n tuote.

Mutta samaa prodea olen senkin jälkeen 4 pönikkää laittanut menemään ja vastaavia muoviruotoja en ole havainnut.

Kreatiini alkuaikoina ostin u f s kreatiinia niin siellä oli ruostuneita metalli kökkäreitä joukossa.. suurin tasi olla semmosen 1 x 5 x 10 mm kokonen kökkö... lasin pohjalle jäi nämä "terästykset" sitten juomisen päätteeksi. Tyhmä olin kun en valittanut.. varmaan pakattu jossain kiinassa lapiolla lattialta kauhoen :)

Kannattaahan noista aina lähettää palautetta ja näyte. Auttaa yrityksiä laadunvalvonnan parantamisessa, ja voihan siitä itsekin saada vaikka 10 kiloa ilmaista proteiinia paluupostissa. :-)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom