fast whey3 _suklaa_ ???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kooma
  • Aloitettu Aloitettu
Onkohan tuo tuote vieläkin semmoinen "vitamiininmakuinen" tai onko siinä vielä lähinnä kitkerähkö loppumaku? Pari vuotta sitten ostin sitä ja oli yllättävän pahaa. Muut fastin maut on aina ollu loistavia...

Arvelin vaan kysyä kun mansikan ja banaani-vaniljan (NAM!) välissä vois ottaa jotain muuta makua.

[mod]Prolab Pure whey
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=26&products_id=63
[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsenikin mielestä siinä on sellainen "ikävä" loppumaku ja sentakia yleensä ostan tuon mansikkana.. se on erittäin hyvän makuista! Mutta nopeastihan noi menee alas joten ei siinä tarvi paljon maistella ;)

Itse pidän enemmän suklaan makuisesta whey3:sta. Eikä siinä mielestäni ole pahaa jälkimakua.
Bull's basic proteiinissa on kätevä kitkerä jälkimaku :(

Ensimmäistä kertaa kun maistoin whey3 suklaata oli maku aika hirvittävä ja jälkimaku vielä kaameempi. Joku viisas ihminen kuitenkin neuvoi laittamaan vähemmän nestettä kun tekee drinkkiä ja johan auttoi. Ennen tuli laitettua sheikkeri melkeen täyteen (4-5dl), mutta nyt viisastuneena laitan vaan n. 2dl vettä/maitoa ja maku on jo miltei hyvä. Maidon kanssa varsinkin maistuu aivan suklaajätskiltä :) Nämä luvut siis n.30g proteeinisatsin kanssa..

Kaiken maailman suklaasuita täälläkin on. Fastin whey:tä kuuppaan niin tulee se henkinenkin puoli reenattua. Ei niitä maun takia syödä.

Ostin tässä muutama viikko sitten ekaa kertaa maustetun Whey3 pussukan kun sitä näköjään on alettu valmistamaan 900gramman pusseissa (ennenhän se maustettu oli 800 grammaa ja maksoi saman verran kuin 900gr maustamatonta). Makuna oli suklaa ja ihan hyvin se mun suuhuni on sopinu, sekaan tulee sit vielä maltoa, panimosokeria ja kreatiinia.

kyllö toi whey3 mun mielestä maistuu oikeen hyvälle jos vertaa esim evolutionin super whey suklaaseen :urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom