FAST Viking Power - Palautusjuoma

Tuommosta aattelin tilata. Onko kellään kokemuksia / tietoa tuosta ? Toimiiko? Onko juotavan makuista?

Toisena vaihtoehtona oli Amino Power drink.. mutta jotenkin se ei vaan tunnu hyvältä valinnalta vaikka onkin muutaman euron halvempaa. Mitä mieltä tästä ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muscle+ on jees!

Pikku Arska sanoi:
Tuommosta aattelin tilata. Onko kellään kokemuksia / tietoa tuosta ? Toimiiko? Onko juotavan makuista?

Toisena vaihtoehtona oli Amino Power drink.. mutta jotenkin se ei vaan tunnu hyvältä valinnalta vaikka onkin muutaman euron halvempaa. Mitä mieltä tästä ?

Itse en muita lisäravinteita nykyään käytäkään kuin Fastin Muscle+, malto ja kreatiini. Muscle+ on paitsi proteiini-hiilihydraatti suhteeltaan erinomaista (1:1), niin myös varsin hyvän makuista. Itse tosin melko suuria määriä kuluttavana pidän tuotetta hieman kalliina.
Käytännön tehokkuudesta sen verran, et puoli vuotta sit mun penkkipunnerrus oli 150kg, maastaveto 240kg ja olin polkenut pitkään paikallaan. Ku päätin lisätä kalorien saantia muscle+:lla ja aloin tankkaamaan kreatiinia, niin nyt penkki 170kg ja maastaveto 270kg. Onhan toi painokin noussut 7kg, 88 kilosta 95 kiloon. Tosin oon ollu samois mitoissa ja tuloksissa aikaisemminkin vuosia sitten, mut silloin oli tyttöystävänä kokki ja ruokahalut sen mukaiset. Hyvänmakuinen juoma menee alas helposti vaikka ei ruokahaluja olisikaan. T: 16 bodausta harrastanut.

riuttala sanoi:
T: 16 bodausta harrastanut.

hohooo :D

[nusnus]
Eihän tuo nyt siis ollut : "16-vuotias, bodausta harrastanut"
vaan
"16 vuotta bodausta harrastanut" ?
[/nusnus]

Wessel sanoi:
osta leaderin afteria niin palaudut kunnolla etkä hukkaa rahojas!!

Voi jösses, eiköhän kuitenkin kannata pysyä erossa tuosta merkistä. Ihan vain vaikka erittäin kyseenalaisen markkinoinnin takia. Lupaako After training myös 1800% enemmän lihaksia minuutissa?

Mike sanoi:
Voi jösses, eiköhän kuitenkin kannata pysyä erossa tuosta merkistä. Ihan vain vaikka erittäin kyseenalaisen markkinoinnin takia. Lupaako After training myös 1800% enemmän lihaksia minuutissa?

ei lupaa.. se takaa varman palautumisen, korkeiden ja laadukkaiden proteiinien ansiosta.. ja se on varrma :worship:

no kylhän toi sun ehdottama tuote on aika hyvä, mutta parasta siinä on se ku se on melkein puoli ilmainen =)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom