Fast pudding

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en kyllä tajua miten jengi saa tosta oikeesti pahemman makuista mitä maustamattomasta herasta maidon kanssa.

Kun sanoin: "Mieluummin maustamatonta heraa maidon sekaan, menee helpommin alas."
en tarkoittanut, että hera+maito on varsinaisesti parempaa, vaan että se on helppo nielasta alas nopsaan.
Tuota pahan makuista puddingia (tehty ihan vaan paketin ohjeen mukaan) joutu nieleskeleen vaikka kuinka kauan kun se oli melko tönkköä (siitäkin huolimatta että laitoin maitoa ohjeen enimmäismäärän). Täytynee jatkossa kokeilla lisätä vielä enempi maitoa tai kokeilla noita tuunattuja reseptejä. Toista pussia en kumminkaan tule ostamaan.

Joo sori se linkki lipsahti ihan vahingossa. Olen uusi foorumilla ja vaikka luin ohjeet niin tossa vasta sisäistin mitä se mainostamiskielto tarkoitti (ettei mitään tuotetta see linkata).
Koitin tuossa vaan kysyjää vilpittömästi jelpata. Ei minulla ole mainitsemani Sun Warriorin kanssa mitään muuta tekemistä kun että muutaman pussillisen olen syönyt. En myöskään yritä provoilla. Makuja vaan on hämmästyttävän monia.

EDIT: Ei mulla siis mitään Fastia vastaan ole, käytän kyllä heidän proteiinijauheita ja palautusjuomia.

"Sukraloosi keksittiin 1976 Tate & Lyle Corporationin ja Queen Elizabeth Collegen (University of London) yhteistyönä kehitettäessä uutta hyönteismyrkkyä."

Miksi ihmeessä FAST ei osaa tehdä Stevialla makeutettuja tuotteita? Itseäni etoo ainakin helvetisti kaikki aspartaami/suklaroosisotkut.

Stevian aikaansaama ns. makuprofiili ei ole vastaava kuin sokerin. Siksi se on haastava makeuttaja, eikä monesti ole riittävä tuottamaan hyvänmakuisen makeuden, ainakaan yksinään. Toimii toisissa elintarvikkeissa paremmin kuin toisissa, elintarvikkeen koko koostumus vaikuttaa.

Kävipä vähän hassusti. Olin tekemässä suklaapuddingia, tungin sen sheikkeriin ja piti laittaa sekaan maitoa. Noh, minähän jotenkin automaattisesti tungin sen vesihanan alle. Yritin pelastaa tilannetta kaatamalla sekaan hieman maitoa veden lisäksi, mutta eihän se vanukkaaksi enää muotoutunut. Pelkkää litkua :jahas:

Ja minähän en kallista ainetta hukkaan heitä; Suklaalitku blenderiin, kaveriksi purkki rahkaa sekä banaani. Tuli muuten aika tuhti välipala ja maistui! :D

Vihdoin pääsin maistamaan molempia! Aivan mielettömän hyviä. Paljoa ei voi syödä, koska alkaa oleen ällömakeeta, mutta tämähän on vain hyvä! Täyskymppi kyllä, ei yhtään jauhoisen makuista niin kuin jollakin kilpailevalla firmalla.

Suklaa puddingia vajaa desi (3/4 tai miten tykkää) ja desi täyteen vanilja heralla. Pakastusrasiassa ravistelut ja jääkaappiin pariks tunniks.

Kannattaa vaikka sauvasekoittimella sekoittaa kunnolla ja laittaa maitoa reilusti. Näin saa koostumuksen joka on enemmän vanukasmainen eikä jauhoinen puuro.

Sekoitin vispilällä, lopputuloksena oli akkunakitin ja saumauslaastin välimalli, ei tullut vanukas ihan ekana mieleen.

Stevia on todella perseestä, ite en tykkää laisinkaan sen tuomasta erikoisesta makeudesta.

Musta tuntuu et se on aika henkilökohtasta et miten noo makeutusaineet kokee. Ite en tykkää oikein mistään makeutusaineesta ja stevia on ollut ainoo jota en juurikaan erota sokerista. Tyttöystävällä taas ollut juuri päinvastoin. Muut makeutusaineet(sukraloosi, aspartaami etc.) on jopa parempia kun sokeri mut stevia ei uppoo.

Veikkaan et sama pätee tähän fastin puddingiinkin. Osa tykkää ja osa ei riippuen siitä sopiiko ko. makeutusaine omaan suuhun.

Ainakin omasta mielestä Mannisen puddingit oli selkeesti paremman makuisia kuin tuo Fastin versio. Otin pussin tota karamellia ja aika puunmakuistahan tuo oli. Kyllä tota iltapalakaseiinina vetää, mut kyllä sekin vaikka shakena uppois paremmin. Hienosti markkinoitua, ylihypetettyä skeidaa on mun tuomio tästä tavarasta!

Vissiin tämmöinen maitoherkkä ihminen voi käyttää hylamaitoa/iskukuumennettua tuon sekoitteluun?

Testasin suklaata, oli karmivan makuista.
Muutaman kerran olen tehnyt uudestaa, kun pitäähän se pussillinen kumminkin syödä pois.
Lisäsin reilusti enemmän maitoa, kun mitä ohjeessa sanotaan ja lisäksi vielä pari isoa ruokalusikallista Van Houtenia.
Tuli jo paljon paremman makuista. Rakenne oli edelleen aika tuhti, mutta meni alas jo ihan ok.

miksi mun creme caramel pudding ei ole kauniin karamellin väristä niinkun etiketissä mainostetaan, vaan tuollaista sperman väristä litkua, puuttuuko minulta joku ainesosa vai onko minua huijattu? Jos asuttaisiin ameriikassa vaatisin miljoonakorvauksia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom